Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

driftbuien

trickoutxtc3
Forum-lid
Berichten: 432
Lid geworden op: 04 aug 2006 02:33

trickoutxtc3 03 okt 2006 17:36

Quoten: Origineel geplaatst door NEOS op 01 Oktober 2006


Juist jongen duursport is de beste uitlaat klep bij mij ook al sinds zeer vele jaren.
@ de nijmegenaren daar mag je trots op zijn wat je daar gedaan hebt voor hetzelfde geld rijd zo'n makker over je moutainbiky en dan is het fiets verhaal voor je over of erger nog dat je een ongewild bezoek aan de st Maartens kliniek moet brengen....Neem van mij aan het leven bestaat eigenlijk in bijna alle situaties uit DIMMEN

dit alles gebeurde in een opwelling haha
A.D.I.D.A.S

(jonathan davis)

cascarsi
Forum-lid
Berichten: 625
Lid geworden op: 02 sep 2005 23:16

cascarsi 07 okt 2006 14:39

Quoten: Origineel geplaatst door Marconi op 02 Oktober 2006

Big Rosa, ik ben het volkomen met je eens. Het is godgeklaagd dat dit soort dingen voorkomen. Dit is het gevolg van jarenlang watjesbeleid, gedogen en z.g. begrip voor dit soort tuig. Als een politieagent die zich bedreigd voelt zijn pistool leeg zou schieten op dit soort gajus dan is de wereld te klein. Nou, van mij mogen ze dat soort dronken smeerlappen, zoals die nu weer in Vlaardingen het ambulance en politiepersoneel molesteerden, ter plekke een meter of meer onder de grond stampen. Dan zand erover!

Daar ben ik het helemaal met u een. De regering moet veel strenger optreden. De mensen van onder de 25 jaar hebben vaak totaal geen discipline of respect voor andere mensen(is mijn wel vortaan duidelijk geworden sins ik in het leger zit)
pijn is een emotie<br>
emotie kun je uischakelen

noppie
Forum-lid
Berichten: 1403
Lid geworden op: 12 okt 2005 22:26

noppie 07 okt 2006 14:57

Quoten: Origineel geplaatst door Rolandt op 02 Oktober 2006


Quoten: Origineel geplaatst door NEOS op 02 Oktober 2006

en vaak is dit omdat de heren te lui zijn om hun dure karretjes uit te rusten met een bel

Ik ben niet te lui om een bel te monteren, het ziet er gewoon niet uit op een racefiets. Daarom heb ik geen bel.

 Ik heb wel een bel!!!!. Ik vind een bel mooi!!! Ik vind een bel leuk!!! Daarom heb ik wel een bel!!!
kiekeboe

joeny
Forum-lid
Berichten: 116
Lid geworden op: 17 aug 2006 22:22

joeny 07 okt 2006 15:11

Welke fietser is er nou nog niet 1 Keer Agressief geweest?

dan is het wel om die Scholieren die het nodig vinden even een ruk aan het stuur te geven zodat jij de berm in kan.
Dan zijn het die jonge knapen in het Golfjes die zo dicht mogelijk langs je rijden. Of het zijn die loslopende honden die naar jouw kuiten happen. ETC.



trudie
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 07 aug 2004 14:35

trudie 07 okt 2006 16:29

Quote: Origineel geplaatst door cascarsi op 07 Oktober 2006
Quoten: Origineel geplaatst door Marconi op 02 Oktober 2006 Big Rosa, ik ben het volkomen met je eens. Het is godgeklaagd dat dit soort dingen voorkomen. Dit is het gevolg van jarenlang watjesbeleid, gedogen en z.g. begrip voor dit soort tuig. Als een politieagent die zich bedreigd voelt zijn pistool leeg zou schieten op dit soort gajus dan is de wereld te klein. Nou, van mij mogen ze dat soort dronken smeerlappen, zoals die nu weer in Vlaardingen het ambulance en politiepersoneel molesteerden, ter plekke een meter of meer onder de grond stampen. Dan zand erover!

Daar ben ik het helemaal met u een. De regering moet veel strenger optreden. De mensen van onder de 25 jaar hebben vaak totaal geen discipline of respect voor andere mensen(is mijn wel vortaan duidelijk geworden sins ik in het leger zit)




Dus toch die dienstplicht maar weer terug?

cascarsi
Forum-lid
Berichten: 625
Lid geworden op: 02 sep 2005 23:16

cascarsi 07 okt 2006 17:08

Quoten: Origineel geplaatst door Trudie op 07 Oktober 2006Dus toch die dienstplicht maar weer terug?


ja,  dat zou niet zon verkeerd idee zijn
maja dan kom je weer met een ander probleem, er kome dan allemaal ongedisplineerde jongeren het leger in (onvrijwillig) en gaan dan weer het leger verneuken.
Dus mijn idee laat het leger vrij voor vriwilligers die 100% ervoor willen gaan en richt een aparte eenheid op voor de dienstplichtigen (die uiteraat niet op uitzendingen gaan)
pijn is een emotie<br>
emotie kun je uischakelen

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 10 okt 2006 21:43

Zelfs in het korps Mariniers, ooit een keurkorps met voorbeeldige dicipline en gezag, zit geuniformeerd gajus dat zich misdraagt zoals nu weer het geval was in Noorwegen. Noren mishandelen en winkeliers bestelen. Wat moet je nu met zo'n zooitje ongeregeld? Jaartje naar Irak? Dan kunnen ze erop los rammen. Alleen rammen ze daar 2x zo hard terug.
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

janw.f.
Forum-lid
Berichten: 1248
Lid geworden op: 27 aug 2006 19:48

janw.f. 11 okt 2006 00:17

Wat betreft die bel op de racer. Sinds kort heb ik een racefiets. Bij het afmonteren heb ik een bel laten monteren: een racefietsbelletje, je ziet hem bijna niet.
Afgelopen zondag heb ik een eind gefietst. Die bel heb ik onderweg een paar keer moeten luiden. Geen geschreeuw, netjes bellen. En ik moet zeggen dat het werkt!, als je het - gezien je hoge snelheid - maar op tijd doet .
Volgens mij is een bel op iedere fiets, dus ook een racefiets, wettelijk verplicht. Ik heb weinig racefietsen gezien waar een bel op zit, dus dat zegt genoeg.
Een auto moet ook kunnen toeteren in bepaalde situaties.... uit het raam schreeuwen is natuurlijk een aardig alternatief, raampje naar beneden etc. Niet zo praktisch dus.....

toni
Forum-lid
Berichten: 370
Lid geworden op: 07 sep 2005 17:04

toni 11 okt 2006 15:22

Quoten: Origineel geplaatst door Jan W.F. op 10 Oktober 2006

Volgens mij is een bel op iedere fiets, dus ook een racefiets, wettelijk verplicht. Ik heb weinig racefietsen gezien waar een bel op zit, dus dat zegt genoeg.

Net als deugdelijke verlichting, reflectoren op trappers, witte rand op het achterspatbord, reflecterende banden?

lvgh
Forum-lid HC
Berichten: 4755
Lid geworden op: 21 aug 2006 14:21

lvgh 13 okt 2006 01:05

Quote: dan is het wel om die Scholieren die het nodig vinden even een ruk aan het stuur te geven zodat jij de berm in kan.
Ik ben meestal de rust zelve op de fiets...Op tijd bellen, bedanken met de hand als fietsers op tijd achter elkaar gaan rijden of auto's veilig voorrang verlenen waar ik daar recht op heb etc. Maar afgelopen weekend schrok ik me helemaal kapot toen die skelter met twee jonge ventjes erop op een vijf meter breed fietspad van rechts het stuur radicaal omgooide zonder ook maar opzij te kijken, nét op het moment dat ik naar links was uitgeweken dat ding in te halen met 35 km/h (uiteraard met de handen uit het opzetstuur en op de remmen voor de zekerheid).. ik kon ternauwernood de hoge berm in en een betonnen paal ontwijken, maar de mannetjes zullen zich na mijn door adrenaline ingegeven scheldkanonnade voortaan wel twee keer bedenken voordat ze als kippen zonder kop de koers wijzigen.

Zulke onbezonnen acties zijn overigens niet alleen voorbehouden aan de jonge medemens. Ik zie ook geregeld volwassenen het fietspad oversteken zonder te kijken...kinderwagen voor zich uit duwen of een kind op de arm, maakt allemaal niet uit. Vooral niet opletten he, je bent toch onschendbaar!

provo
Forum-lid
Berichten: 72
Lid geworden op: 23 mei 2006 15:55

provo 13 okt 2006 01:26

Ik zelf heb ook al ondervonden dat ik tijdens een wedstrijd lichtgeraakter ben en soms agressiever wordt.
Ik was een keer weggesprongen tijdens de laatste ronde van een wedstrijd en bleef goed vooruit op het peloton tot de laatste 100m het peloton in mn nek valt. Er kwam naar het schijnt niet veel deftigs uit mn mond de daaropvolgende 10 min.

Plaats reactie