Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

regenkleding

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 07 feb 2006 00:09

Vaude is een buitensportmerk ja, een behoorlijk goede. Heb er zelf ook een trekking rugzak van, en een slaapzak.

raphael
Forum-lid
Berichten: 775
Lid geworden op: 01 sep 2005 22:12

raphael 21 feb 2006 22:39

Quote: Origineel geplaatst door Bakker op 21 Februari 2006
Ik ben nog op zoek naar een regenjasje voor ondewerg. Een vereiste is dat het makkelijk opvouwbaar (compact) is. Iemand ideeën ? Heeft iemand toevallig ervaring met dit jasje ? :



dat jasje ken ik niet, heb zelf die van Assos en die bevalt heel goed: licht, goed waterdicht en als het droog is is 'ie open zodat je niet teveel zweet en makkelijk op te vouwen zodat 'ie in een zakje op je rug past.

zie foto: assos climajet windbraker



Raphaël

dutchflandrien
Forum-lid
Berichten: 561
Lid geworden op: 06 nov 2004 12:26

dutchflandrien 08 mar 2006 19:24

Quote: Origineel geplaatst door raphaël op 21 Februari 2006
Quote: Origineel geplaatst door Bakker op 21 Februari 2006
Ik ben nog op zoek naar een regenjasje voor ondewerg. Een vereiste is dat het makkelijk opvouwbaar (compact) is. Iemand ideeën ? Heeft iemand toevallig ervaring met dit jasje ? :





dat jasje ken ik niet, heb zelf die van Assos en die bevalt heel goed: licht, goed waterdicht en als het droog is is 'ie open zodat je niet teveel zweet en makkelijk op te vouwen zodat 'ie in een zakje op je rug past.

zie foto: assos climajet windbraker



Raphaël


ik heb een flexothane van vermarc gekocht, zonder mouwen en doorzichtig. worden ook gebruikt door dav-lotto.

p.s: dat jasje hierboven lijkt wel een condoom
RIDLEY the speed weapon

Plaats reactie