maarten schreef:Hoi,
Ik vroeg mij af of iemand ook weet of er ergens de tour wordt uitgezonden via internet. Namelijk, ik ben doordeweeks op mijn werk en wil de tour niet missen... (geen tv wel adsl) Het hoeft niet perse nederlands te zijn
Ik kon zelf nog niets vinden, ik ben benieuwd
Ik reis de hele wereld af: In Australie komt het allemaal goed uit, ze zenden de etappes integraal uit op TV, en ik luisterde naar radio tour de france op mijn laptop voor zinvol commentaar. Maar in de USA of Canada wordt er niets uitgezonden dus heb ik me een SLingbox aangeschaft en kan nu waar op ter wereld op mijn laptop naar alle zenders kijken. (De slingbox is een video streamer, die je op een VCR of digitale ontvanger kunt aansluiten en die het video signaal streamt naar het internet. Je krijgt er een speciaal programma bij zodat je alleen zelf toegang hebt en je kunt het indien je WIFI hebt ook gebruiken om in je tuin naar tv te kijken op je laptop.)
Ik werk trouwens efficienter als ik de tour in een klein hoekje kan volgen dan wanneer ik me zit af te vragen hoe de etappe verloopt zonder beeld.