Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

verdient dit forum geen eigen kleding

chub
Forum-lid

chub 05 nov 2005 22:22

Quoten: Origineel geplaatst door TS-Biker op 05 November 2005

Quoten: Origineel geplaatst door Chub op 05 November 2005

Quoten: Origineel geplaatst door Chub op 05 November 2005

Advies gevraagd voor de juiste maat:
Ben 1.93, 95 kg, normaal postuur. Zo'n doorsnee figuur zeg maar. Ben vandaag bij de FM geweest, echter net weer geen juiste kleding.
Hoe verhoudt zich dat met de maten van Bio racer?

geef hier uw maten eens door !
Ik vermoed dat je rond maat 8+ zal draaien.

@TS-Biker: Ik heb de maten naar je mailadres gestuurd. Ik hoop dat je er iets mee kan doen. Mijn Assos broek geeft een No 010 aan, echter ik weet niet of dit de maat van de broek is. 
@Jimbo: bedankt voor de tip, echter de adresgegevens kloppen niet.

beginnertje
Forum-lid

beginnertje 05 nov 2005 22:25

Durft er nou niemand de beslisende (of juist niet) stem te geven?? Het is er al een tijdje stil..

Ook nog een iets om over na te denken:
- mailtje naar Fiets om te ze te vertellen over de stand van zaken en of ze niet alsnog iets voor ons kunnen betekenen.
- misschien even mailtjes versturen naar mensen op de bestellijst om te vragen of ze nog steeds mee willen doen.
- ...

Misschien weten jullie nog een aantal punten die nog even moeten worden doorgenomen?
<a target="_blank" href= "http://img279.imageshack.us/img279/1934 ... .jpg">Mijn fietsje</a> <a target="_blank" href= "http://www.toervereniging-zoetermeer77.nl/?TB=1">Mijn clubje</a><br>
<br>
<b><i>Doe mee met het Fiets-forum shirt

cas_
Forum-lid

cas_ 05 nov 2005 23:43

weet je wie ik mis in  dit rijtje van kleding .......Marconi heeeeeeeeeeeeee Marconi!!!!!!!! doe je mee!!

Ennuh.........CASRAN......waar is die..!!
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox

cas_
Forum-lid

cas_ 06 nov 2005 01:13

'k "mis" er trouwens nog wel meer: Sharkman(!)                                                         Schmo (sowieso al lang niet meer hier(?)                                                         Cascarsi                                                         Erik vD                                                         R Time/Epic                                                         etc etc.....
Niet dat het verplicht is om aan het shirt mee te doen oid.......! Corrigeer maar als iemand hierboven al wel mee doet.
Ik bedacht trouwens wel een leuke tegenprestatie die Fiets o.a zou kunnen doen voor het feit dat wij toch ook wel een beetje reclame voor hen gaan maken: een beter/nieuw forum! Eén waar ongelezen berichten herkenbaar zijn en je ook persoonlijke berichten kan sturen etc.....Met de techniek van tegenwoordig moet dit toch niet zo heel lastig zijn....(het kan al lang...Fiets moet het alleen wel even willen)

cas_
Forum-lid

cas_ 06 nov 2005 01:15

Nog even dit: het shirt heeft toch wel elastiek in de mouwen hè?! Ik heb nu een shirt van Shimano zonder en dat is toch minder fijn.....waait het zo je mouwen in, het wappert ook meer.

bike_add1ct
Forum-lid

bike_add1ct 06 nov 2005 01:52

Zonder elastiek? Heb ik nog nooit gehad... Je zag tijdens de Tour j.l. wel heel veel wappermouwtjes trouwens, vooral bij CSC. Vinden de profs blijkbaar wel fijn.

Over het forum: we hebben al vaker gevraagd of we het oh-zo handige phpBB forum kunnen krijgen, hun server ondersteund echter geen php script. Ik weet niet direct wat de andere opties zijn, misschien React software(ook op tweakers.net). Maarja, beetje off-topic.

ilgrasso
Forum-lid

ilgrasso 06 nov 2005 10:21

Quoten: Origineel geplaatst door Beginnertje op 05 November 2005

Durft er nou niemand de beslisende (of juist niet) stem te geven?? Het is er al een tijdje stil..Ook nog een iets om over na te denken:- mailtje naar Fiets om te ze te vertellen over de stand van zaken en of ze niet alsnog iets voor ons kunnen betekenen.- misschien even mailtjes versturen naar mensen op de bestellijst om te vragen of ze nog steeds mee willen doen.- ...Misschien weten jullie nog een aantal punten die nog even moeten worden doorgenomen?

Vorige week is er opnieuw contact opgenomen met de contactpersoon bij Fiets. Tot op heden nog geen reactie. Als ik woensdag nog niets gehoord heb bel ik even met Fiets.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.

cor01
Forum-lid

cor01 06 nov 2005 11:52

Lijkt me inderdaad een goed idee om mensen die nog  niet gereageerd hebben maar wel op de lijst staan te mailen. Valt me namelijk op dat sommige mensen wel actief zijn op andere topics maar het hier stil houden. Niemand is natuurlijk verplicht om mee te doen. Kan me voostellen dat je er vanaf wilt zien als je het te duur vind of wanneer het ontwerp je helemaal niet aanstaat. Maar laat dat dan gewoon ff weten. Dan weet iedereen waar hij/zij aan toe is en kunnen wij ook weer verder.
"Afstappen is geen optie"

eddiebouncer
Forum-lid

eddiebouncer 06 nov 2005 13:02

als diegene die allemaal reeds met bioracer fietsen eens enkele maten +/- doorgeven dan kunnen we de anderen wel helpen
maten :
*bil (zo hoog mogelijk)      bij mij +/- 54cm*bekken (op het bot, net onder de gordel)   bij mij +/- 92 cm*heupen (op de navelhoogte)     bij mij +/- 85 cm*borst (ter hoogte van )     bij mij +/- 92 cm*nek                                       bij mij +/- 37 cm
1m90 - 74,5 kg
maat trui = 4maat broek = 3

Wow, verbazend. Is de breedte zoveel belangrijker dan de lengte?! Ik wil volgens mij ook maat trui 4 [niet TE strak, moet ook nog ademhalen ] en ik ben 1.82 [71kg.]. En ScottWilco ook 1.90 oid en wil zelfs 3
Mijn fiets is bezeten!

ts-biker
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar ts-biker 06 nov 2005 13:11

Quoten: Origineel geplaatst door Eddie Bouncer op 06 November 2005

als diegene die allemaal reeds met bioracer fietsen eens enkele maten +/- doorgeven dan kunnen we de anderen wel helpen
maten :
*bil (zo hoog mogelijk)      bij mij +/- 54cm*bekken (op het bot, net onder de gordel)   bij mij +/- 92 cm*heupen (op de navelhoogte)     bij mij +/- 85 cm*borst (ter hoogte van )     bij mij +/- 92 cm*nek                                       bij mij +/- 37 cm
1m90 - 74,5 kg
maat trui = 4maat broek = 3

Wow, verbazend. Is de breedte zoveel belangrijker dan de lengte?! Ik wil volgens mij ook maat trui 4 [niet TE strak, moet ook nog ademhalen ] en ik ben 1.82 [71kg.]. En ScottWilco ook 1.90 oid en wil zelfs 3

Scottwilko heeft mij broek 4 & trui 4 doorgegeven hoor !In uw geval denk ik id ook meer aan truitje 4.Probeer eens ergens te gaan passen !
In het algemeen is 3 tot 5 de meest genomen maatvoering.

Plaats reactie