Quoten: Origineel geplaatst door maus_1990 op 28 Mei 2007
Quoten: Origineel geplaatst door pjotr op 28 Mei 2007
Quoten: Origineel geplaatst door maus_1990 op 28 Mei 2007
naja ookal zijn je tt capaciteiten niet goed, je kan je wel echt meten, hoe slecht of goed ze ervoor staan
Ja maar wat heeft het voor zin om voluit te gaan en 65e te worden of op het 'gemak' en 130e worden en nog krachten hebben om toe te slaan in ritten waar je goed in bent.
naja voor het eindklassement veel

en daarnaast, waarom rij je een wedstrijd om op halve krachten te rijden!? gewoon vol gaan, weet je ook gelijk hoe je ervoor staat! Bij ons op de club ben je ect hard de pineut als je op halve krachten rij! en vooral als je na afloop nog ga lopen klagen! zijn natuurlijk uitzonderingen, maar die komen missschien 1x per jaar voor.
ff redernatie he... moet je nagaan dat jij thuis zit, en zie dat een ploegmaat daar bagger rij in die tt, dan wil je toch liever dat jij had gereden!? en je verspild er daarnaast nog is een ander zun tijd ermee om achter je aan te rijden!
Maar als je de eerste dagen al op achterstand bent gereden? Waarom risico's nemen? In de grote rondes is voor vele de tijdrit een rustdag ze zorgen er gewoon voor dat zij op tijd binnen zijn met zo weinig mogelijk energie te verbruiken.
En over je ploegmaat, dan had jij maar de selectie moeten afdwingen ipv hem.
BTW:van een redernatie heb ik nog nooit gehoord, je zal vast redenatie bedoelen.