Het forum over de technische onderwerpen, het onderhoud, afstellen en reparaties.

Gewicht

zeeuwsetrots
Forum-lid
Berichten: 50
Lid geworden op: 30 jun 2006 22:49

zeeuwsetrots 30 jun 2006 23:13

ik zou graag van jullie de volgende informatie willen hebben alvast bedankt.
weet iemand hier goede site's over het gewicht en wat de beste traningen zijn om te gaan wielrennen. zelf ben ik veel te zwaar en ik ben 1,85 lang en weeg 93 killo tot mijn spijt!
dat komt omdat ik vroeger judo'de en dan is je gewicht je klasse
wat moet ik wegen met mijn lengte voor de sport?
zelf heb ik me gisteren aangemeld bij een grotte sport school in vlissing naar lang zoeken want er waren verschillende mogelijk heden zo had ik hier in Middelburg kunnen sporten voor €35 zonder begeleiding wat ik toch wel belangrijk vindt of in Koudekerken voor €45 alleen dan had je niks en kon je vrijtrainen in de zaal!
dus ik sport nu voor €55 per maand met trainer en hierbij doe ik ook RPM of te wel spining is dat een goede voor bereiding voor de Race fiets?
dus daar ben ik al aan begonen!
zelf weeg ik dus 93 killo en fiets gemideld op een normalle stadsfiets 30 km per 40Km hoeveel sneller zou dat kunnen op een toer of race fiets als ik mijn normalle gewicht zou hebben?   
En zijn er hier forum bezoekers ook uit de provincie Zeeland die bij een club of vereniging zijn aangesloten want ik kom zelf uit Middelburg en wil graag weten welke club het beste is in de buurt want ik heb al op walcheren gekeken maar zijn geen clubs of vereniging hier?
En ik ben scholier op het ROC en 1 van mijn leerkrachten zit in de wielrenerij en die kan ze dus ook verkopen doe ik hier goed aan?
alvast bedankt scroom vooral niet om je mening te geven!
 
 
 
 

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 03 jul 2006 11:13

dubbelpost... dus op slot
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Plaats reactie