Trainen met hartslagmeter
Ik wil een nieuwe fietscomputer aanschaffen, nu zit ik te twijfelen of ik er 1 neem met hartslagmeter ja of nee,ze zijn er ook nu met overdracht naar de PC zodat je alles kunt bekijken in grafieken,mijn vraag wat is het voordeel als je met hartslagmeting traint en wat heb je er aan,en wat is een goeie fietscomputer hiervoor om te gebruiken.
Cameraman/Editor/ HD Videoproducties.
Zannata Z45 Cyclocross
Zannata Z45 Cyclocross
Dit is nu een artikel waar geen enkele twijfel over zou mogen bestaan. Als je serieus werk van je training wilt maken en dan bedoel ik trainen met een schema/begeleiding, in zones, op (semi)wetenschappelijke basis, wil je maar 1 ding:
De Polar S710i/720i/725, incl Polar Precision Software de beste investering die je ooit zal doen. Koop ipv die kekke Ksyrium Sl de Elite en het geld wat je overhoudt investeer je hierin.
Is bovenstaande allemaal niet van toepassing, ga naar de Hema en koop voor 14,95 een tellertje en wees blij.
De Polar S710i/720i/725, incl Polar Precision Software de beste investering die je ooit zal doen. Koop ipv die kekke Ksyrium Sl de Elite en het geld wat je overhoudt investeer je hierin.
Is bovenstaande allemaal niet van toepassing, ga naar de Hema en koop voor 14,95 een tellertje en wees blij.
Quoten: Origineel geplaatst door coulthard op 29 Maart 2006
HAC 4+
Nu overal in de aanbieding. En werkt als de beste
......als je je door 500 pagina's gebruikshandleiding heen geworsteld hebt en tot de ontdekking komt dat om een tussentijd te klokken je twee knoppen tegelijkertijd met je linker- en rechterhand moet indrukken.
Das lachen met 50 in het uur.........
Ik weet wel waarom die overal in de aanbieding is.
HAC 4+
Nu overal in de aanbieding. En werkt als de beste
......als je je door 500 pagina's gebruikshandleiding heen geworsteld hebt en tot de ontdekking komt dat om een tussentijd te klokken je twee knoppen tegelijkertijd met je linker- en rechterhand moet indrukken.
Das lachen met 50 in het uur.........
Ik weet wel waarom die overal in de aanbieding is.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Doe jezelf een plezier en koop een Polar. Ding werkt fantastisch! Hij is idd wel duur, maar is de HAC4 veruit de baas qua gebruikersgemak (en dus plezier).
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Die dure hartslagmeters zijn helemaal niet noodzakelijk om met schema's te trainen. Natuurlijk is het wel leuk en kan het handig zijn, maar zonder kan je ook echt prima trainen.
Ik heb 4 vingers en een duim aan iedere hand zitten, daarmee kan ik alle knopjes op een hac gewoon indrukken, dus linker hand en rechter voet is
Ik heb 4 vingers en een duim aan iedere hand zitten, daarmee kan ik alle knopjes op een hac gewoon indrukken, dus linker hand en rechter voet is
Quoten: Origineel geplaatst door lazo op 30 Maart 2006
train gewoon op u gevoel,duurtrainingen=op gemak fietsen
weerstand=beetje afzien
krachttraining=korte interval alles geven Juist, als U geen prof bent hebt U al die (te) dure hartslagmeters niet nodig een simpele Polar, waarop U duidelijk Uw hartslag kunt aflezen, volstaat. En verder naar Uw lichaam luisteren. Bent U vermoeid wat kalm aan, voelt U zich goed volle bak.
train gewoon op u gevoel,duurtrainingen=op gemak fietsen
weerstand=beetje afzien
krachttraining=korte interval alles geven Juist, als U geen prof bent hebt U al die (te) dure hartslagmeters niet nodig een simpele Polar, waarop U duidelijk Uw hartslag kunt aflezen, volstaat. En verder naar Uw lichaam luisteren. Bent U vermoeid wat kalm aan, voelt U zich goed volle bak.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
scottwilko
- Forum-lid HC
Eenvoudige hartslagmeter met instelbare onder en bovengrens is al voldoende voor een toerrijder om met hartslag te trainen. dus de hac4 zal wel voldoende info geven om lekker te kunnen trainen ook de polar cs serie zal aan de verwachtingen voldoen op dat gebied.