Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

Welke kabels?

coureurke01
Forum-lid
Berichten: 200
Lid geworden op: 26 nov 2005 17:25

coureurke01 08 jun 2006 20:31

Wat vinden jullie goed kabels? Ik vind nokon er wel goed uitziene n heb gelezen dat deze goed zijn, maar zijn wel duur... Ik vind ook Jagwire, cordo mooi. maar ik zou niet weten welke ik zou nemen, hebben jullie nog andere opties?

ronengels
Forum-lid
Berichten: 389
Lid geworden op: 21 jul 2005 12:41

ronengels 08 jun 2006 21:38

Quoten: Origineel geplaatst door coureurke01 op 08 Juni 2006

Wat vinden jullie goed kabels? Ik vind nokon er wel goed uitziene n heb gelezen dat deze goed zijn, maar zijn wel duur... Ik vind ook Jagwire, cordo mooi. maar ik zou niet weten welke ik zou nemen, hebben jullie nog andere opties?

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik heb goede dingen gehoord (van één persoon weliswaar) over Gore Ride-n. Een tikkeltje zwaarder dan Record, maar volledig onderhoudsvrij, en met minder weerstand en geen compressie, hetgeen zou moeten resulteren in nog nauwkeuriger schakelen.
Harde wind is meestal tegen.

daveke
Forum-lid
Berichten: 1249
Lid geworden op: 18 jan 2006 08:50

daveke 10 jun 2006 21:32

Ik rij zelf met nokon. Geweldige kabels, snel schakelen en verbeterde remkracht. Een nadeel aan nokon is dat het na verloop van tijd een beetje gaat kraken. Kwestie van de krakende busjes voorzien van een drupje olie. En omdat het een systeem is dat bestaat uit allemaal losse busjes kun je verschillende kleuren combineren. Ik heb zelf zwarte en zilveren helemaal met de hand om en om gespaakt wat wel een leuk effect geeft. Mocht je ze graag wat goedkoper willen kun je ze altijd op ebay.de bestellen. Scheelt een paar tientjes ;)
Science of Performance!

Plaats reactie