Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Kleine ergernissen topic

cor01
Forum-lid
Berichten: 915
Lid geworden op: 11 okt 2005 13:31

cor01 28 feb 2006 21:43

Over ergernissen gesproken.
In mijn ogen heeft iedereen het recht op zijn eigen perverse afwijking, zolang hij/zij anderen daar maar niet mee lastig valt !
Dus.......................................................heb ik er niets op tegen dat hier in het dorp en in Den Bosch mensen zonodig Carnaval willen vieren. Maar....dan hoeven ze g*dv*rd*mm* toch niet het halve dorp onder het glas te gooien.....! Niet te geloven gewoon.  Stelletje zuiplappen hier. Kwam net opweg naar huis tot de conclussie dat we er morgenavond verstandig aan doen om een alternatieve route te nemen op weg naar het industr. terr.  Vrees dat ik anders morgenavond boven aan kom te staan bij het topic van de lekke banden.
 
"Afstappen is geen optie"

trudie
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 07 aug 2004 14:35

trudie 28 feb 2006 22:22

Ik wist het wel!!!.....Carnaval is NIET leuk!
Zo'n glasroute (niet te verwarren met "glazen stad route" ) heb ik erg vaak als ik zondagmorgen naar het clubhuis fiets. Ik vraag me elke keer weer af waarom ze in de Boerderij en Locomotion geen bier in plastic glazen schenken.
Maar hulde aan de gemeentereiniging (of zijn het ijverige buurtbewoners?) want op de terugweg vele uren later is het glas meestal wel weg.

cas_
Forum-lid
Berichten: 717
Lid geworden op: 06 jun 2005 00:49

cas_ 28 feb 2006 23:08

Ergernissen, tja:
-Lek rijden-Slecht weer/weer waar je niet op had gerekend-Materiaalpech-Mensen die te breed/met te veel naast elkaar rijden en niet af en toe omkijken.etc etc.....zal toch wel bij iedereen ongeveer gelijk zijn.........?!
 
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox

Gebruikersavatar
wesley
Forum-lid
Berichten: 1450
Lid geworden op: 06 nov 2005 19:19

Gebruikersavatar wesley 01 mar 2006 10:58

Quote: Origineel geplaatst door Trudie op 28 Februari 2006
Zo'n glasroute (niet te verwarren met "glazen stad route" ) heb ik erg vaak als ik zondagmorgen naar het clubhuis fiets. Ik vraag me elke keer weer af waarom ze in de Boerderij en Locomotion geen bier in plastic glazen schenken.Maar hulde aan de gemeentereiniging (of zijn het ijverige buurtbewoners?) want op de terugweg vele uren later is het glas meestal wel weg.



Hoi Trudie,

Wat doe jij op de zondagochtend bij het clubhuis? Ik zie je er nooit als ik er kom (altijd rond half 10). Maar idd, rond de Boederij en de Locomotion is het altijd één grote glasbende op de zondagochtend!

trudie
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 07 aug 2004 14:35

trudie 01 mar 2006 18:02

Quoten: Origineel geplaatst door Wesley op 01 Maart 2006


Quote: Origineel geplaatst door Trudie op 28 Februari 2006


Zo'n glasroute (niet te verwarren met "glazen stad route" ) heb ik erg vaak als ik zondagmorgen naar het clubhuis fiets. Ik vraag me elke keer weer af waarom ze in de Boerderij en Locomotion geen bier in plastic glazen schenken.
Maar hulde aan de gemeentereiniging (of zijn het ijverige buurtbewoners?) want op de terugweg vele uren later is het glas meestal wel weg.

Hoi Trudie,Wat doe jij op de zondagochtend bij het clubhuis? Ik zie je er nooit als ik er kom (altijd rond half 10). Maar idd, rond de Boederij en de Locomotion is het altijd één grote glasbende op de zondagochtend!

Tsja, als jij naar het clubhuis rijdt, zijn wij allang weg. Wij vertrekken nl.  om 9 uur (zomers dan hè, nu zie je ons er niet hoor!!)

Gebruikersavatar
wesley
Forum-lid
Berichten: 1450
Lid geworden op: 06 nov 2005 19:19

Gebruikersavatar wesley 01 mar 2006 18:21

Quote: Origineel geplaatst door Trudie op 01 Maart 2006
Tsja, als jij naar het clubhuis rijdt, zijn wij allang weg. Wij vertrekken nl. om 9 uur (zomers dan hè, nu zie je ons er niet hoor!!)
Tsjonge jonge, goed weer fietsers .

Gebruikersavatar
race1d
Forum-lid
Berichten: 427
Lid geworden op: 15 jun 2004 00:20

Gebruikersavatar race1d 01 mar 2006 22:01

Mijn nieuwe ergernis: de stuurpen van mijn ATB zit precies op de hoogte van mijn knie!
Als ik wat onverwacht tot stilstand kom stoot ik hem er gruwelijk hard tegenaan. Van de zomer ook al en toen stond ik precies bovenaan een zo steile afdaling dat ik de knie niet kon blijven ronddraaien (sterker nog: ik moest schuifelend naast de fiets om laag en zelfs daar was het te steil voor). Gevolg: twee dagen nauwelijks kunnen buigen
Gelukkig was afgelopen weekend de pijn na een minuut of tien rustig fietsen wel weer iets afgezakt. Knie nog steeds blauw :s
Duchenne Heroes Team Aces4Duchenne

trudie
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 07 aug 2004 14:35

trudie 01 mar 2006 22:33

Quoten: Origineel geplaatst door Wesley op 01 Maart 2006


Quote: Origineel geplaatst door Trudie op 01 Maart 2006

Tsja, als jij naar het clubhuis rijdt, zijn wij allang weg. Wij vertrekken nl. om 9 uur (zomers dan hè, nu zie je ons er niet hoor!!)Tsjonge jonge, goed weer fietsers .


Zag ik in het clubblad geen foto van jou in de sportschool? Was zeker slecht weer!!

Gebruikersavatar
wesley
Forum-lid
Berichten: 1450
Lid geworden op: 06 nov 2005 19:19

Gebruikersavatar wesley 01 mar 2006 22:43

Quote: Origineel geplaatst door Trudie op 01 Maart 2006
Zag ik in het clubblad geen foto van jou in de sportschool?
Was zeker slecht weer!!


Ik sta er wel op hoor! Als je naar het artikel toe gaat sta ik bij de bovenste rij helemaal rechts en op de foto in het midden ben ik aan het drinken.
En het was die dag idd slecht weer!!

P.s. dat is niet de hele jeugdafdeling hoor .

toor
Forum-lid
Berichten: 134
Lid geworden op: 14 jan 2005 13:18

toor 01 mar 2006 22:49

ergernissen...Tussen Zoetermeer en Stompwijk (Buytenpark) Kom je zo nu en dan eens iets anders tegen op het fietspad dan hond, paard of duif..KOE! Dit zijn van die oerkoeien met enorme vachten! En dan nog maar niet te spreken over het afval wat uit deze dieren komt. Ik wordt bang van deze dieren en wil deze ook nooit meer tegenkomen. maar iedere keer lukt het me toch weer om juist die route te kiezen...
wiel·ren·ner (de ~ (m.))<br>
1 hardrijder op de fiets => pedaalridder, pedaleur, renner

aart
Forum-lid
Berichten: 26
Lid geworden op: 15 feb 2006 03:03

aart 01 mar 2006 23:26

Hé Toor,

hebben ze bij ons ook, van die oerossen. Omgeving Garderen kom ik ze wel eens tegen als ik aan het atb'en ben, maar nooit last van gehad. (volgens mij zien ze je niet eens).

Jaren geleden de eerste tegengekomen tijdens een afdaling op een single track van de posbank. Schrok me de tering. Goeie remmentest! Als zo'n beest met een hoorn van een meter in je wiel komt..... maar nogmaals hier doen ze niets.

Plaats reactie