Hoi allemaal,
Deze fiets wordt mij aangeboden voor 200 euro.
http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... 856323bids
Wat vinden jullie kenners hiervan?
Groet,
Frank
Concorde Stevlio 2*7 speed STI
het is lastig te beoordelen omdat er niet veel informatie is omtrent de onderdelen, maar zo te zien zou ik er niet meer dan 150 euro voor over hebben - 7-sp betekent dat het OF een oude redelijke groep is, OF een recentere slechte groep. in ieder geval is het behoorlijk verouderd.
postamble();
postamble();
be realistic - demand the impossible
-
- Forum-lid HC
Te duur voor deze fiets!!
Fiets is volgens mij zeker 10 jaar oud gezien de 7-speed.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Quoten: Origineel geplaatst door colnagofreak op 02 September 2006
Maar dan kan die fiets toch nog wel gewoon goed zijn ?Wat koop je nou voor 100-150 euro voor andere fiets ? Ik bedoel wat zijn je opties?
Of je moet meer geld uitgeven, zo rond de 500 euro, dan zijn er een heleboel fietsen met betere specificaties. Maar tot 300 euro ....Heel misschien een afgeragde sora ..Nee, 200 euro is prima, mits de fiets in prima staat is natuurlijk ..
Maar dan kan die fiets toch nog wel gewoon goed zijn ?Wat koop je nou voor 100-150 euro voor andere fiets ? Ik bedoel wat zijn je opties?
Of je moet meer geld uitgeven, zo rond de 500 euro, dan zijn er een heleboel fietsen met betere specificaties. Maar tot 300 euro ....Heel misschien een afgeragde sora ..Nee, 200 euro is prima, mits de fiets in prima staat is natuurlijk ..