Hallo iedereen,
Ik ben op zoek naar eigenaren van de canyon f10 racefietsen. Ik heb een aantal vragen over de ervaringen etc. Ik ontvang graag een mail of een reactie zodat ik contact kan maken.
canyon f10
-
tobiasvant
- Forum-lid
Kuiper heeft al lang naar zijn Canyon F10 frame gekeken. Hij kan je misschien helpen!
Grapje hé... kijk eens in de topic Canyon site hier ergens op het forum.
Grapje hé... kijk eens in de topic Canyon site hier ergens op het forum.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
-
tobiasvant
- Forum-lid
Ik ben niet op zoek naar specificaties ik wil graag weten wat de eigenaren van de fiets vinden, wat valt mee / tegen, hoe is de service etc 
- daniel1975
- Forum-lid HC
Tobias, koop nu gewoon een echte fiets
Je weet wat er zoal bij S-tec staat
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Quoten: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 17 Mei 2006
Je weet wat er zoal bij S-tec staat
S-tec is ook niet altijd, de goedkopste
bij dé Canyon F10 heb je de beste combinatie van stijfheid en gewicht.
service prima binnen hele korte tijd antwoord op e-mails.
S-tec is ook niet altijd, de goedkopste
bij dé Canyon F10 heb je de beste combinatie van stijfheid en gewicht.
service prima binnen hele korte tijd antwoord op e-mails.
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
-
tobiasvant
- Forum-lid
Kuiper ik heb gelezen dat de maten van de fiets kleiner vallen dan normaal aangenomen wordt. Hoe zijn jouw ervaringen op dit gebied.
Quoten: Origineel geplaatst door tobiasvant op 18 Mei 2006
Kuiper ik heb gelezen dat de maten van de fiets kleiner vallen dan normaal aangenomen wordt. Hoe zijn jouw ervaringen op dit gebied.
Wat bedoel je daarmee? Je koopt het frame volgens de maten zoals ze staan aangegeven. Je moet altijd kijken hoe jij de fiets op jouw maten kan passen.
Wat bedoel je daarmee? Je koopt het frame volgens de maten zoals ze staan aangegeven. Je moet altijd kijken hoe jij de fiets op jouw maten kan passen.
Quoten: Origineel geplaatst door longcrank op 18 Mei 2006
Pas op dat je het frame met een niet al te heet sopje wast, anders kan ie nog krimpen.....
De geometrie van het F10 frame is dusdanig dat ie een relatief korte liggende buis heeft (itt bijv Trek frames). Wellicht is dat wat tobiasvant bedoelt. In mijn geval twijfelde ik tussen de 58 en de 60 cm framehoogte, heb omwille van comfort voor het wat grotere frame gekozen en daar heb ik geheel geen spijt van. Fiets rijdt prima (op de ##$^&^wielen - Ksyrium Elite 2 - na dus, zie het aparte topic daarover).
Pas op dat je het frame met een niet al te heet sopje wast, anders kan ie nog krimpen.....
De geometrie van het F10 frame is dusdanig dat ie een relatief korte liggende buis heeft (itt bijv Trek frames). Wellicht is dat wat tobiasvant bedoelt. In mijn geval twijfelde ik tussen de 58 en de 60 cm framehoogte, heb omwille van comfort voor het wat grotere frame gekozen en daar heb ik geheel geen spijt van. Fiets rijdt prima (op de ##$^&^wielen - Ksyrium Elite 2 - na dus, zie het aparte topic daarover).
Ambitie: veel
Tijd: te weinig
Tijd: te weinig