De lithouwse invasie
FF, ik dacht dat het bij de beloften was, ergens in wallonie(?): Nr 1,2en 3 waren litouwers. Die 3 en nog een willekeurige, toevallig ook een litouwer, moesten een plasje gaan doen. Alle 4tegen de lamp gelopen. Er waren er nog 2of4, liepen naderhand ook nog es tegen de lamp... No problem denken ze dan, we gaan wel in NL gaan koersen!1woord: -JOY-fuckn bedriegers
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
heheHet verwonderd me trouwens, 4weken aan een stuk interclubs, waar ze mogen starten... Volgend jaar mogen ze trouwens deelnemen aan de BVB. Koersen waar jij, AMCfan, liever niet meer start . Reden te meer om niet te gaan volgend jaar, als je dan al niet belofte bent. Interclubs zitten er trouwens voor mij op, voorbije weekend Ingelmunster gereden aan een gemiddelde van 43-43.05km/u. Voelde ik me toch ff niet goed van
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
dwangarbeider
- Forum-lid
Je mag natuurlijk zo licht rijden als je zelf wil, maar bij de elite/beloften heb je zeker een 12 nodig, dat kan ik je garanderen. Tenminste toch als je een fatsoenlijke prijs wil rijden.
Quoten: Origineel geplaatst door JeHe op 28 Augustus 2006
ik heb nu als belofte een 52*12 als zwaarste verzet en ik gebruik hem wel, maar ik heb nog nooit het gevoel gehad dat een tand lichter niet zou gaan.
je bent niks met een zwaarder verzet als je dat toch niet rondkrijgt
Tss de profs ben je toch wel beter af met een 11. Als er goed wordt doorgereden op het lint gebruik je die 11 wel redelijk veel.
ik heb nu als belofte een 52*12 als zwaarste verzet en ik gebruik hem wel, maar ik heb nog nooit het gevoel gehad dat een tand lichter niet zou gaan.
je bent niks met een zwaarder verzet als je dat toch niet rondkrijgt
Tss de profs ben je toch wel beter af met een 11. Als er goed wordt doorgereden op het lint gebruik je die 11 wel redelijk veel.
Gr. Ikke<br>
<br>
Love my Pinarello Paris 2005
<br>
Love my Pinarello Paris 2005