Quoten: Origineel geplaatst door luna op 28 Maart 2007
heb je helemaal gelijk in. het is bij mij ook niet helemaal weg.maar er is een verschil tussen helemaal niks kunnen en altijd pijn hebben en gewoon weer kunnen fietsen, natuurlijk moet je er altijd rekening mee houden zeker als het koud is ja.je kunt beter blij zijn met wat je hebt in plaats van te zitten mokken dat je er nooit meer vanaf komt.er zijn wel ergere dingenik WEET dat het k*t is
Hoi Luna,
Helemaal met je eens! Heb 4 jaar lang niet kunnen sporten en ander activiteiten kunnen doen (zelf tijdje met krukken moeten lopen), maar nu gaat het weer goed.
Helemaal weg zal het nooit gaan... Maar ben elk weekend weer blij als het mooi weer en ik gewoon een stuk kan fietsen, zonder echte knieklachten!
Jolanda
Knie
-
- Forum-lid
He Cas hoe is het nu met je knieen ik zit met een overbelasting aan de binnenzijde van mijn knieen ben in het voorjaar op mijn nieuwe fiets gestapt en mijn zadel was in tijdrit houding 8 cm te veel naar voren gezet ben nu v/a feb al aan het kloten.
fiets opieuw laten afstellen fisio niks helpt nu willen ze mijn pees aanhechtingen gaan injecteren.
fiets opieuw laten afstellen fisio niks helpt nu willen ze mijn pees aanhechtingen gaan injecteren.
S.C.F.
Hoi Luna,
Helemaal met je eens! Heb 4 jaar lang niet kunnen sporten en ander activiteiten kunnen doen (zelf tijdje met krukken moeten lopen), maar nu gaat het weer goed.
Helemaal weg zal het nooit gaan... Maar ben elk weekend weer blij als het mooi weer en ik gewoon een stuk kan fietsen, zonder echte knieklachten!
Jolanda[/quote]
ben je er ooit aan geopereerd dan omdat je met krukken hebt gelopen?
Jolanda[/quote]
ben je er ooit aan geopereerd dan omdat je met krukken hebt gelopen?