Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Stevens

macgiven
Forum-lid
Berichten: 101
Lid geworden op: 14 aug 2006 14:30

macgiven 02 feb 2007 10:12

Ok, ik bedoelde eigenlijk de rood/zwarte SCF1, wist niet dat er een rode 2 was?? Maar goed, de bovenbuislengte hoe bevalt deze, is deze voor de 62ct niet kort? Zo ziet deze eruit...
Ik ben zoals al eerder vermeld 1.93 m en 91/92cm binnenbeenlengte, 83kg.... Bij Canyon wordt ook vaak de korte bovenbuis genoemd als "nadeel" voor de grote maten.....

theriddler
Forum-lid
Berichten: 925
Lid geworden op: 09 mar 2005 10:03

theriddler 02 feb 2007 10:19

Quoten: Origineel geplaatst door Rutgah op 31 Januari 2007


Dag meneer de Riddler...........
Positief om te horen dat je erg tevreden met de SCF2 62cm bent.................ik ben namelijk nog in blijde afwachting van mijn exemplaar 62cm.....................en dat terwijl jij in de veronderstelling bent dat meneer Knoll zijn fiets reeds heeft......NOT!!
Ik kreeg de 16e te horen dat er een verkeerde zou zijn geleverd: een rode met 105....................en dat binnen 2 weken de mijne zal worden geleverd.
Hoop dat ik hem dit weekend in ontvangst kan nemen, maar zeker is dit nog niet.......................wel inmiddels weer 2 weken verstreken................(besteld begin september 2006)
Misschien kan ik direct met korte mouwen/broek gaan testrijden..........


Was jij degene , die bij van herwerden klaar stond, ik heb er nog wat gratis spullen bij gebietst, voor het ongemak..
Ennne het is het wachten waard!
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>

kristian
Forum-lid
Berichten: 36
Lid geworden op: 02 mei 2006 12:48

kristian 02 feb 2007 15:56

Quoten: Origineel geplaatst door Macgiven op 02 Februari 2007


Ok, ik bedoelde eigenlijk de rood/zwarte SCF1, wist niet dat er een rode 2 was?? Maar goed, de bovenbuislengte hoe bevalt deze, is deze voor de 62ct niet kort? Zo ziet deze eruit...
Ik ben zoals al eerder vermeld 1.93 m en 91/92cm binnenbeenlengte, 83kg.... Bij Canyon wordt ook vaak de korte bovenbuis genoemd als "nadeel" voor de grote maten.....



Dit zijn de beschikbare kleuren voor een los SCF 2 frame

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 02 feb 2007 17:10

Wow, is een mooie fiets geworden Kristian! Hij klopt helemaal, tot op het blauw-grijze tellertje aan toe. Alleen verdient hij eigenlijk wel scherpere foto's he

Al op gereden?

kristian
Forum-lid
Berichten: 36
Lid geworden op: 02 mei 2006 12:48

kristian 02 feb 2007 17:48

Hoi Wouter, bedankt voor het compliment!
Ik ben er ook erg blij mee. De zwarte ambrosio velen en zwarte spaken passen goed bij het zwart van de fiets. Dat heeft goed uitgepakt. Het computertje kreeg ik toevallig van de fm, omdat ik zo lang had moeten wachten. Ik heb de fiets immers al eind September besteld (na het NSK in Delft). Helaas is het nu niet echt lekker fietsweer, dus zit ik maar een beetje op het forum te surfen. Ik heb mometeel tijd zat, want ik ben 'in between jobs'. Wel moet ik flink gaan trainen omdat ik voor komend seizoen een amateur B licentie heb. Dus bij het komend NSK in Utrecht moet het toch beter gaan dan vorig jaar (mits ik nog mee mag doen als niet-student). De foto's van de fiets heb ik gemaakt met een geleende camera. De resolutie is wel ok, maar ik denk dat ik de camera een beetje heb bewogen. Ik hoop je binnenkort nog eens te spreken, want ik wil wel eens weten hoe je naar een piekmoment (bijv Marmotte) traint, daar kan ik wel wat van opsteken.
Groeten Kristian

dieseltje
Forum-lid
Berichten: 974
Lid geworden op: 06 aug 2006 22:10

dieseltje 04 feb 2007 02:18

Weet er iemand iets over de levertijden van de SLC frames?
No pain no gain, no guts no glory!

videopac
Forum-lid
Berichten: 50
Lid geworden op: 22 aug 2006 16:48

videopac 20 feb 2007 15:22

Beste Stevens-fans:
Wat maakt een Aspin nou beter dan een Intersense RC-660?
Ik twijfel tussen beide fietsen...

woutre
Forum-lid
Berichten: 610
Lid geworden op: 30 aug 2006 18:01

woutre 20 feb 2007 15:37

Quote: Origineel geplaatst door Guest op 27 December 2006
Zoals ik in een apart topic al vermeld had, heb ik recentelijk het 2007 model Stevens Aspin gekocht, de anodized black. Deze heb ik helaas op 13 december (zo'n drie weken na aankoop) al weer bij de FM in moeten leveren vanwege problemen. De stickers (of verf, geen idee eigenlijk) van de letters en andere aangebrachte zaken op het frame begonnen al af te bladderen. Toen Stevens dit zag wilden ze het frame direct terug naar Duitsland halen, om te onderzoeken of dit een gevalletje van domme pech is, of dat het weleens structureel zou kunnen zijn.Op de dag dat ik hem inleverde, vertelden ze bij mijn FM de procedure al: Stevens stuur een nieuw frame op, waar al mijn onderdelen dan op worden gezet. Helaas heeft Stevens daar wel mee gewacht totdat ze mijn frame binnen hadden, waardoor het allemaal iets langer duurt.De service bij de FM (Presto in Oostzaan) heb ik tot nu toe wel als uitstekend ervaren. Direct na het maken van de foto's van de problemen gingen deze naar Stevens, en een uurtje of twee later hing Presto alweer aan de lijn met wat er nu verder zou gaan gebeuren. Ik kreeg ook onmiddelijk een leenfiets aangeboden. Ik kreeg wel net voor de feestdagen te horen dat dit voorlopig het enige bekende geval was bij Stevens.En Rolandt: wat een prachtig frame, man! Vergeet ons niet als 'ie af is!






Op zich aardig off-topic en lekker belangrijk, maarrrr hoe kom je aan -4 berichten?

does
Forum-lid
Berichten: 87
Lid geworden op: 31 mar 2005 19:29
Locatie: Amsterdam

does 03 mar 2007 18:56

mijn broer heeft in december een Stevens SCF2 besteld. Het gaat om een grote maat in het blauw-wit zoals in veel bladen mee geadverteerd wordt. Toen werd hem verteld dat deze in week 3 geleverd zou worden.
Echter blijkt dat de fiets op dit moment nog steeds niet binnen is bij de fm. Weet iemand iets van productieproblemen of iets dergelijks bij Stevens?

pietr
Forum-lid
Berichten: 534
Lid geworden op: 24 nov 2005 12:08

pietr 03 mar 2007 19:11

Ik hoorde vanmiddag bij de fm dat Stevens op dit moment "wat leveringsproblemen" had. Dit antwoord gaf hij op de vraag of er een lange levertijd zat op de SCF2. Volgens mij wilde hij heel voorzichtig zeggen dat er inderdaad leveringsproblemen zijn.
Scott Addict SE
Bulls Copperhead 3

dieseltje
Forum-lid
Berichten: 974
Lid geworden op: 06 aug 2006 22:10

dieseltje 03 mar 2007 19:57

Heb op 5 januari een SLC besteld is ook nog niet binnen. Ik hoop dat dit niet lang meer gaat duren. Maarja mijn FM zegt dat ze bij Stevens moeilijk info over de levertijden krijgen! Mogen ze daar in Duitsland hun informatie verstrekking naar de klanten eens `grundlich`verbeteren!
No pain no gain, no guts no glory!

jes65
Forum-lid
Berichten: 37
Lid geworden op: 03 aug 2004 21:50

jes65 05 mar 2007 21:56

Zijn er onder de Stevens rijders nog mensen die wedstrijd ervaring hebben met een SCF1 of SCF2?? Of mij iets kunnen vertellen over het karakter van dit frame??

Plaats reactie