Vragen en discussies over fietstraining, sportvoeding en gezondheid

Doping-Lance armstrong

dario
Forum-lid

dario 02 mar 2006 10:24

Quote: Origineel geplaatst door C a s r a n op 04 Februari 2006
Quoten: Nu, ik weet wel waarom ik "waar rook is, is vuur" een verderfelijke gedachte van kortzichtige mensen vind, en waarom ik rotsvast vasthoudt aan "onschuldig tot bewijs van het tegendeel".

Casran, voor je andermans DT-fouten verbetert moet je wel zelf zorgen dat je er geen maakt, anders staat het nogal lullig...
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

sjezer
Forum-lid

sjezer 02 mar 2006 15:27

Quoten: Origineel geplaatst door Dario op 02 Maart 2006

Quote: Origineel geplaatst door C a s r a n op 04 Februari 2006

Quoten:

Nu, ik weet wel waarom ik "waar rook is, is vuur" een verderfelijke gedachte van kortzichtige mensen vind, en waarom ik rotsvast vasthoudt aan "onschuldig tot bewijs van het tegendeel".

Casran, voor je andermans DT-fouten verbetert moet je wel zelf zorgen dat je er geen maakt, anders staat het nogal lullig...

Welke fout? Bedoel je de d? Die is goed. Ik loop, ik vind, Jij loopt, jij vindt

dingo
Forum-lid

dingo 02 mar 2006 15:36

Stukkie verder, "Ik rotsvast vasthoudt" moet zijn "vasthoud"

1e persoon enkelvoud is alleen stam.........

sjezer
Forum-lid

sjezer 02 mar 2006 21:42

Quoten: Origineel geplaatst door Dingo op 02 Maart 2006

Stukkie verder, "Ik rotsvast vasthoudt" moet zijn "vasthoud"

1e persoon enkelvoud is alleen stam.........

Klopt, gezien.... Zal beter lezen in de toekomst!

debolle
Forum-lid

debolle 04 mar 2006 18:56

of hij doping gebruikt heeft ja of nee.....???
dat weet in principe alleen Lance en zijn verzorgend arts, ik denk persoonlijk van niet, en of nu een of andere skier zijn mening loslaat zodat hij weer wat meer in de belangstelling staat is diep triest, laat hem lekker zijn eigen leventje bekritiseren en niet slap met de franse pers mee lullen want die zien Lance het liefst zijn titels afgepakt worden
zielige fransen

<b>"Io n&#111;n puo vivere senza la mia strada e la mia"<b><br>
<a target="_blank" href= "http://i22.photobucket.com/albums/b336/ ... .jpg">mijn Orbea</a>

neos
Forum-lid

neos 05 mar 2006 18:07

Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 04 Maart 2006

Volgens mij is Lance gestopt met "actief" wielrennen dus waar hebben we het nog over!!! is absoluut niet meer relevant die theorie of ie wel of niet heeft gebruikt!! kijk dat die Fransen alleen maar ouwe koeien uit de sloot aan het halen zijn , oke da's gewoon zielig! Hebben waarschijnlijk niks beters te doen!!!. Maar laten we nou kappen over Lance en ons richten op de nieuwe aanwas die er aan komt als wielrenner, die jongens verdienen het om de aandacht te krijgen en Lance is nu verleden tijd!!!! vooruit kijken dat is wat nu aan de orde is en niet in het verleden blijfen hangen zoals de Fransen doen!!!!

och ja de Fransen zijn slechte verliezers zoals ze in de bezettingen van de nederlanden hebben laten zien( ziegeschiedenis boeken)....
cornelli racing cycles Uden

Plaats reactie