Geef hier je mening over wat je van het magazine vindt.

Abbonement voor belgen

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 27 jun 2006 14:14

In Nederland kennen we geen krantenboeren zoals in Frankrijk en dus blijkbaar ook een gedeelte van Belgie. De krant wordt iedere ochtend in Nederland bij iedereen netjes in bus gegooid. Ik ben altijd te lui om langs de boekenwinkel te gaan.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

ssss
Forum-lid
Berichten: 37
Lid geworden op: 06 jun 2006 13:23

ssss 21 okt 2006 22:57

voor de belgen,
Bne vorig jaar lid geworden op Expo velo.
Kreeg gelijk aanbieding mee.
Tot nu toe alles piccobello.
Tja expo velo is nu wel al voorbij ,maar heb begrepen dat er in december Velo Follies op stapel staat in Kortrijk.
Misschien is Fiets daar ook aanwezig.Is best wel leuk zo een abo, alleen spijtig dat ie al dagen vroeger in de winkel ligt. Kan je je staan verlekkeren in de supermarkt terwijl je aan de kassa staat te wachten. En maar proberen om hem dan al niet te lezen, kan je verzekeren , elke dag vol verwachting naar de brievenbus.
:-)
 

cobra600
Forum-lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 04 nov 2006 21:39

cobra600 04 nov 2006 22:01

Quoten: Origineel geplaatst door ssss op 21 Oktober 2006


voor de belgen,
Bne vorig jaar lid geworden op Expo velo.
Kreeg gelijk aanbieding mee.
Tot nu toe alles piccobello.
Tja expo velo is nu wel al voorbij ,maar heb begrepen dat er in december Velo Follies op stapel staat in Kortrijk.
Misschien is Fiets daar ook aanwezig.Is best wel leuk zo een abo, alleen spijtig dat ie al dagen vroeger in de winkel ligt. Kan je je staan verlekkeren in de supermarkt terwijl je aan de kassa staat te wachten. En maar proberen om hem dan al niet te lezen, kan je verzekeren , elke dag vol verwachting naar de brievenbus.
:-)
 


cobra600
Forum-lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 04 nov 2006 21:39

cobra600 04 nov 2006 22:09

ik heb me aangemeld begin september met campa broek die kreeg ik een maand later. het eerste blad heb ik gisteren pas gekregen ,ik had ook gedacht dat het wat sneller zou gaan. de laatste 2 nummers daar voor had ik anders wel in de winkel gekocht. dus even afwachten hier in belgie 

zwino
Forum-lid
Berichten: 46
Lid geworden op: 13 jun 2005 16:39

zwino 20 feb 2007 11:33

't Is pas sinds de verdeling in België via Sanoma Magazines dat er troubles zijn. Voorheen ging alles perfect. Sindsdien zit mijn exemplaat ook pas in de bus als het al een dag of 2 in de winkelrekken ligt, terwijl ik toch dacht dat het de bedoeling was dat de abo's hun tijdschrift reeds bezaten vooraleer het in de winkel ligt.

Plaats reactie