Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

vraagje polar s720i

davee
Forum-lid
Berichten: 95
Lid geworden op: 30 aug 2005 16:41

davee 21 mar 2006 16:05

Ik heb sinds november de polar 720i. Ik vind het echt een zeer uitgebereid en moeilijk apparaat. Ik heb de volgende vraag?
de totale afstand kan ik zien op de odometer(op pc), die ik vind bij de selectie gegevens? Naar mijn idee is dit correct maar het is zo'n ingewikkeld apparaat. Ik kan me best vergissen dan graag uitleg......
Nu het volgend hoe kan ik instellen dat hij de bij odometer alleen de km van 2006 meeneemt. Nu telt hij ook de gemaakte km van 2005.
graag julle hulp!!!!!!!!!!!!!!!!

rene1
Forum-lid
Berichten: 2099
Lid geworden op: 12 sep 2005 01:11

rene1 21 mar 2006 16:30

Als je op de pc het 4e staafdiagram selecteerd = afstand en gem. hartslag. nder in het schem staan in cijfers je totalen, gemiddelden etc. Druk nu met RECHTER muisknop op de grafiek en selecteer datumbereik...even aanpassen aan je wensen.
De ODO op de polar zelf; re-bovenknop 1x= "file" druk op start = "records" druk op start, en scroll met de re-bovenknop door je totalen.
Daarnaast kan je de polar resetten als je dat wilt. (sommigen vinden het plezierig om dat op 1 januari te doen) Dan heb je de ODO voor dit jaar in het klokje staan, maar echt nodig is het dus niet omdat je't allemaal op de pc kunt aanpassen zoals je wilt.

Plaats reactie