Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

verdient dit forum geen eigen kleding

gyrolion
Forum-lid

gyrolion 09 nov 2005 17:23

Hallo om door heel deze post heen te spitten is nogal erg veel, daarom vraag ik hier hoe weet ik mijn maat voor fiets kleding? Ik heb zelf een broekje en een shirt maar die zijn niet helemaal 100 op maat.

arjanh
Forum-lid

arjanh 09 nov 2005 17:27

Ik ben een tijd erg druk geweest en heb de enorme berichtuitwisseling rondom het shirt maar beperkt gevolgd en zie nu dat alles in volle gang is.
Mijn naam kan uit een eventuele lijst. Ik zie ervan af om verschillende redenen. Maar ik blijf het een leuk initiatief vinden dat zeer enthousiast is opgepakt! Hartstikke mooi, leuke club, alleen ik doe effe niet mee...

Quoten: Origineel geplaatst door L.A.N.C.E. op 09 November 2005

GGGGGGGGGGRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR..... Ik had ene lijst gemaakt met mensen die niet hadden betaald enzo..daar had ik bijna alle emailadressen bijgevonden (een tiental daarvan heeft helaas geeen gegevens)..wilde ik iedereen een mail sturen....GGGGGRRRRRRRRRRRR....

LOOPT MIJN COMPUTER VAST!!!!ALLES WEG.....

bigm
Forum-lid

bigm 09 nov 2005 17:28

Quoten: Origineel geplaatst door Gyrolion op 09 November 2005

Hallo om door heel deze post heen te spitten is nogal erg veel, daarom vraag ik hier hoe weet ik mijn maat voor fiets kleding? Ik heb zelf een broekje en een shirt maar die zijn niet helemaal 100 op maat.

ga ergens passen

speric
Forum-lid HC

speric 09 nov 2005 17:34

Quoten: Origineel geplaatst door Gyrolion op 09 November 2005

het merk is bioracer, dus het beste wat je kan doen is of ergens bij een winkel een shirt en broek gaan passen van dit merk. Of je lengte, gewicht en wat omtrek maten ( boven benen, billen, borst) doorgeven aan TS, eventueel in dat geval ook de maten doorgeven van de kleding die je nu hebt en het merk daarvan.

janus
Forum-lid

Gebruikersavatar janus 09 nov 2005 17:54

Ik ben net gaan passen, en kan dus de maten gaan doorgeven, wat mij opviel. is dat in het bestelform wordt gesproken over L of M terwijl de tabel ook andere waarden aangeeft.
Van broek kwam ik bv uit op L en shirt twijfel tussen M of L
Overigens was pasvorm heerlijk
Janus Mannimo
ik fiets ook

l.a.n.c.e.
Forum-lid

l.a.n.c.e. 09 nov 2005 18:06

@Gyrolion ik heb de terug gemaild met een matentabel erbij!
Ik heb al twee reacties op mijn email:
Coulthard en Gyrolion denken er nog over na..de rest volgt hopelijk snel!

l.a.n.c.e.
Forum-lid

l.a.n.c.e. 09 nov 2005 18:08

Quoten: Origineel geplaatst door Janus op 09 November 2005

Ik ben net gaan passen, en kan dus de maten gaan doorgeven, wat mij opviel. is dat in het bestelform wordt gesproken over L of M terwijl de tabel ook andere waarden aangeeft.
Janus Mannimo

@ Mannimo: Ik jou ook een mail gestuurd (als het goed is) Want ik begreep niet dat jij Janus was... Dus kan je die mail als niet verzonden beschouwen!!

l.a.n.c.e.
Forum-lid

l.a.n.c.e. 09 nov 2005 18:11

Is er een datum vanaf er geen mensen meer kunnen bestellen??(valt dat tenzame met het bezoek over 14 dagen van bioracer aan TS-Biker bijvoorbeeld)...??
Anders is het misschien handig om er een af te spreken...Want we hebben nu iedereen die nog niet had gereageerd benaderd..Dus zou ik zeggen dat we ze twee weken te tijd geven om rustig alles in orde te kunnen maken, en als ze niet reageren..dan ja...

l.a.n.c.e.
Forum-lid

l.a.n.c.e. 09 nov 2005 18:25

Mensa doet ook gewoon mee, maar wacht nog ff op het loonstrookje..
Ik ook..pff tis nog maar 9 november...

chub
Forum-lid

chub 09 nov 2005 18:34

TS-Biker, alles is gelukt, maten zijn bekend, document staat in je mail, betaling is gedaan en..... 5 eurootjes voor de ontwerper is al halverwege Zeist!!!!

janus
Forum-lid

Gebruikersavatar janus 09 nov 2005 18:46

Quoten: Origineel geplaatst door L.A.N.C.E. op 09 November 2005

Quoten: Origineel geplaatst door Janus op 09 November 2005

Janus Mannimo

@ Mannimo: Ik jou ook een mail gestuurd (als het goed is) Want ik begreep niet dat jij Janus was... Dus kan je die mail als niet verzonden beschouwen!!

zal mn hotmail is checken, maar bedankt voor reactie
ik fiets ook

fast4ward
Forum-lid

fast4ward 09 nov 2005 23:26

Tis wel lastig hoor om via de postbank.nl geld over te maken.
dacht dat het wel gelijk kon nu mot ik een formulier aanvragen en duurt het daarna nog 5 werkdagen...........Geld speelt geen rol en ik wil echt dolgraag een setje hebben
HET KOMT ERAAN TS, desnoods breng ik het zelf........................

M@zzel

Plaats reactie