hoi mensen,
de eerste weken had ik er geen last van maar sinds ik stilaan langere tochten rijd voel ik toch wel een lichte pijn aan men ellebogen. pijn is misschien een groot woord maar wanneer ik mijn armen strek voelt het aan alsof ze 'overbelast' zijn. kan het moeilijk uitleggen...
wss zal het wel aan één of andere instelling van men fiets liggen maar wat? heb geen zin om aan alles beginnen te sleutelen vooraleer ik weet waar ik aan moet beginnen.
heeft iemand dit nog al gehad? heb de zoek functie gebruikt. de zoekwoorden 'pijn aan de ellebogen' leverden echter niets op...
lichte pijn aan de ellebogen
-
bianchirider
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door bianchi rider op 25 Maart 2006
hoi mensen,
de eerste weken had ik er geen last van maar sinds ik stilaan langere tochten rijd voel ik toch wel een lichte pijn aan men ellebogen. pijn is misschien een groot woord maar wanneer ik mijn armen strek voelt het aan alsof ze 'overbelast' zijn. kan het moeilijk uitleggen...Met welke bandljes rijd U ? Misschien niet soepel genoeg.
hoi mensen,
de eerste weken had ik er geen last van maar sinds ik stilaan langere tochten rijd voel ik toch wel een lichte pijn aan men ellebogen. pijn is misschien een groot woord maar wanneer ik mijn armen strek voelt het aan alsof ze 'overbelast' zijn. kan het moeilijk uitleggen...Met welke bandljes rijd U ? Misschien niet soepel genoeg.