ridley
sorry,tog even op in gaan,want ben precies niet zo gewenst!ten eerste:die helmen:dat dit niet aan ridley ligt weet ik ook wel,maar....ik weet wel dat ze veel te laat zijn begonnen met ze aan te vragen!(het zal weer niet waar zijn-armstrong wist het ook altijd beter)ten 2de:de zadels(sella italia)hier bij deze ploeg worden ze wel door fabriek zelf geleverd,denk trouwens dat niemand van de unibet ploeg contract heeft met ander merk?(maar hier durf ik niet 100procent achter staan!-eerder 99procent)ten 3de:ik mijn stom fietsje ben zeker niet de enige met klachten!de levertijden lopen maar op!ken iemand al 15weken!stom voorbeeldje:ik wil klacht neerleggen(nee,niet bij politie)ze zeggen mij:we bellen terug:ze bellen terug en nu krijg ik wel mijn fiets-maar...van iemand anders en ze stellen de maten bij tot ze mijn maten hebben(iemand met zelfde kader-52-56-...)ergens vind ik dit echt niet kunnen!of jullie wel?je mag eerlijk zijn hoor.(er stond zoveel negatiefs over ridley!)ten 4de:dat van proffietsen casran was een grapje(wist echt niet dat dit verboden was-mijn oprechte excuses.)en daarbij ik kan mijn fiets er nog niet bijzetten,want heb hem niet-heb ik hem volgt foto'tje.ten 5'de:vind ridley echt mooie fietsen en de renners die erbij horen zijn ook niet slecht-mijn bedoeling was:foto'tjes te plaatsen voor mensen die dit graag zien,mss stond er iets bij dat ze nog niet hadden gezien?en dan tenslotte ten 6de:sorry voor dit:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!-zal het niet meer doen-bij deze hoop ik vergeten en vergeven!ps:precies de islam hier:wat prentjes en alles staat op z'n kop!heb je nog vragen(commentaar blijven de mensen tog hebben-ik dacht eens goed te doen?)vraag maar,tot nog eens?
il magnifico
neem het allemaal niet zo serieus!!!!!!!!!!!!
Sneu van je fiets natuurlijk. In welke ploeg zit je trouwens?
Sneu van je fiets natuurlijk. In welke ploeg zit je trouwens?
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
een klein ploegje hoor!(en was ook maar om te lachen dat ik zoveel schreef)bij google:steeds vooraan drukken.bij "steeds vooraan kontich"dus.maar bij welke ploeg rijd jij?ben jij geen pro-ofzoiet of tog een goeie?lees vanalles over u.
il magnifico
Quoten: Origineel geplaatst door pantani op 09 Februari 2006
een klein ploegje hoor!(en was ook maar om te lachen dat ik zoveel schreef)bij google:steeds vooraan drukken.bij "steeds vooraan kontich"dus.maar bij welke ploeg rijd jij?ben jij geen pro-ofzoiet of tog een goeie?lees vanalles over u.
Ik rijd bij nder ns Parike, uit Brakel - www.woop.be
Als je Ridley via de ploeg bezorgd wordt, moet je ploeg er dan niet voor in staan dat je op tijd (een paar weken voor het nieuwe seizoen) je fiets hebt?
Ik rijd bij nder ns Parike, uit Brakel - www.woop.be
Als je Ridley via de ploeg bezorgd wordt, moet je ploeg er dan niet voor in staan dat je op tijd (een paar weken voor het nieuwe seizoen) je fiets hebt?
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
morgen stage-weet je dat zelfs de kleren er nog niet zijn en de week erna clubkampioenschap-sponsor zal lachen!(hebben al vorig jaar gereclameerd en er zijn er weg gevallen en nu dit)begin echt zenuwachtig te worden!niets is op tijd klaar!(zelfs helm-vdb-is er niet)erg erg erg!
il magnifico