ook in de achtepatten was het tekentje van Raleigh geponst ( denk niet gegraveerd)
m.a.w. een raleigh was het zeker..
Raleigh kent u deze ?
Quoten: Origineel geplaatst door SpEric op 01 Juni 2006
ook in de achtepatten was het tekentje van Raleigh geponst ( denk niet gegraveerd)
Een vervangbare? dan kan die nog van een ander merk zijn... (volhouden heh)
Quoten: Origineel geplaatst door Sivle op 01 Juni 2006
Ja, maar ook aan de linkerkant, dus dat gaat niet op.
Daarnaast heb ik me altijd verbaast over het aantal letter stickers erop zitten, misschien is het een oude teamfiets ergens van..
MIj maakt het niet uit, de fiets is al een tijde geleden verkocht, maar ik ben nooit i.d. tegengekomen.
Ja, maar ook aan de linkerkant, dus dat gaat niet op.
Daarnaast heb ik me altijd verbaast over het aantal letter stickers erop zitten, misschien is het een oude teamfiets ergens van..
MIj maakt het niet uit, de fiets is al een tijde geleden verkocht, maar ik ben nooit i.d. tegengekomen.
Quoten: Origineel geplaatst door Scepticus op 01 Juni 2006
Titanium vork lijkt mij niet..... wrs gewoon alu of carbon.
Frame weet ik niet, zo te zien een gewoon Taiwanees containerframe met een naampje erop. Geen Gazelle denk ik, de Gazelle Vuelta enzo hebben sloping frames.
in het verleden had gazelle de pro-line en daarin zaten cker een paar frames tussen die niet sloping zijn en die wel wat weg hebben van deze.
dus het zou een gazelle kunnen zijn, maar het cker weten zullen we wel nooit
Titanium vork lijkt mij niet..... wrs gewoon alu of carbon.
Frame weet ik niet, zo te zien een gewoon Taiwanees containerframe met een naampje erop. Geen Gazelle denk ik, de Gazelle Vuelta enzo hebben sloping frames.
in het verleden had gazelle de pro-line en daarin zaten cker een paar frames tussen die niet sloping zijn en die wel wat weg hebben van deze.
dus het zou een gazelle kunnen zijn, maar het cker weten zullen we wel nooit
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
Quoten: Origineel geplaatst door SpEric op 29 Mei 2006
kent iemand deze fiets en evt model? :
ik heb dit frame een paar jaar geleden gekocht (MP) en verder afgebouwd voor mijn toenmalige vriendin, maar heb nooit iets gezien of kunnen vinden over dit frame.
Zijn hier kenners ? Ben nu tcoh wel benieuwd, vind het nog steeds een leuk ding om te zien !
kent iemand deze fiets en evt model? :
ik heb dit frame een paar jaar geleden gekocht (MP) en verder afgebouwd voor mijn toenmalige vriendin, maar heb nooit iets gezien of kunnen vinden over dit frame.
Zijn hier kenners ? Ben nu tcoh wel benieuwd, vind het nog steeds een leuk ding om te zien !
Informeer eens via Hennie Kuiper!!! Deze heeft Raleigh in Nederland terug gehaald en kele jaren geleden.
http://www.belvederericcione.com" onclick="window.open(this.href);return false; voor een 7-daagse trainings/ fiets vakantie