De lithouwse invasie
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ze worden er echt niet rijk van. Ze rijden allemaal op 2e hands VanTuyl's, niemand carbon wieltjes volgens mij. Ze moeten in het seizoen nog een paar keer naar Litouwen om toetsen voor hun opleiding Duits te maken, dat kost ook geld. En als je op je bek gaat moet je weer veel koersen winnen voordat je het terug heb verdient.
niet genoeg om doping te kopen, zeker geen epo ofzo
en ja ze pakken alle premies, maar ze verdelen die ook onder de ganse ploeg, dus stel dat ze per renner nog 125€ per week hebben, en dan moeten ze al veel prijzengeld en premies gewonnen hebben, daarmee gaje niet veel doping kopen hoor
en ja ze pakken alle premies, maar ze verdelen die ook onder de ganse ploeg, dus stel dat ze per renner nog 125€ per week hebben, en dan moeten ze al veel prijzengeld en premies gewonnen hebben, daarmee gaje niet veel doping kopen hoor
-
tourdusenegal
- Forum-lid
volgens mij zien die mannen hun geld niet,
na elke koers geven ze onmiddellijk hun envloppes af aan hun begeleider
enja ze doen er dan ook alles voor, veel rusten en trainen, het zijn best wel harde mannen hoor
en dan nog als laatste, de litouwers rijden allemaal in blok, terwijl (wij) belgen zo dom zijn om dat niet te doen en dan nog eens tegen elkaar te rijden ook :s
nu ben ik 1e jaars belofte en heb minder last van die litouwers, ondanks dat ik ook in w-vl woon en koers waar de litouwers dus ook verblijven
na elke koers geven ze onmiddellijk hun envloppes af aan hun begeleider
enja ze doen er dan ook alles voor, veel rusten en trainen, het zijn best wel harde mannen hoor
en dan nog als laatste, de litouwers rijden allemaal in blok, terwijl (wij) belgen zo dom zijn om dat niet te doen en dan nog eens tegen elkaar te rijden ook :s
nu ben ik 1e jaars belofte en heb minder last van die litouwers, ondanks dat ik ook in w-vl woon en koers waar de litouwers dus ook verblijven
tour du senegal 2006-2007-2008
tour du faso 2009-2010
tour of rwanda 2010
tour du faso 2009-2010
tour of rwanda 2010
ja idd die litouwers rijden hard in de belgische kermiskoersen, maar ze rijden wel niks harder als de belgische toppers hoor. Het niveau in de kermiskoersen en zelfs de belgische interclubs ligt gewoon veel lager dan het niveau in de wereldbekers (met nationale ploegen) bv. kijk maar eens in de uitslagen van luik la gleize, de meeste litouwers eindigde daar rond plaats 30. Dus zo uitzonderlijk zijn ze ook niet hoor, de "gewone" renners in belgie worden geconfronteerd met het niveau in de echte grote koersen en natuurlijk rijden ze daar veel harder, verder moet je er echt niks achter zoeken.
Quoten: Origineel geplaatst door Schiette op 11 Augustus 2006
Litouwse invasie? Ik spreek over een Willems- Coquyt invasie sinds 2 jaar bij de elite zc.
Idd!!!Dit is ook van het goede teveel!!!
Alles verdelen/winnen ze!!!
Litouwse invasie? Ik spreek over een Willems- Coquyt invasie sinds 2 jaar bij de elite zc.
Idd!!!Dit is ook van het goede teveel!!!
Alles verdelen/winnen ze!!!
il magnifico
-
vinokourov
- Forum-lid
die litouwers, zwijg erover.
In Dentergem, paar weken geleden, bi de nieuwelingen. einde 1e ronde, nen litouwer en iemand anders sprinten voor de premie, die litouwer valt. 2e ronde, 2 litouwers vallen aan, met 2 americanen en 1 belg. 1 bocht later was er al 1 litouwer verdwenen uit de kopgroep, in de berm gereden. De rest afstoppen, op smalle baantjes, en waneer je er durft naast rijden, rijden ze u gvd van de baan.het was snik heet, en tijdens de bevoorrading, express zorgen dat we niet kunen bevoorraden enzo, echt onsportief!
ik heb geen probleem dat zij hier komen rijden, maar wel op de manier hoe! echt verschrikkelijk!
In Dentergem, paar weken geleden, bi de nieuwelingen. einde 1e ronde, nen litouwer en iemand anders sprinten voor de premie, die litouwer valt. 2e ronde, 2 litouwers vallen aan, met 2 americanen en 1 belg. 1 bocht later was er al 1 litouwer verdwenen uit de kopgroep, in de berm gereden. De rest afstoppen, op smalle baantjes, en waneer je er durft naast rijden, rijden ze u gvd van de baan.het was snik heet, en tijdens de bevoorrading, express zorgen dat we niet kunen bevoorraden enzo, echt onsportief!
ik heb geen probleem dat zij hier komen rijden, maar wel op de manier hoe! echt verschrikkelijk!
-
dijlespurter
- Forum-lid
ik heb een beetje respect voor die mannenonlangs op de koers was er een litauwer mee in de kopgroep op een heuvelachtige omloop met 1 steil klimmetjedie jongen reed gwn maar met 4 kroontjes vanachterje moest hem zien trappenofwel veel te zwaar ofwel veel te lichtna die koers reden de juniors en hij gaf gwn zijn fiets af aan die junior maar wel met een ander achterwielwij zouden het maar eens moeten doen even van fiets wisselen voor een koers
Ja ik was er ook in Deerlijk, die litouwse jannetten gingen met alle premies lopen. En wij met 100 man er maar achteraan crossen gelijk een bende amateurs! MEER DOPINGCNTROLES OP DIE GASTEN!
Ik moet wel zeggen, in de interclubs zijn er weinig Litouwers die voor mij eindigen, daar is het al wa veel minder hoor.
Ik moet wel zeggen, in de interclubs zijn er weinig Litouwers die voor mij eindigen, daar is het al wa veel minder hoor.
Quoten: Origineel geplaatst door vinokourov op 11 Augustus 2006
En dan voor iemand van KAZACHSTAN!
Moet eens horen of het gaat,maar vorig jaar is er veel om te doen geweest om die litouwers,qua doping,maar ook onsportief gedrag-Het Laatste Nieuws(HLN)vraag krantenartikel op?
En dan voor iemand van KAZACHSTAN!
Moet eens horen of het gaat,maar vorig jaar is er veel om te doen geweest om die litouwers,qua doping,maar ook onsportief gedrag-Het Laatste Nieuws(HLN)vraag krantenartikel op?
il magnifico
- amclassic-fan
- Forum-lid HC