Ris test FSA voor CSC
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Quote: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 17 Februari 2006
Als we nu eens het origineel van die foto zouden hebben konden we lekker inzoomen en uitvergroten maar met deze vreselijke jpeg compressies is er niets te zien
Behalve dan dat het een zwarte (carbon) shifter is, slanker van formaat dan de Shimi hendels. Zou SRAM kunnen zijn dus.
Als we nu eens het origineel van die foto zouden hebben konden we lekker inzoomen en uitvergroten maar met deze vreselijke jpeg compressies is er niets te zien
Behalve dan dat het een zwarte (carbon) shifter is, slanker van formaat dan de Shimi hendels. Zou SRAM kunnen zijn dus.
-
- Forum-lid
Nou jongens zeg het maar wat het is; SRAM????
Quoten: Origineel geplaatst door Uphill only op 18 Februari 2006
Ja!
Ja!
Trek OCLV<br>
homepage: http://www.freewebs.com/rolfsleddens/" onclick="window.open(this.href);return false;
homepage: http://www.freewebs.com/rolfsleddens/" onclick="window.open(this.href);return false;
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Er wordt momenteel al met de SRAM-groep gekoerst:
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
een aantal csc érs gaan met de sram groep rijden dit seizoen al. Afhankelijk van hun ervaringen is het groen of rood in 2007. CSC heeft al een geschiedenis met SRAM in 2002 en 2003 reden ze met de R9 cassette en hollochain ketting.
thanks christina sram europe
thanks christina sram europe
pas op! paaltje!
Jontahn Page test de crosssectie van cervelo; de R3 cross.
Ik heb begrepen dat er ook een nieuw baanpareltje aankomt. Let's say I can't wait.
Op dat skateboard verhaal ga ik niet eens in. Functionalitiet gaat voor uiterlijk. daarnaast smaken verschillen maar kwaliteit staat vast.
Ik heb begrepen dat er ook een nieuw baanpareltje aankomt. Let's say I can't wait.
Op dat skateboard verhaal ga ik niet eens in. Functionalitiet gaat voor uiterlijk. daarnaast smaken verschillen maar kwaliteit staat vast.
pas op! paaltje!
Erg mooi dat er een nieuwe speler in de racewereld komt. Ben benieuwd of het de combineren is met shimano en campa. De shifters zien er niet eens onaardig uit. Afwachten dus met welk oordeel de CSC ploeg komt.
Onderschrift? Nee: ik fiets liever!