Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

ff hulp met maat fietsforum kledij

colnagofreak
Forum-lid HC
Berichten: 5584
Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41

colnagofreak 27 nov 2005 14:33

Wie helpt mij ff met de juiste maat van het fietsforum kledij.
Ik ben 1.86 meter weeg 74 kg en heb zeg maar een normaal postuur, mijn fietsmaat is 58 cm. Dit moet toch andere misschien bekend voorkomen ??
Shirt ben ik wel uit dat wordt een 4, maar op de bestellijst zie ik dat sommige hierbij een broek 4 en andere een 3 besteld hebben.
Vallen deze Bioracer broeken ruim ofzo? Gaarne advies, echt tijd om ergens te gaan passen heb ik niet vandaar. Misschien hier ff je lengte en gewicht en wat je besteld heb. Bedankt !!!!!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

cor01
Forum-lid
Berichten: 915
Lid geworden op: 11 okt 2005 13:31

cor01 27 nov 2005 14:46

Quoten: Origineel geplaatst door colnagofreak op 27 November 2005


Wie helpt mij ff met de juiste maat van het fietsforum kledij.
Ik ben 1.86 meter weeg 74 kg en heb zeg maar een normaal postuur, mijn fietsmaat is 58 cm. Dit moet toch andere misschien bekend voorkomen ??
Shirt ben ik wel uit dat wordt een 4, maar op de bestellijst zie ik dat sommige hierbij een broek 4 en andere een 3 besteld hebben.
Vallen deze Bioracer broeken ruim ofzo? Gaarne advies, echt tijd om ergens te gaan passen heb ik niet vandaar. Misschien hier ff je lengte en gewicht en wat je besteld heb. Bedankt !!!!!


Hello Colnagofreak,
Het is gelukkig rustig hier op het werk dus kan ik een poging wagen je uit de brand te helpen.
Mail TS-Biker op
mailto:ts-bikes@telenet.be
Hij heeft mij ook prima geholpen met het bepalen van de juiste maat en hij is vast bereid om dit ook bij jou te doen.
Persoonlijk ben ik een echte man en heb totaal geen verstand van kleding maten. Vergeet altijd welke maat ik zelf nodig heb en moet dan altijd weer opnieuw passen....
"Afstappen is geen optie"

speric
Forum-lid HC
Berichten: 4875
Lid geworden op: 28 okt 2005 17:22

speric 27 nov 2005 18:14

wat voor msten heb je nu bijv van fietsbroeken en shirts.Ik heb over het algemeen een L , maat 5.
ben 1.80 en nu zo'n 88 kg, moet naar 84.
dus hier mede op advies van TS ook 5. Ik begreep dat Bio-racereen beetje valt als de andere grote ( niet italiaanse) merken.
 
leuk dat je ook mee doet !

colnagofreak
Forum-lid HC
Berichten: 5584
Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41

colnagofreak 27 nov 2005 19:21

Quoten: Origineel geplaatst door SpEric op 27 November 2005


wat voor msten heb je nu bijv van fietsbroeken en shirts.Ik heb over het algemeen een L , maat 5.
ben 1.80 en nu zo'n 88 kg, moet naar 84.
dus hier mede op advies van TS ook 5. Ik begreep dat Bio-racereen beetje valt als de andere grote ( niet italiaanse) merken.
 
leuk dat je ook mee doet !

hmmm, lijkt mij dat ik voor een maatje 4 moet gaan.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

cas_
Forum-lid
Berichten: 717
Lid geworden op: 06 jun 2005 00:49

cas_ 27 nov 2005 23:01

Ga ik hier toch ook nog om hulp vragen want ik ben bang dat ik ook geen tijd etc meer heb om te gaan passen.Mijn gegevens:Ik heb gister een shirtje van Bioracer ergens gepast en ik moet vermoedelijk een XXL hebben, dat komt in de maattabel van TS overeen met een maat 8. Dit lijkt me alleen wel erg groot. Ik ben dan misschien wel lang maar alles behalve dik. 197 en +/- 81 kg.Dit zijn verder mijn maten:
Bovenbeen (staand): tussen de 54 en 57Bekken ("onder de gordel"):           98Heupen (navelhoogte)        :           89Borst (thv de tepels)           :          104Nek                                      :          37Bil (zo hoog mogelijk)          :          begrijp niet precies wat hiermee bedoeld wordt.Maten zijn de omtrekken in cm.kan iemand wellicht nog zinnig advies geven? Verder heb ik een Shimano shirt XL en Santini korte broeken met bretels maat XXL. Ik heb weinig tot geen ervaring met fietskledij met de maatgeving van 1 t/m 10.
 
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox

Plaats reactie