z
-
- Forum-lid
Quote: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 31 Mei 2005
Ik heb eigelijk gedurende de hele winter alleen beenstukken aan onder mijn zomerbroekje, dit jaar tot -5 gereden ofzo. Mijn beengestel wordt snel warm met een hoge pedaaltred.
t is niet over mijn beengestel dat ik me zorgen maak...
en dat ander lichaamsonderdeel trapt helaas niet mee.
Ik heb eigelijk gedurende de hele winter alleen beenstukken aan onder mijn zomerbroekje, dit jaar tot -5 gereden ofzo. Mijn beengestel wordt snel warm met een hoge pedaaltred.
t is niet over mijn beengestel dat ik me zorgen maak...
en dat ander lichaamsonderdeel trapt helaas niet mee.
Quoten: Origineel geplaatst door Gyrolion op 29 Mei 2005
Ik heb lopen zoeken maar kon niks vinden over dit onderwerp. Dus ik vraag me af doen jullie ondergoed onder een fietsbroek?
Met zou op de duur een pijnlijke zaak worden
Ik heb lopen zoeken maar kon niks vinden over dit onderwerp. Dus ik vraag me af doen jullie ondergoed onder een fietsbroek?
Met zou op de duur een pijnlijke zaak worden
Gr. Ikke<br>
<br>
Love my Pinarello Paris 2005
<br>
Love my Pinarello Paris 2005
-
- Forum-lid
Ik droeg vroeger altijd een onderbroek onder mijn koersbroek en ik had altijd pijn aan de poep. toen heb ik het eens zonder onderbroek geprobeert en de pijn was direct weg. Het zit ook véééél gemakkelijker! Dus zonder is de boodschap!
Excuse me while I kiss the sky
-
- Forum-lid
jep ik rijd in de winter met,fiets broek daar lange broek overheen ,zweet shirt,daaroverheen windstopper jas (deze is speciaal voor de wind op te vangen)schoenen met overschoen, petje ,helm,handschoenen.hoppa en klaar meer hebbie niet nodig.greetz marcusman