Pro-Lite(grande) worden gebruikt door het topsport vlaanderen-capri sonne dames team en gaat gebruikt worden door het nederlandse binq team.
De gebruikte vork zal een full carbon voorvork zijn! Adviesprijs 269 euro.( 2 jaar crash replacement garantie!
Meer informatie op www.vucycling.eu verdeler voor Pro-lite in nederland en belgie.
Ciao klaas
Pro-Lite ervaring gezocht
@japie:"iemand ervaring met de voorvorken van pro lite."
ja, zijn gewoon vorken als een ander. Ik heb nu een paar keer met de pro-lite giralba gereden en voel geen verschil met mijn vroegere 4za vork die standaard in men ridley zat. Gewoon goed en goedkoop carbonvork met alu buis.
ja, zijn gewoon vorken als een ander. Ik heb nu een paar keer met de pro-lite giralba gereden en voel geen verschil met mijn vroegere 4za vork die standaard in men ridley zat. Gewoon goed en goedkoop carbonvork met alu buis.
Ik heb ook een tijd naar dat Cuneo frame zitten kijken. Een tijdje geleden werden er een aantal voor 100 GBP gedumpt op Ebay, in Duitsland koop je ze voor EUR 199,-
Uiteindelijk heb ik maar besloten er geen te kopen. Een aluminium frame dat zo licht is en zulke kleine buisdiameters heeft kan eigenlijk niet voldoende stijf zijn (voor mij, ik weeg 75kg en zou de grootste maat moeten hebben).
Uiteindelijk heb ik maar besloten er geen te kopen. Een aluminium frame dat zo licht is en zulke kleine buisdiameters heeft kan eigenlijk niet voldoende stijf zijn (voor mij, ik weeg 75kg en zou de grootste maat moeten hebben).
Ben zelf nog ietsje lichter 70kg. En heb zeker niet de grootste maat nodig.
Zou hem ook willen gebruiken als trainingsfiets en eventueel voor in de bergen deze zomer.
Dan is elke gram minder natuurlijk gewenst.
Maar wat zijn normale buisdiameters dan? Heb er zelf ook weer niet dusdanig veel kennis van.
Nog iemand die er daadwerkelijk op gereden heeft?
Zou hem ook willen gebruiken als trainingsfiets en eventueel voor in de bergen deze zomer.
Maar wat zijn normale buisdiameters dan? Heb er zelf ook weer niet dusdanig veel kennis van.
Gazelle Team TVM \'99
C. Zaballa schreef:Ben zelf nog ietsje lichter 70kg. En heb zeker niet de grootste maat nodig.
Ik heb zelf geen ervaring. Natuurlijk is elke gram minder gewenst, maar juist in de alpen wil je wel een redelijk stijve fiets hebben lijkt me zo...
Was niet van plan als een bezetene af te dalen. Maar wat dat betreft heb je wel gelijk.
Ben benieuwd of er iemand is die er wel al op gereden heeft.
Want zonder echte gegevens over de stijfheid blijft het gissen natuurlijk.
Ben benieuwd of er iemand is die er wel al op gereden heeft.
Want zonder echte gegevens over de stijfheid blijft het gissen natuurlijk.
Gazelle Team TVM \'99