Goede/Slechte verkoopervaringen
Om maar gelijk op de discussie elders op dit forum in te springen. Een topic waar je kan vermelden met wie je een goede en/of slechte verkoop of koop ervaring hebt. Het is wel de bedoeling dat je de verkoop of koop vermeldt die je hebt gedaan met een ander forumlid. Dus geen ervaringen met onlineshops of je LBS. Het is ook niet de bedoeling om vermoedens uit te spreken over artikel wat te koop wordt aangeboden. Dit soort zaken kan je prima afhandelen via email.
Ik hoop dat dit topic voor iedereen hier wat duidelijkheid schept over diverse aanbieders hier.
succes!
Ik hoop dat dit topic voor iedereen hier wat duidelijkheid schept over diverse aanbieders hier.
succes!
"Try not. Do or do not......there is no try"
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Andromeda, Dura Ace 9 speed cassete, ging allemaal prima in een paar mailtjes was het geregeld.
Sharkman, Stronglight Pulsion crankstel en American classic trapas. Ging ook allemaal perfect. En ik kreeg er nog gratis voer voor de ogen bij (bike addict weet wel wat ik bedoel)
Sharkman, Stronglight Pulsion crankstel en American classic trapas. Ging ook allemaal perfect. En ik kreeg er nog gratis voer voor de ogen bij (bike addict weet wel wat ik bedoel)
Ik ben naar gewoonte zeer terughoudend om via andere weg dan mijn gewoonlijke fietsenmaker/winkel iets te kopen, maar wanneer ik dit deed heb ik nooit slechte ervaringen gehad:
- Sharkman: Zero Gravity remgreepjes, zeer tevreden, prachtige afspraken, en een hoop eerlijk advies over al dan niet te kopen produkten
- TS-Biker: vanalles gekocht bij hem (oa. Tune snelspannertjes) en bij afwezigheid van mijn gebruikelijke mechanieker (verlof) een fiets naar grote tevredenheid laten afmonteren door TS. Puik werk, scherpe prijs, alles tot in de puntjes naar wens volgens mijn detaillistische kwaliteitseisen.
Misschien ook interessant en niet onbelangrijk. Heb zelf al zaken verkocht aan andere forumleden (sjezer, Dingo, Fuego, SpEric...) en betaling en afspraken verliepen steeds vlot.
- Sharkman: Zero Gravity remgreepjes, zeer tevreden, prachtige afspraken, en een hoop eerlijk advies over al dan niet te kopen produkten
- TS-Biker: vanalles gekocht bij hem (oa. Tune snelspannertjes) en bij afwezigheid van mijn gebruikelijke mechanieker (verlof) een fiets naar grote tevredenheid laten afmonteren door TS. Puik werk, scherpe prijs, alles tot in de puntjes naar wens volgens mijn detaillistische kwaliteitseisen.
Misschien ook interessant en niet onbelangrijk. Heb zelf al zaken verkocht aan andere forumleden (sjezer, Dingo, Fuego, SpEric...) en betaling en afspraken verliepen steeds vlot.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
-
- Forum-lid
-TS-biker: Look plaatjes... eh, geen klagen over, fijne vent!
-Sharkman: complete Scott CR1, extra set wielen, allerlei los spul. Goed materiaal, perfecte afhandeling, gedegen advies, nette prijzen, goede "after-sales" service. En zoals Amclassic al aangaf: hij heeft altijd tal van exotische kwijl-onderdeeltjes rondslingeren
-Sharkman: complete Scott CR1, extra set wielen, allerlei los spul. Goed materiaal, perfecte afhandeling, gedegen advies, nette prijzen, goede "after-sales" service. En zoals Amclassic al aangaf: hij heeft altijd tal van exotische kwijl-onderdeeltjes rondslingeren
- Delsol: ik was op zoek naar gouden stuurlint, hij is dit gaan halen... er was al gestort voor 2 stuurlinten, maar hij kon er slechts 1 bemachtigen. Mooi volgens afsprak geld teruggestort. Prima zaak, goed gecommuniceerd. Heb ik erg geapprecieerd!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve