Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Pinarello

Gebruikersavatar
rene
Forum-lid HC
Berichten: 6128
Lid geworden op: 16 okt 2004 12:53

Gebruikersavatar rene 01 okt 2006 00:28

De grijze Pinarello Prince SL staat al tijden te koop.Ook inruil was mogelijk , totdat ik mailde, toen werd het toch moeilijk.
Waarschijnlijk omdat ik vroeg waarom deze fiets al eerder op marktplaats had gestaan voor 500 Euro minder. Ook de paarse Pina staat al lang te koop , eerst voor een vraagprijs van 1250 Euro , nu voor 1400 geloof ik ???!!!???
Ik geef Daniel groot gelijk , kijk eens bij Evertsesport.nl die heeft mooie aanbiedingen.
Als je toch een eerlijke Pinarello zoekt , ik heb nog een mooie en echt zo goed als nieuwe Pinarello Opera Frame te koop.
Deze staat nu op Ebay , zoek onder pinarello.Bieden kan vanaf 200 Euro incl. vol carbon vork , en zadelpen van Pinarello.
De framemaat is 54CC en 56 Center top.
Dit frame is echt deukjes en kras vrij , heeft alleen een plekje op de achtervork van een bandje wat er tegen heeft gelopen. Tijdens het fietsen zie je er niets van.
Evertsesport heeft de onderdelen van deze fiets afgehaald en op mijn nieuwe Pinarello geplaatst. Als je zijn monteursmening wilt weten moet je hem bellen , hij heeft mn fiets in handen gehad , en heeft 2 dagen in de zaak gehangen ,waar mensen vroegen of het frame nieuw was.
 
Als mensen dit als spam zien , of als voordeel voor mijn eigen frame , mijn excusses, maar ik wil wel dat f1freek een goede en eerlijke fiets koopt, waar ik bij die 2 andere mijn twijfels hebals ik de foto's zie. Punt 1 zijn ze te duur , en inderdaad het lijken wel beschadigingen op de bovenbuis van het grijs/zwarte frame.
 
Greetz Rene
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

onlycampa
Forum-lid
Berichten: 199
Lid geworden op: 05 dec 2004 12:56

onlycampa 01 okt 2006 13:55

Heeft er iemand al prijzen en stijfheidswaarden van de F3:13 FP?
Alleen maar Campa en niets anders!

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 38140
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 01 okt 2006 16:48

@rene; ik ben bang dat de kleur niet veel mensen aan zal trekken. Kon Wim hem niet voor je verkopen?
Less is bore

Gebruikersavatar
rene
Forum-lid HC
Berichten: 6128
Lid geworden op: 16 okt 2004 12:53

Gebruikersavatar rene 01 okt 2006 17:54

Quoten: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 01 Oktober 2006

@rene; ik ben bang dat de kleur niet veel mensen aan zal trekken. Kon Wim hem niet voor je verkopen?


Misschien wel , niet naar gevraagd. Inruilen kon niet op de aanbieding die hij me deed. Ach de kleur is relatief, sommige vinden het mooi , andere niet.
Voor een goed bod mag de frameset weg , niet voor een koopje.
 
Greetz Rene
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

f1freek
Forum-lid
Berichten: 82
Lid geworden op: 22 sep 2006 18:40

f1freek 01 okt 2006 18:29

Bedankt voor de feedback rene. Helaas is het me iets te ver om daarheen te gaan. Ik woon zelf in het zuiden van Limburg (Nederland).
Zelf zoek ik een mooi Pinarello frame met een redelijke afmontage (liefts ultegra of dura ace/ record).
Maar ik zal nog eens wat op 2dehands sites zoeken, naar een mooie fiets, en meld wel als ik jullie hulp nodig heb. Misschien kan ik je advies vragen via mail?
Groeten....!
Trek 5500 (OCLV 120) met Dura Ace 10 speed en Gipiemme wielset.

Gebruikersavatar
rene
Forum-lid HC
Berichten: 6128
Lid geworden op: 16 okt 2004 12:53

Gebruikersavatar rene 01 okt 2006 18:50

Quoten: Origineel geplaatst door f1freek op 01 Oktober 2006


Bedankt voor de feedback rene. Helaas is het me iets te ver om daarheen te gaan. Ik woon zelf in het zuiden van Limburg (Nederland).
Zelf zoek ik een mooi Pinarello frame met een redelijke afmontage (liefts ultegra of dura ace/ record).
Maar ik zal nog eens wat op 2dehands sites zoeken, naar een mooie fiets, en meld wel als ik jullie hulp nodig heb. Misschien kan ik je advies vragen via mail?


F1freek , natuurlijk kan je advies vragen , niet alleen ik , maar iedereen hier zal je denk ik wel helpen , daar is het forum toch voor. Dinsdag ben ik nog wel misschien van plan om naar Salden te gaan , dus mocht je interesse hebben....en het frame nog niet verkocht zijn kan je altijd nog kijken.
Affin er is in ieder geval nog genoeg te koop.
 
Greetz Rene
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

f1freek
Forum-lid
Berichten: 82
Lid geworden op: 22 sep 2006 18:40

f1freek 01 okt 2006 19:27

OK. Misschien kun je me in nieuwe fiets aanschaffen sectie helpen met de Giant
Valt me wel op dat er geen degelijke Pinarellos op MarktPlaats staan. Bij de FM staan er meer dan genoeg (en jammer genoeg dan ook boven mijn budget)...
Groeten....!
Trek 5500 (OCLV 120) met Dura Ace 10 speed en Gipiemme wielset.

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 38140
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 01 okt 2006 19:29

Ga je mond spoelen Freek... een giant ipv een Pina
Less is bore

f1freek
Forum-lid
Berichten: 82
Lid geworden op: 22 sep 2006 18:40

f1freek 01 okt 2006 19:43

Quoten: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 01 Oktober 2006

Ga je mond spoelen Freek... een giant ipv een Pina


 
Ja, kan er niks aan doen. Het is gewoon dat er geen te vinden is (althans niet in mijn omgeving). Die andere zitten gewoon allemaal boven mijn budget (van toch €1500,-!)
Deze Giant lijkt me wel een aardige fiets, nietwaar? http://www.fiets.nl/forum/display_topic ... Position=1
Groeten....!
Trek 5500 (OCLV 120) met Dura Ace 10 speed en Gipiemme wielset.

Gebruikersavatar
rene
Forum-lid HC
Berichten: 6128
Lid geworden op: 16 okt 2004 12:53

Gebruikersavatar rene 01 okt 2006 21:51

Quoten: Origineel geplaatst door f1freek op 01 Oktober 2006


Quoten: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 01 Oktober 2006

Ga je mond spoelen Freek... een giant ipv een Pina


 
Ja, kan er niks aan doen. Het is gewoon dat er geen te vinden is (althans niet in mijn omgeving). Die andere zitten gewoon allemaal boven mijn budget (van toch €1500,-!)
Deze Giant lijkt me wel een aardige fiets, nietwaar? http://www.fiets.nl/forum/display_topic ... Position=1


Koop mijn frame , een nieuwe Shitmano Ultegra goep , en een set wielen , en je zit misschien nog onder je budget. Neem een mooie Campa Centaur groep , en een mooi set wielen , en je zit er zeker onder...
Greetz Rene
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

f1freek
Forum-lid
Berichten: 82
Lid geworden op: 22 sep 2006 18:40

f1freek 01 okt 2006 22:32

Het probleem is dat ik zelf geen fiets in elkaar kan zetten.... Ik zou graag een van de betere groepen op een fiets (Pinarello in dit geval) hebben, zoals dura ace, ultegra, record of chorus. Ik kan maar niets fatsoenlijks vinden wat voor mij redelijk dichtbij is.
Groeten....!
Trek 5500 (OCLV 120) met Dura Ace 10 speed en Gipiemme wielset.

Gebruikersavatar
rene
Forum-lid HC
Berichten: 6128
Lid geworden op: 16 okt 2004 12:53

Gebruikersavatar rene 01 okt 2006 22:47

Quoten: Origineel geplaatst door f1freek op 01 Oktober 2006

Het probleem is dat ik zelf geen fiets in elkaar kan zetten.... Ik zou graag een van de betere groepen op een fiets (Pinarello in dit geval) hebben, zoals dura ace, ultegra, record of chorus. Ik kan maar niets fatsoenlijks vinden wat voor mij redelijk dichtbij is.


Hallo F1Freek,
Vindt je het frame wel mooi wat ik heb , of zeg eens eerlijk , vind je er niets aan? Mocht je het echt leuk vinden , is het in elkaar laten zetten door een Fietsenmaker toch geen probleem. Ik denk als je bij Salden je Ultegra groep koopt , en een set wielen , dat ze het best voor je in elkaar kunnen zetten voor een leuke prijs.
Een 10 vits nieuwe Ultegra goep kost 500 Euri bij Salden , een goed stuur en pedalen ca 150 Euro , wielen ca 200 , tel daarbij op een montage van 100 Euro , 350 voor het frame , en je bent klaar. Hou je nog 200 Euri's over om het frame evt naar eigen zin te laten spuiten.
 
Greetz Rene ,
Ik kan het wel optellen , maar dat laat ik aan jou over.
P.S. heb je wel een nieuwe groep , en wielen , met een zgan frame.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

Plaats reactie