Quoten: Origineel geplaatst door Schiette op 28 Augustus 2006
Quoten: Origineel geplaatst door JeHe op 28 Augustus 2006
ik heb nu als belofte een 52*12 als zwaarste verzet en ik gebruik hem wel, maar ik heb nog nooit het gevoel gehad dat een tand lichter niet zou gaan.
je bent niks met een zwaarder verzet als je dat toch niet rondkrijgt
Tss de profs ben je toch wel beter af met een 11. Als er goed wordt doorgereden op het lint gebruik je die 11 wel redelijk veel.
Ik heb nog geen profkoersen gereden, dus kan ik het eigenlijk niet zeggen.
Die 12 is idd soms wel handig, en ik gebruik hem ook wel vaak hoor, maar dat het nodig is om prijs te rijden? In Lokeren (eerste wedstrijd van het seizoen), staat toch gekend om een rappe "vluchtkoers" te zijn had ik nog niet eens een 12, gewoon 52*13 en heb daar ook prijs gereden, op meer dan 170 renners.
Ik heb bij de juniors nooit gevloekt dat mijn verzet te klein was, als iedereen met een 52*14 moet rijden, zie ik echt geen probleem, ik vind die verzetbeperkingen juist goed.
De lithouwse invasie
Tuurlijk vind ik ook die verzetbeperking positief! Nu, ik vloek eigenlijk alleen maar op dat verzet wn we spreken over een vlakke interclub. Ik moet trouwens nog een foutje rechtzetten. Officieel werd er 44.4km/h gereden. Snelste koers die ik ooit gereden heb
Ja dat is wel rap, maar als je blijft koersen zul je nog zulke koersen meemaken hoor, gisteren heb ik in Oudenburg gereden en daar viel het geregeld stil maar ik denk dat er toch ook meer dan 44 gehaald is hoor, er was een stuk langs de vaart met wind in de rug en daar was het serieus vlammen
ach, ik vond het nogal een gevaarlijke bedoening, waren nogal veel valpartijen ook.
na een km of 90 is er eens serieus aan geschud en ik zat net wat te ver enja, het scheurde op verschillende plaatsen voor me en ben er dan niet meer bijgeraakt, de snelheid lag te hoog.
na een km of 90 is er eens serieus aan geschud en ik zat net wat te ver enja, het scheurde op verschillende plaatsen voor me en ben er dan niet meer bijgeraakt, de snelheid lag te hoog.