Quoten: Origineel geplaatst door Evers op 03 Augustus 2006
0,02 geboden!
En het bod staat er niet meer op!!!
MtB
Te triest voor woorden.....
-
- Forum-lid
- Berichten: 915
- Lid geworden op: 10 jan 2005 20:23
It's nice to be important, but it is more important to be nice.
@Mikethebike.
Wat jij doet is ook niet erg netjes!! Je zet zomaar zijn naam op het internet. In principe doet hij niets fout. Hij bied een kapot frame aan. Staat ook duidelijk (nou ja duidelijk met zijn beheersing van de nederlandse taal) in de advertentie dat het frame kapot is. Goed hij vraagt een belachelijke hoge prijs. Maar het frame is te maken. Wat de gek er voor geeft. Een ieder mag zoveel vragen voor een product wat hij wil!! Als er een gek is die zoveel geld ervoor geeft dan heeft hij geluk. Geeft jouw nog niet het recht om zijn naam te publiceren.
Wat jij doet is ook niet erg netjes!! Je zet zomaar zijn naam op het internet. In principe doet hij niets fout. Hij bied een kapot frame aan. Staat ook duidelijk (nou ja duidelijk met zijn beheersing van de nederlandse taal) in de advertentie dat het frame kapot is. Goed hij vraagt een belachelijke hoge prijs. Maar het frame is te maken. Wat de gek er voor geeft. Een ieder mag zoveel vragen voor een product wat hij wil!! Als er een gek is die zoveel geld ervoor geeft dan heeft hij geluk. Geeft jouw nog niet het recht om zijn naam te publiceren.
- amclassic-fan
- Moderator
- Berichten: 24321
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
Hij doet genoeg fout. Hij haalt het in z'n domme kop om een frame wat doormidden ligt te verkopen, vind ik erg genoeg. Ik ben blij dat ik die naam nu ken, als ik ergens bij een FM die naam hoor weet ik dat ik heel snel de uitgang moet zoeken en vervolgens naar een andere FM.
Quote: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 03 Augustus 2006
Hij doet genoeg fout. Hij haalt het in z'n domme kop om een frame wat doormidden ligt te verkopen, vind ik erg genoeg. Ik ben blij dat ik die naam nu ken, als ik ergens bij een FM die naam hoor weet ik dat ik heel snel de uitgang moet zoeken en vervolgens naar een andere FM.
Staat nergens dat het doormidden ligt, staat dat het beschadigd is.
Hij doet genoeg fout. Hij haalt het in z'n domme kop om een frame wat doormidden ligt te verkopen, vind ik erg genoeg. Ik ben blij dat ik die naam nu ken, als ik ergens bij een FM die naam hoor weet ik dat ik heel snel de uitgang moet zoeken en vervolgens naar een andere FM.
Staat nergens dat het doormidden ligt, staat dat het beschadigd is.
jullie zijn echt een stelletje zeurtjes.
een carbonframe is wel te maken. ik kan ze zelf ook maken.
bovendien staat er duidelijk bij vermeld dat het een schadeprijs is.
de vraagprijs is alleen belachelijk. 100euro of 200euro zijn beter zijn.
wat een gemaakt carbon frame kan je beter alleen nog maar gebruiken als trainingsfiets of pekelfiets.
een carbonframe is wel te maken. ik kan ze zelf ook maken.
bovendien staat er duidelijk bij vermeld dat het een schadeprijs is.
de vraagprijs is alleen belachelijk. 100euro of 200euro zijn beter zijn.
wat een gemaakt carbon frame kan je beter alleen nog maar gebruiken als trainingsfiets of pekelfiets.
Hij verkoopt zelfs al wielen die nog niet eens op de markt zijn. Een Antara MTB voorwiel.
- amclassic-fan
- Moderator
- Berichten: 24321
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
Koers ik ben benieuwd hoe jij het even zou repareren.
De beschadiging is zover ik kan zien op die slechte foto echt meer dan alleen een cosmetische beschadiging. De achtervork is volgens mij behoorlijk geknakt.
Een kennis van me heeft z'n Isaac frame in een zelfde staat gebracht door een ongeluk. Het frame werd door de verzekeringsman meteen volledig afgekeurd en dat is echt niet voor niets want verzekeringen betalen het liefst zo min mogelijk.
De beschadiging is zover ik kan zien op die slechte foto echt meer dan alleen een cosmetische beschadiging. De achtervork is volgens mij behoorlijk geknakt.
Een kennis van me heeft z'n Isaac frame in een zelfde staat gebracht door een ongeluk. Het frame werd door de verzekeringsman meteen volledig afgekeurd en dat is echt niet voor niets want verzekeringen betalen het liefst zo min mogelijk.
Quote: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 03 Augustus 2006
Koers ik ben benieuwd hoe jij het even zou repareren.De beschadiging is zover ik kan zien op die slechte foto echt meer dan alleen een cosmetische beschadiging. De achtervork is volgens mij behoorlijk geknakt. Een kennis van me heeft z'n Isaac frame in een zelfde staat gebracht door een ongeluk. Het frame werd door de verzekeringsman meteen volledig afgekeurd en dat is echt niet voor niets want verzekeringen betalen het liefst zo min mogelijk.
Daar gaat het niet om!!! Of je het kunt maken of niet. Hij biedt een schadeframe aan. Dat mag! Daar is niets fout aan. Vergelijk het met een schadeauto. Hoeveel staan er daar niet van op internet.
Koers ik ben benieuwd hoe jij het even zou repareren.De beschadiging is zover ik kan zien op die slechte foto echt meer dan alleen een cosmetische beschadiging. De achtervork is volgens mij behoorlijk geknakt. Een kennis van me heeft z'n Isaac frame in een zelfde staat gebracht door een ongeluk. Het frame werd door de verzekeringsman meteen volledig afgekeurd en dat is echt niet voor niets want verzekeringen betalen het liefst zo min mogelijk.
Daar gaat het niet om!!! Of je het kunt maken of niet. Hij biedt een schadeframe aan. Dat mag! Daar is niets fout aan. Vergelijk het met een schadeauto. Hoeveel staan er daar niet van op internet.
- amclassic-fan
- Moderator
- Berichten: 24321
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
@gvanloo, uit een schade auto kan je nog een hele bak bruikbare onderdelen slopen. Van dit frame kan je enkel de achterpad afdraaien... (als die niet ook een tik heeft gehad).
Voor de rest kan je er echt helemaal niets meer mee behalve als je zelf deskundig genoeg bent om het te repareren. En zoals gezegd zijn de mensen die dat kunnen in Nederland waarschijnlijk op 1 had te tellen.
Voor de rest kan je er echt helemaal niets meer mee behalve als je zelf deskundig genoeg bent om het te repareren. En zoals gezegd zijn de mensen die dat kunnen in Nederland waarschijnlijk op 1 had te tellen.
heb pas geholpen bij het maken van een op 3 plekken dorgeschrud carbon frame van een (ex)ploegmaat
afhnakelijk van de soort breuk/scheur en de plek (balhoofdbuis is LINK maar bv achtervork HELEMAAL NIET) is er soms wel wat te doen.
het kan soms zelfs zo mooi worden dat het verschil niet te merken is.
sterk wordt het zeker;
-de breuk of scheur uitvijlen zodat het nieuwe carbon verklonken ligt.
-2componentenhars met nieuw carbon leggen. UniDirectionaal gekruist of TwillWeave kan ook maar is duurder en moet je knippen. Dat laatste is wel mooi voor de toplaag overigens.
-zorgen voor voldoende druk
Er zijn harsen die je koud kan laten drogen, dit kost alleen 24uur per laag carbon, met 5 lagen ben je dus al vlug een week bezig.
-vervolgens schuren, aflakken, evt. stickeren etc.
Het is arbeidsintensief, maar het KAN wel.
Ik wil het eventueel ook doen voor weinig geld. Iets van 100euro + grondstoffen (30euro) afhankelijk van de soort breuk.
Beter dan weggooien!!!!!!!!!
Daarna kan je de fiets zeker gebruiken als pekelfiets, trainingsfiets etc.
Ermee koersen of afdalen zou ik zeker NIET doen omdat je verzekering in geval van een ongeluk NIKS dekt als blijkt dat je op een zelf gerepareerd frame rondrijdt.
Uiteraard vervalt de garantie van de fabricant ook, maar van de fabricant krijg je toch nooit iets terug.
afhnakelijk van de soort breuk/scheur en de plek (balhoofdbuis is LINK maar bv achtervork HELEMAAL NIET) is er soms wel wat te doen.
het kan soms zelfs zo mooi worden dat het verschil niet te merken is.
sterk wordt het zeker;
-de breuk of scheur uitvijlen zodat het nieuwe carbon verklonken ligt.
-2componentenhars met nieuw carbon leggen. UniDirectionaal gekruist of TwillWeave kan ook maar is duurder en moet je knippen. Dat laatste is wel mooi voor de toplaag overigens.
-zorgen voor voldoende druk
Er zijn harsen die je koud kan laten drogen, dit kost alleen 24uur per laag carbon, met 5 lagen ben je dus al vlug een week bezig.
-vervolgens schuren, aflakken, evt. stickeren etc.
Het is arbeidsintensief, maar het KAN wel.
Ik wil het eventueel ook doen voor weinig geld. Iets van 100euro + grondstoffen (30euro) afhankelijk van de soort breuk.
Beter dan weggooien!!!!!!!!!
Daarna kan je de fiets zeker gebruiken als pekelfiets, trainingsfiets etc.
Ermee koersen of afdalen zou ik zeker NIET doen omdat je verzekering in geval van een ongeluk NIKS dekt als blijkt dat je op een zelf gerepareerd frame rondrijdt.
Uiteraard vervalt de garantie van de fabricant ook, maar van de fabricant krijg je toch nooit iets terug.