Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Bericht op Fiets - Gestolen Pinarello

mikethebike
Forum-lid
Berichten: 915
Lid geworden op: 10 jan 2005 20:23

mikethebike 04 jun 2011 03:02

En dat is wat ik mede bedoel!!!
It's nice to be important, but it is more important to be nice.

mslingerland
Forum-lid
Berichten: 159
Lid geworden op: 31 jul 2005 12:38
Locatie: Abu Dhabi, UAE

mslingerland 04 jun 2011 08:16

[quote="MiketheBike"]En dat is wat ik mede bedoel!!![/quote]

Dat zou geweldig zijn voor alle fietseigenaren waarvan hun fiets toekomstig wordt gestolen. Allemaal zoveel publiciteit.

Of....

wellicht is het een idee dat forum.fiets.nl en fiets.nleen nieuwe topic aanmaakt met de volgende titel: "Gestolen fietsen". ongeacht rangen en standen. wellicht kan er direct een link gemaakt worden met politie en bestanden van verzekeraars. ;-) dat scheelt weer typen....

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37683
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 04 jun 2011 09:25

[quote="who cares"]Het enige wat ik me hierbij stel is :

Heeft Fiets hiermee een precedent voor zichzelf geschapen ??[/quote]

Absoluut!!! Net als de NOS: alle belangrijke bruiloften live de hele dag op tv!!!!

Pffft, waar maken jullie je druk om en wat stellen jullie je allemaal aan zeg.
Less is bore

adroit
Forum-lid
Berichten: 1247
Lid geworden op: 19 jan 2006 19:25
Locatie: Rosmalen
Contact

adroit 04 jun 2011 11:44

+1

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 04 jun 2011 11:57

[quote="HM2694"]Ik zeg hand eraf van de dief![/quote]
Goh, voorstander van sharia rechtspraak in Nederland of zo?
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

rinke
Forum-lid
Berichten: 899
Lid geworden op: 21 jan 2010 10:10

rinke 04 jun 2011 15:05

't is dat ik met mijn dochter alleen thuis ben anders had ik lekker op de fiets gezeten...
het is weer zeer vermakelijk allemaal! hahaha
Wat mij betreft een actie van de redactie? van Fiets die moet kunnen. Als het een goede vriend betreft waarom dan geen dienst bewijzen... Dat gebeurt toch in alle takken van sport / werk?
@MiketheBike, je gaat me toch niet vertellen dat jij geen vrienden hebt die jouw wel eens bevoordelen ten opzichte van anderen, dan klaag je toch ook niet? En al heb je die niet, als je ze had had je er ook gebruik van gemaakt..... ;)
Sterkte met de warmte gozer!

bleek
Forum-lid
Berichten: 463
Lid geworden op: 26 sep 2009 15:12

bleek 04 jun 2011 15:28

Een tijdschrift met maatschappelijke verantwoordelijkheid en precedentenwerking...? De temperatuur is wel wat hoger de laatste paar dagen, maar toch nog niet hoog genoeg om de kluts kwijt te raken?


eelcoz

eelcoz 04 jun 2011 15:46

[quote="Bleek"]Een tijdschrift met maatschappelijke verantwoordelijkheid en precedentenwerking...? De temperatuur is wel wat hoger de laatste paar dagen, maar toch nog niet hoog genoeg om de kluts kwijt te raken?

[/quote]

:D

'Maatschappelijke verantwoordelijkheid' klinkt wel erg als Doekle Terpstra, en daar word ik doorgaans niet vrolijk van.

Gebruikersavatar
rbr
Forum-lid
Berichten: 814
Lid geworden op: 24 mei 2008 10:35

Gebruikersavatar rbr 04 jun 2011 17:24

Inmiddels zijn we drie pagina's verder zonder tips. Ik hoorde dat de fiets tussen een hoop anderen stond en dat deze eruit gepikt is. Dief wist wel wat hij p(a)(i)kte.....
Twitter: @rbruijns

janw.f.
Forum-lid
Berichten: 1248
Lid geworden op: 27 aug 2006 19:48

janw.f. 04 jun 2011 18:13

Zoals hiervoor opgemerkt, voor alle gestolen (race)fietsen lijkt mij ook geen ruimte. Mocht je dat dan toch willen, dan betaal je misschien wat advertentiekosten? Als je genoeg betaalt, en je fiets je lief is, dan is er van alles mogelijk, lijkt me. Zo werkt dat in deze wereld, alles draait om centjes...

Een forum als dit zal ongetwijfeld ook een veel grotere impact hebben dan een tijdschrift, dus een reactie hier + foto van de gestolen fiets levert veel meer op.

fietspret
Forum-lid
Berichten: 119
Lid geworden op: 26 mei 2009 11:29

fietspret 04 jun 2011 18:31

Jemig de pemig, wat een stelletje zeursokken bij elkaar in dit draadje...
Waar mensen zich toch al niet druk om maken. Laat Fiets lekker een artikel hierover op de website zetten als ze dat willen. Dit is een gratis website nota bene, waar hebben de heren met hun commentaar het over...

Ik hoop dat die fiets gevonden wordt en dat de dader z'n straf krijgt.
Red Bull Carbon SL-3000 2010, Cube Reaction XT 2006

janw.f.
Forum-lid
Berichten: 1248
Lid geworden op: 27 aug 2006 19:48

janw.f. 04 jun 2011 18:39

Website klinkt ook goed (zie dat TS daar ook over spreekt), maar dan zie ik meer in een soort van database. Bedenk wel, die kan best groot worden als iedere gestolen racefiets erin opgenomen wordt. En de vraag dán weer is, of het wel zo'n grote impact heeft. Geldt eigenlijk ook voor een website die een ellenlange waslijst bij gaat houden. In eerste instantie zoek je er ook niet naar.

Dit forum is in dat opzicht veel beter; als 'gemeenschap' help je elkaar, geef je tips etc. etc.

Gesloten