Sean Kelly classic
Quoten: Origineel geplaatst door sjezer op 05 Juli 2006
5 augustus is de Sean Kelly met start in Baraque Fraiture. 132 km als langste afstand. Iemand deze al ooit gereden?
Ja, maar niet met de start in B.Fraiture, wel met bijna alle dezelfde hellingen als dit jaar. Aanrader, maar behoorlijk zware tocht, heb drie jr geleden verbijsterende taferelen gezien van onvoldoende getrainde fietsers in een gelijkaardige hitte als nu - dus steeds met wat reserve rijden. Bevoorrading is OK, beter dan bij door Walen georganiseerde tochten. Waarschijnlijk zal ik 'm dit jaar ook opnieuw rijden.
Greetz,
5 augustus is de Sean Kelly met start in Baraque Fraiture. 132 km als langste afstand. Iemand deze al ooit gereden?
Ja, maar niet met de start in B.Fraiture, wel met bijna alle dezelfde hellingen als dit jaar. Aanrader, maar behoorlijk zware tocht, heb drie jr geleden verbijsterende taferelen gezien van onvoldoende getrainde fietsers in een gelijkaardige hitte als nu - dus steeds met wat reserve rijden. Bevoorrading is OK, beter dan bij door Walen georganiseerde tochten. Waarschijnlijk zal ik 'm dit jaar ook opnieuw rijden.
Greetz,
Quoten: Origineel geplaatst door T.Trapper op 06 Juli 2006
Greetz,
ik heb deze nog nooit gereden maar ga zeker aanwezig proberen te zijn op 5 aug.
Greetz,
ik heb deze nog nooit gereden maar ga zeker aanwezig proberen te zijn op 5 aug.
Quoten: Origineel geplaatst door sjezer op 06 Juli 2006
Mij valt op dat er in 132 km meer hellingen zitten dan in de 122 van T-B-T
kdenk nie dat die zoveel zwaarder is :
Sean Kelly 2006
Grafiek hellingen + stijgingspercentage:
Côte de Vaux Chavanne - color=#800080 Côte de Villettes - Côte De La Gleize - color=#800080 Côte de la Vecquée - color=#800080 Côte de la Redoute - color=#800080 Côte de Chambralles - Côte De Ferrieres - color=#800080 Col du Rideux - Côte de La Fosse - color=#800080 Côte d Odeigne
T-b-T :
Hellingen/Côtes
Tilff
0
Départ / vertrek : 7h30 - 9h00
4
Côte de Hony
18
Côte de Oneux
35
Côte de Werbomont
46
Basse-Bodeux
57
Saint-Jaques
64
Côte de Wanne
Wanne
65
78
Côte de Brume
89
Côte de Havelange
Remouchamps
109
110
Côte de la Redoute
116
Côte du Hornay
Tilff
127
Mij valt op dat er in 132 km meer hellingen zitten dan in de 122 van T-B-T
kdenk nie dat die zoveel zwaarder is :
Sean Kelly 2006
Grafiek hellingen + stijgingspercentage:
Côte de Vaux Chavanne - color=#800080 Côte de Villettes - Côte De La Gleize - color=#800080 Côte de la Vecquée - color=#800080 Côte de la Redoute - color=#800080 Côte de Chambralles - Côte De Ferrieres - color=#800080 Col du Rideux - Côte de La Fosse - color=#800080 Côte d Odeigne
T-b-T :
Hellingen/Côtes
Tilff
0
Départ / vertrek : 7h30 - 9h00
4
Côte de Hony
18
Côte de Oneux
35
Côte de Werbomont
46