Bij S-Tec wordt een wielset met Hugi 240 naven en dt rr 1.1 velgen aangeboden voor 249 euro. Ik ben zeer geinteresseerd in deze wielset, alleen ben ik benieuwd naar de verschillen tussen een 240 en een 240s naaf.
Kan iemand mij vertellen wat precies het verschil is tussen de Hugi 240 en de 240s naven (behalve dan dat de 240s de opvolger van de 240 is).
Alvast bedankt!
Hugi 240 / 240S
-
quantumrace
- Forum-lid
Ik ben ook geintereseerd in deze wielset.
Jorrit , heb je ze al ?
Jorrit , heb je ze al ?
@ Quantumrace
Nee, ik heb me laten vertellen dat er nog genoeg van deze sets op voorraad waren.
Heb pas een nieuwe fiets besteld en deze zal binnenkort geleverd worden (Canyon f10 elite). Hier worden ksyrium elite wielen bijgeleverd, aangezien ik meer vertrouwen heb in handgespaakte wielen zal ik deze gaan verkopen. Wanneer ik de ksyriums verkocht heb ga ik waarschijnlijk over tot aanschaf van de hugi wielen.
Nee, ik heb me laten vertellen dat er nog genoeg van deze sets op voorraad waren.
Heb pas een nieuwe fiets besteld en deze zal binnenkort geleverd worden (Canyon f10 elite). Hier worden ksyrium elite wielen bijgeleverd, aangezien ik meer vertrouwen heb in handgespaakte wielen zal ik deze gaan verkopen. Wanneer ik de ksyriums verkocht heb ga ik waarschijnlijk over tot aanschaf van de hugi wielen.
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd...