Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Tour 2005

mars_vos
Forum-lid
Berichten: 78
Lid geworden op: 12 nov 2004 22:40

mars_vos 24 jul 2005 22:49

Quoten: Origineel geplaatst door Cas* op 24 Juli 2005


OK. Tour over.......weinig verassend uitslag. Vino wel mooie rol gehad. Basso volgend jaar hopelijk één.
Maar het volgende: De Tour en de NOS. Waarom moet de NOS er altijd zo snel uit voor een of ander onzinprogramma, Lingo ofzo.......
Helemaal zo'n laatste etappe en huldiging........ik moet wel even de tijd krijgen om af te kicken........Nederlandse tv heeft altijd zo'n haast......de belg, duitsers en Eurosport gaan gewoon nog door en laten alles zien.
Nog leuke speculaties voor volgende jaar? Droomtransfer: Vino naar Rabo...?!
 

poow eurosport gaat er diep in de reclame nog uit vanwege de ´boodschappen´
keep the bike alive

Gebruikersavatar
race1d
Forum-lid
Berichten: 427
Lid geworden op: 15 jun 2004 00:20

Gebruikersavatar race1d 24 jul 2005 22:56

Quoten: Origineel geplaatst door mars_vos op 24 Juli 2005

poow eurosport gaat er diep in de reclame nog uit vanwege de ´boodschappen´

Juist ....
Duchenne Heroes Team Aces4Duchenne

jee-es
Forum-lid
Berichten: 758
Lid geworden op: 03 feb 2005 15:12

jee-es 25 jul 2005 00:25

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 24 Juli 2005
Heet nieuws: Axel Merckx rijdt volgend jaar, zijn laatste seizoen, bij Phonak.

Ben benieuwd op welke fiets hij daar dan gaat rijden. Zou hij vasthouden aan vaders fietsen?
Onderschrift? Nee: ik fiets liever!

scottwilko
Forum-lid HC
Berichten: 4396
Lid geworden op: 23 feb 2005 20:44

scottwilko 25 jul 2005 00:49

zal wel in zijn contrakt gezet worden lijkt mij en @silentbughunter ik ben wel blij dat ik meebetaal aan zon mooie sport en niet aan een onzin sport als voetbal.

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 25 jul 2005 01:22

Quoten: Origineel geplaatst door Jee-eS op 24 Juli 2005

Ben benieuwd op welke fiets hij daar dan gaat rijden. Zou hij vasthouden aan vaders fietsen?


Ik denk dat hij mooi met BMC's zal rijden. Er is ook een verschil: BMC is nu eenmaal een goede fiets (itt Ridley Damocles) en geen directe concurrent van Merckx-fietsen (itt Ridley: dé rechtstreekse concurrent van Merckx).
 
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

silentbughunter
Forum-lid
Berichten: 84
Lid geworden op: 05 jan 2005 21:50

silentbughunter 25 jul 2005 01:34

Quoten: Origineel geplaatst door scottwilko op 24 Juli 2005

zal wel in zijn contrakt gezet worden lijkt mij en @silentbughunter ik ben wel blij dat ik meebetaal aan zon mooie sport en niet aan een onzin sport als voetbal.

Zal ik dan maar niet zeggen dat ik bij de bank zit die de club uit amsterdam moet onderhouden, nee je hebt wel gelijk maar hij is gewoon niet te betalen voor rabo denk ik

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 25 jul 2005 01:48

Quoten: Origineel geplaatst door silentbughunter op 24 Juli 2005

Zal ik dan maar niet zeggen dat ik bij de bank zit die de club uit amsterdam moet onderhouden, nee je hebt wel gelijk maar hij is gewoon niet te betalen voor rabo denk ik


Pfff... de grote banken in België, geen ontkomen aan of ze sponsoren het voetbal.  Zit ik toch wel al jààren bij de bank- en verzekeringsgroep die z'n geld over de boeg smijt voor een Brusselse bourgeois-ploeg.   (oeps, gaat beetje te ver off topic)
 
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

Gebruikersavatar
race1d
Forum-lid
Berichten: 427
Lid geworden op: 15 jun 2004 00:20

Gebruikersavatar race1d 25 jul 2005 22:56

Gisteren in de Rabo-nieuwsbrief: Rasmussen krijgt bolletjes-fiets van sponsor Colnago.
Echt mooi vind ik al dat bolletjes-spul niet, maar een collectors-item als deze is wel weer geweldig natuurlijk.
Duchenne Heroes Team Aces4Duchenne

scottwilko
Forum-lid HC
Berichten: 4396
Lid geworden op: 23 feb 2005 20:44

scottwilko 26 jul 2005 00:02

kan hij leuk een keer langs warmenhuizen fietsen en daar die fiets stallen voor dat geweldige huis in bolletjesstijl. (ben er al een tijdje niet meer langs geweest dus ik weet niet of die kroeg nog steeds zo is)

Gebruikersavatar
ponsteen
Forum-lid
Berichten: 2924
Lid geworden op: 17 mei 2004 12:21

Gebruikersavatar ponsteen 26 jul 2005 00:42

Hij had al afgelopen week op dat ding in de Tour kunnen rijden, maar durfde het niet aan (onbekend materiaal, misschien een grammetje zwaarder, verf weegt niet niks). Erg jammer, vind zoiets wel gaaf in de Tour. Nu is het een beetje mosterd na de maaltijd (tenzij hij er de Vuelta mee gaat rijden natuurlijk).

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 26 jul 2005 02:31

Quote: Origineel geplaatst door race1d op 25 Juli 2005
Gisteren in de Rabo-nieuwsbrief: Rasmussen krijgt bolletjes-fiets van sponsor Colnago.Echt mooi vind ik al dat bolletjes-spul niet, maar een collectors-item als deze is wel weer geweldig natuurlijk.





Zie ik het goed of heeft Chicken zichzelf daar van wat rode bollen op zijn wangen voorzien?! Dàt noem ik pas freaky!!

(don't shoot me als je dit ongepaste humor vindt )
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 26 jul 2005 23:52

http://www.cyclingnews.com/road/2005/to ... r05/bikes4
 
Ik snap wel niet waarom ze op dit "showmodel" waarmee ie enkel de laatste rit reed ook zo nodig slechts 1 bidonhouder moest voorzien...
 
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

Plaats reactie