Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Cervélo

alexwilier
Forum-lid
Berichten: 87
Lid geworden op: 22 feb 2008 17:12

alexwilier 14 dec 2010 15:19

Is het toch nog gebeurd. Ik vond Cervelo altijd een beetje teveel gehypet en de fanatieke Cervelo forumleden meer een soort sekteleden dan onbevangen fietsliefhebbers. Had dan ook nooit gedacht dat ik ooit een Cervelo zou rijden. Doe ik ook nog niet want het ding moet eerst worden afgemonteerd, maar dan ga ook ik voor de bijl. Heb gekozen voor een tijdloos grijze 56cm RS (die dunne gebogen seatstays vind ik bijna sexy...) die mij als gegoten zit afgemonteerd met Campa Chorus, Deda Zero 100 spulletjes en Eurus wielen met Open Pave bandjes. Comfortabel in ieder geval, snel ligt aan mij. Wanneer klaar maak ik een paar foto's. Ik ben bekeerd!

eelcoz

eelcoz 14 dec 2010 15:20

alexwilier schreef:Is het toch nog gebeurd. Ik vond Cervelo altijd een beetje teveel gehypet en de fanatieke Cervelo forumleden meer een soort sekteleden dan onbevangen fietsliefhebbers. Had dan ook nooit gedacht dat ik ooit een Cervelo zou rijden. Doe ik ook nog niet want het ding moet eerst worden afgemonteerd, maar dan ga ook ik voor de bijl. Heb gekozen voor een tijdloos grijze 56cm RS (die dunne gebogen seatstays vind ik bijna sexy...) die mij als gegoten zit afgemonteerd met Campa Chorus, Deda Zero 100 spulletjes en Eurus wielen met Open Pave bandjes. Comfortabel in ieder geval, snel ligt aan mij. Wanneer klaar maak ik een paar foto's. Ik ben bekeerd!


God heeft je geroepen?;)

trifox
Forum-lid
Berichten: 455
Lid geworden op: 27 dec 2005 10:46

trifox 14 dec 2010 15:45

eelcoz schreef:
alexwilier schreef:Is het toch nog gebeurd. Ik vond Cervelo altijd een beetje teveel gehypet en de fanatieke Cervelo forumleden meer een soort sekteleden dan onbevangen fietsliefhebbers. Had dan ook nooit gedacht dat ik ooit een Cervelo zou rijden. Doe ik ook nog niet want het ding moet eerst worden afgemonteerd, maar dan ga ook ik voor de bijl. Heb gekozen voor een tijdloos grijze 56cm RS (die dunne gebogen seatstays vind ik bijna sexy...) die mij als gegoten zit afgemonteerd met Campa Chorus, Deda Zero 100 spulletjes en Eurus wielen met Open Pave bandjes. Comfortabel in ieder geval, snel ligt aan mij. Wanneer klaar maak ik een paar foto's. Ik ben bekeerd!


God heeft je geroepen?;)


AMEN.

danny1407
Forum-lid
Berichten: 3273
Lid geworden op: 13 aug 2009 20:27

danny1407 14 dec 2010 16:31

alexwilier schreef:Cervelo forumleden meer een soort sekteleden dan onbevangen fietsliefhebbers.


Ik wil je hierbij uitnodigen voor de vereerings-bijeenkomsten in 2011.
Tijdstippen en data volgen.
De exacte locatie zal 30 minuten voor aanvang bekend worden gemaakt ivm met Pinarellisti represailles.

;)




[img=http://www.bartape.nl/picture_library/wcs shirt.jpg]
FacebookS3RSSite

trifox
Forum-lid
Berichten: 455
Lid geworden op: 27 dec 2005 10:46

trifox 14 dec 2010 17:46

danny1407 schreef:
alexwilier schreef:Cervelo forumleden meer een soort sekteleden dan onbevangen fietsliefhebbers.


Ik wil je hierbij uitnodigen voor de vereerings-bijeenkomsten in 2011.
Tijdstippen en data volgen.
De exacte locatie zal 30 minuten voor aanvang bekend worden gemaakt ivm met Pinarellisti represailles.

;)




[img=http://www.bartape.nl/picture_library/wcs shirt.jpg]


Schitterend. Moeten we toch eens doen. we kunnen er een cervelo-meeting van maken vooraf gegaan door het gebed aan de bezieler en zijn volgelingen. ;-)

alexwilier
Forum-lid
Berichten: 87
Lid geworden op: 22 feb 2008 17:12

alexwilier 14 dec 2010 18:24

Trifox schreef:
danny1407 schreef:
alexwilier schreef:Cervelo forumleden meer een soort sekteleden dan onbevangen fietsliefhebbers.


Ik wil je hierbij uitnodigen voor de vereerings-bijeenkomsten in 2011.
Tijdstippen en data volgen.
De exacte locatie zal 30 minuten voor aanvang bekend worden gemaakt ivm met Pinarellisti represailles.

;)




[img=http://www.bartape.nl/picture_library/wcs shirt.jpg]


Schitterend. Moeten we toch eens doen. we kunnen er een cervelo-meeting van maken vooraf gegaan door het gebed aan de bezieler en zijn volgelingen. ;-)


Dan kunnen julie mij meteen ' dopen' door een bidon van Garmin - Cervelo op mijn hoofd te legen. Het wordt vast een louterende ervaring!

trifox
Forum-lid
Berichten: 455
Lid geworden op: 27 dec 2005 10:46

trifox 15 dec 2010 09:15

alexwilier schreef:
Trifox schreef:
danny1407 schreef:

Ik wil je hierbij uitnodigen voor de vereerings-bijeenkomsten in 2011.
Tijdstippen en data volgen.
De exacte locatie zal 30 minuten voor aanvang bekend worden gemaakt ivm met Pinarellisti represailles.

;)





Schitterend. Moeten we toch eens doen. we kunnen er een cervelo-meeting van maken vooraf gegaan door het gebed aan de bezieler en zijn volgelingen. ;-)


Dan kunnen julie mij meteen ' dopen' door een bidon van Garmin - Cervelo op mijn hoofd te legen. Het wordt vast een louterende ervaring!


Gij zijt welgekomen, mijn broeder in het rijk der Cerveloïsten. :)

speric
Forum-lid HC
Berichten: 4875
Lid geworden op: 28 okt 2005 17:22

speric 15 dec 2010 23:09

ik zeg noem een locatie !
Rondom breda ? is dat iets dat enigzins centraal te noemen is.
Ik zal binnenkort een emailadres voor deelname openzetten.

NU nog een voorganger..

tiest
Forum-lid HC
Berichten: 4199
Lid geworden op: 04 jun 2005 19:58

tiest 15 dec 2010 23:57

Rondom Breda kun je leuk fietsen, heb alleen geen Cervelo.

Gebruikersavatar
andromeda
Forum-lid HC
Berichten: 4013
Lid geworden op: 08 sep 2005 01:53

Gebruikersavatar andromeda 15 dec 2010 23:58

hij lijkt er op :-)
"Try not. Do or do not......there is no try"

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 16 dec 2010 15:32

Master B schreef:... Deze moet ik alleen nog aanpassen met Record Skeleton remmen en carbon cranks met zwarte CT2 bladen. En wel het liefst zo een:
[img=http://img149.imageshack.us/img149/3891 ... rankse.jpg]



Prachtig crankstel. Mooiste Record cranks ooit gemaakt. Ik heb zo'n crankstel ongebruikt als collector's item in een vitrinekastje liggen :)
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

dickygiovanni
Forum-lid
Berichten: 1791
Lid geworden op: 04 aug 2010 01:20

dickygiovanni 16 dec 2010 16:43

Prachtig crankstel! Heb je mooie website/ prestaties eens bewonderd Pieter, en vroeg mij wat af; Zag een tattoo of stempel op je arm, en deze zag ik laatst al bij een triatleet op zijn been. Wat betekent deze?

Plaats reactie