bike_add1ct
23 okt 2005 01:13
Ben ook gister geweest, kwam rond 14:45 binnen drentelen geloof ik.
Ten eerste, liep ook rond 16:10 rond de Fiets-stand, kon niet direct iemand herkennen van het magere aanbod foto's dat hier van enkele leden circuleert, en had geen zin om iedereen aan te spreken om te vragen of ze van het forum zijn... Was gister 1m90, blond, blauwe broek en een witte blouse met rood en blauw streepje. Zou Cas* wel eens gezien kunnen hebben ja, weet dat niet meer zeker. Richard Plugge en Lars van (der?) Wansem stonden er ook, net zoals Adrie van Diemen. Klein mannetje was Richard, of was dat hem niet?
Verder heb ik me prima vermaakt op de beurs, het begon gelijk goed met Isaac, Lightweight en Tune, verder heb ik helaas de Clavicula cranks gemist (wel kort de FRM stand bekeken) evenals Stronglight en Coppi. Sommige stands zoals Colnago waren inderdaad overvol, op anderen waren de "promotors" moederziel alleen. Had ik toch was medelijden mee, maarja, bepaalde merken moeten eerst wat bekend worden, en ik vond ze zelf dan ook niet echt interessant. BMC was ook een van mijn hoogtepunten, een aparte structuur heeft die nano-carbon buis van Easton. Alsof er een soort vegen doorheen zaten. En enorm massieve chainstays, comfortabel zal het niet zijn. Verder waren er eigenlijk weinig fietsen waar mijn hart sneller van ging kloppen, ik kende alles eigenlijk al van de foto's van de overige bikeshows voor zover het al nieuw was. Daarnaast ben ik sowieso wat cynischer/kritischer geworden t.o.v. veel fietsspul, dus kijk ik vaak wat anders tegen spulletjes aan. Een paar jaar geleden had ik echt hyperactief rondgestuiterd denk ik. En nu ik zelf een, voor mij dan, droomfietsje heb wordt het allemaal sowieso wat minder bijzonder...
Vooral veel bij Campa rondgelopen, paar keer een zwengel aan de nieuwe Eurussen gegeven en er met de Belgische standhouder over gepraat, ben er wel geinteresseerd in voor volgend jaar. Vind ze geloof ik nog steeds niet zo mooi als de huidige versie, maar het is wel nieuw en ze zijn zo'n 100gr lichter, daarbij lichtere alu snelspanners en geen velglint.
Voor zover mijn eerste gedachtes bij BM'05. Een leuke dag, maar toch weinig hoogtepunten.
/ps: Principa = GEEN Isaac
/ps2: Cinelli's waren mooi maar ik vond ze vrij zwaar, kwam natuurlijk ook door het Ram stuur...