Maar dat is ook niet zo moeilijk om harder dan ons te rijden..... gewoon harder trainen

)
Ach zelfde soort discussies tref je overal aan, en er duikt altijd wel een eloquente expert op, op welk forum je ook kijkt. En mensen zijn heel snel geneigd te gaan twijfelen bij aankoop van een nieuw speeltje. Ik koop altijd iets duurders dan mijn budget reikt, gewoon omdat het mooier, nieuwer, eigentijdser en exclusiever is., niet omdat ik er sneller om ga fietsen. Ik ben ook maar een materialist als het daarom gaat. Maar besef het wel tenminste....
Als je het kan betalen, koop gewoon het mooiste en duurste wat er is. En als de F10 teveel stuitert, dan zijn er vast wel mensen die je een duurdere fiets willen aansmeren die 1mm minder stuitert als je met 50km per uur over een klinkerweg rijdt. Maar ja, dat moet je die 50 nog wel even zien te halen..... En hoe was het ook al weer in Parijs Roubaix, degene die het snelst over de kasseien rijden hebben het minste last van gestuiter? Alles is relatief dus...
En die witte F10 met Lightweights.... als ik het me kon veroorloven dan wist ik het wel...