forumtocht
Quoten: Origineel geplaatst door SpEric op 22 Maart 2006
Route : over de posbakGids : Fast4ward
datum ? misschien dat mensen met moeilijke agenda's eerst wat kunnen opperen. Dan kan de rest daarna bij sluiten..
waar ligt da ede,waar ligt de posbank, hoe rij ik er naartoe vanuit HASSELT(belgie),beetje uitleg voor de locatie ?
Route : over de posbakGids : Fast4ward
datum ? misschien dat mensen met moeilijke agenda's eerst wat kunnen opperen. Dan kan de rest daarna bij sluiten..
waar ligt da ede,waar ligt de posbank, hoe rij ik er naartoe vanuit HASSELT(belgie),beetje uitleg voor de locatie ?
Quoten: Origineel geplaatst door who cares op 22 Maart 2006
Quote: Origineel geplaatst door Noppie op 22 Maart 2006
Dus wordt het zondag 4 juni of 11 juni. Wie verzorgt de catering en de massages?.
4 Juni is het wel 1ste Pinksterdag !!
Dan hebben er nog een zondag bij; 5 juni, of zijn er mensen die naar pinkpop gaan?
Quote: Origineel geplaatst door Noppie op 22 Maart 2006
Dus wordt het zondag 4 juni of 11 juni. Wie verzorgt de catering en de massages?.
4 Juni is het wel 1ste Pinksterdag !!
Dan hebben er nog een zondag bij; 5 juni, of zijn er mensen die naar pinkpop gaan?
kiekeboe
2e pinksterdag vind ik ook een goed idee!
Misschien kunnen we net zoals een het kledingforum een lijst maken met datums maken en dat mensen die me willen rijden bij de datum die hun het beste uitkomt hun naam zetten. En dat we de stem van de meerderheid laten gelden.
Ik weet niet of dit een goed plan is?
Misschien kunnen we net zoals een het kledingforum een lijst maken met datums maken en dat mensen die me willen rijden bij de datum die hun het beste uitkomt hun naam zetten. En dat we de stem van de meerderheid laten gelden.
Ik weet niet of dit een goed plan is?
Als ie gaar is kom ik terug
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
1ste of 2de Pinksterdag is mi prima! En dat het liefst de 1ste, kan ik zondag ook nog rijden.
12 juni kan ik niet.
Ik heb wel liever gewoon een rit-in-lijn (zo heet dat dacht ik) en geen rondje. Een rit-in-lijn is volgens mij veel gezelliger, bij een rondje zie je elkaar amper.
12 juni kan ik niet.
Ik heb wel liever gewoon een rit-in-lijn (zo heet dat dacht ik) en geen rondje. Een rit-in-lijn is volgens mij veel gezelliger, bij een rondje zie je elkaar amper.
Quoten: Origineel geplaatst door Wesley op 22 Maart 2006
1ste of 2de Pinksterdag is mi prima! En dat het liefst de 1ste, kan ik zondag ook nog rijden.12 juni kan ik niet.Ik heb wel liever gewoon een rit-in-lijn (zo heet dat dacht ik) en geen rondje. Een rit-in-lijn is volgens mij veel gezelliger, bij een rondje zie je elkaar amper.
Sorry dat ik je verbeter Wesley. 1e pinksterdag is zondag 4 juni en 2e pinksterdag is maandag(2e zondag) 5 juni.
Quoten: Origineel geplaatst door Wesley op 22 Maart 2006
Wat is dat ?
Wat is dat ?
kiekeboe
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Rit in lijn is de benaming voor een wedstrijd waar je niet steeds rondjes aan het fietsen bent. Een klassieker dus. Omlopen heb je grote rondes van meer dan 5 km en in een criterium heb je rondjes van minder dan 5 km. Vaak in criterium een rondje van 1,5 km.
Maar ik heb ook veel liever gewoon 1 leuke tocht dan ergens rondjes gaan rijden. Er is toch niets aan om 2 uur lang volle bak te gaan rijden en dan nog niemand gesproken te hebben. Voor mij zijn een paar klimmetjes op de Posbank omhoog knallen voldoende.
Maar ik heb ook veel liever gewoon 1 leuke tocht dan ergens rondjes gaan rijden. Er is toch niets aan om 2 uur lang volle bak te gaan rijden en dan nog niemand gesproken te hebben. Voor mij zijn een paar klimmetjes op de Posbank omhoog knallen voldoende.
http://www.fiets.nl/forum/display_topic ... Position=1
Als mensen hier misschien hun naam achter de voorkeursdatum zouden willen invullen, dan kunnen we snel zin wat de voorkeursdatum is.
Als mensen hier misschien hun naam achter de voorkeursdatum zouden willen invullen, dan kunnen we snel zin wat de voorkeursdatum is.