rem/schakelhendel
Half oktober kocht ik een nieuwe cross fiets afgemonteerd met shimano 105. Na enkele trainingen en twee veld toertochten, samen ongeveer 200 km, was de rechter rem/schakelhendel stuk schakelde niet meer af. Mijn verdeler plaatste dadelijk een reserve schakelaar, en deed de nieuwe terug binnen bij shimano, nu vijf maand later is de nieuwe schakelaar nog steeds niet terug. Bij navraag is er altijd iets, eeen veertje dat van Japan moet komen, een moertje dat niet voorradig is enz. Zijn er mensen die ook dergelijke ervaringen hebben met shimano. Ik vraag dit omdat ik van plan een nieuwe race fiets te kopen en nu twijfel tussen shimano en campa
-
bike_add1ct
- Forum-lid
Hm, normaal staat Shimano wel bekend om de redelijk snelle service, Campa juist niet. Maar een Campa shifter zal dan ook niet zo snel kapot gaan en is daarnaast volledig zelf servicable, i.t.t. de Shimi units.
Quoten: Origineel geplaatst door Scepticus op 02 Maart 2006
Het is de detaillist die voor vervanging moet zorgen bij een ondeugdelijk product.
Hoi,
De handelaar moet die defekte shifter door een nieuwe vervangen onder garantie. Dus niet een reserve in afwachting van een herstelling.
Ciao,
Het is de detaillist die voor vervanging moet zorgen bij een ondeugdelijk product.
Hoi,
De handelaar moet die defekte shifter door een nieuwe vervangen onder garantie. Dus niet een reserve in afwachting van een herstelling.
Ciao,
Snobisme is een dure hobby...