Alles over vakanties op én met de fiets

CCR = Top locatie in de Ardennen

roppie
Forum-lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 sep 2005 21:10

roppie 28 sep 2005 11:25

Afgelopen (lang) weekend lekker gefietst in de Ardennen. Om de nachten door te brengen heb ik mijn tentje eens opgezet bij CCR in Remouchamps ( www.ccr.nl ). Te gast bij Jeroen en Annemarie. Het is ook mogelijk om daar een kamer te huren maar het weer was nog perfect dus mijn tentje voldeed ook. Ook als kampeerder kan je gebruik maken van een gezellige huiskamer met keuken. Alles er op en eraan, zelfs een open haard. ’s Morgens lekker gegeten met een uitgebreid fietsers ontbijt. Voor de fietser is alles trouwens top geregeld. Je kan je fiets schoonmaken, repareren en stallen. Er liggen keurig geplastificeerde routekaartjes van prachtige routes in de omgeving en verder. Alles is super geregeld. Heerlijk. Jeroen en Annemarie zijn zeer gastvrij. Twee fantastische mensen met een passie voor fietsen. Je voelt je er meteen thuis. Ook als je maar 1 dag hebt kan je daar je auto stallen en na afloop van je fietstocht je fiets schoonmaken, zelf een lekkere douche en een kop koffie nemen. Voor de kosten hoef je dit niet te laten want de prijzen zijn zeer schappelijk. Alles bij elkaar: een eldorado voor de fietser!

daddyyoyo
Forum-lid
Berichten: 158
Lid geworden op: 23 jul 2005 10:24

daddyyoyo 06 jan 2006 18:48

Kun jij mij het adres eens doorgeven a.u.b.
Met hoeveel personen kan je er logeren?
Every Second Counts

whocares
Forum-lid
Berichten: 2889
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:28

whocares 06 jan 2006 22:19

Quote: Origineel geplaatst door Daddy yo yo op 06 Januari 2006
Kun jij mij het adres eens doorgeven a.u.b.
Met hoeveel personen kan je er logeren?


Open deze link
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

Plaats reactie