Rose (voorheen Red Bull)
Ik ben alleen maar aan het fietsen en dat bevalt mij erg goed op de RB Carbon SL. Wat een genot, ook qua schakelen, remmen, sturen etc. Denk dat ik nu ook zo'n 1000 km op de teller heb staan. Aan het begin zoals gezegd even wennen aan de positie en stuurgedrag, maar nu helemaal tevreden!
Ik heb even een vraagje aan bovenstaande twee berijders van de RB carbon SL, hoe maken jullie de kabeldoorgang schoon in het frame?
Ik bemerk dat er best wat vuil tussen komt, ben nu met wattestokjes aan het prutsen, maar wat is jullie idee in deze?
Ik bemerk dat er best wat vuil tussen komt, ben nu met wattestokjes aan het prutsen, maar wat is jullie idee in deze?
My head says it�s time to push it, My heart is going to tell me when
MarZ schreef:Ik heb even een vraagje aan bovenstaande twee berijders van de RB carbon SL, hoe maken jullie de kabeldoorgang schoon in het frame?
Geen idee, die van mij is nog niet echt smerig daaro. Als mijn fiets smerig is na het fietsen dan was ik hem gelijk even met een sopje schoon. Zo houdt je alles netjes schoon en ben je het stevigere poetswerk altijd een stapje voor...
Ja ok, een van de laatste keren in de regen gereden en nu zat er allemaal zand tussen.
Blijft toch maar prutsen als ie vuil is denk ik.
Feit blijft wel dat het een heerlijke fiets is!
Blijft toch maar prutsen als ie vuil is denk ik.
Feit blijft wel dat het een heerlijke fiets is!
My head says it�s time to push it, My heart is going to tell me when
MarZ schreef:Ik heb even een vraagje aan bovenstaande twee berijders van de RB carbon SL, hoe maken jullie de kabeldoorgang schoon in het frame?
Bijvoorbeeld de doorgang van de kabel naar de voorderailleur bedoel je? Euh, ik heb deze nog niet schoon gemaakt (oei). Reden is wel dat als het regent of de weg nat is ik de Bianchi pak en de RB laat staan.
Ff wat doorredeneren over je vraag; de kabel gaat in het gootje op en neer door het schakelen. Deze "wrijving" maakt dat een te veel aan rommel onder uit het gaatje zal vallen. Maar inderdaad weer niet alles.....denk dat er niks anders op zit dan inderdaad een oorstaafje of zo te gebruiken.
Of een luchtcompressor?
Ik heb overigens vorige week een 928 voor een vriend van me opgebouwd. Ook daar loopt de kabel achter het bracket door het frame omhoog. Ik zal eens aan hem vragen of hij mogelijk al een andere oplossing heeft. Zo ja, plaats ik um natuurlijk hiero

En ja, het fietst fantastisch......ik heb er nu ook easton ea90 slx velgen in gezet........smullen!!!
Ad6 2010/2011/2012, Ven2-4Cancer 2011/2012/2013. In 2014 Ventoux3
Hallo allemaal,
Ik heb dit forumpje wat doorgelezen. Ik heb nu een trek 1000 zo'n 4 jaar al, en wil graag een nieuwe. Probleem is dus dat het ding wel eerst kapot moet gaan voor ik een nieuwe fiets wil kopen. Ik zit ook te denken aan een red bull, ik hoop eigenlijk dat de mijne het snel begeeft of dat ik een keer val en ik niet kapot ben maar mijn trek wel.
Nou ben ik wel benieuwd, jullie hebben ervaring, wat is een echte fiets voor de tourders, wat voor de wedstrijdrijders en wat zit er tussen of kan voor beiden. Meer dan € 1.500 wil ik voor een iets niet uitgeven.
Alvast bedankt,
Groetjes Margit
Ik heb dit forumpje wat doorgelezen. Ik heb nu een trek 1000 zo'n 4 jaar al, en wil graag een nieuwe. Probleem is dus dat het ding wel eerst kapot moet gaan voor ik een nieuwe fiets wil kopen. Ik zit ook te denken aan een red bull, ik hoop eigenlijk dat de mijne het snel begeeft of dat ik een keer val en ik niet kapot ben maar mijn trek wel.
Nou ben ik wel benieuwd, jullie hebben ervaring, wat is een echte fiets voor de tourders, wat voor de wedstrijdrijders en wat zit er tussen of kan voor beiden. Meer dan € 1.500 wil ik voor een iets niet uitgeven.
Alvast bedankt,
Groetjes Margit
-
- Forum-lid
margit schreef:Hallo allemaal,
Nou ben ik wel benieuwd, jullie hebben ervaring, wat is een echte fiets voor de tourders, wat voor de wedstrijdrijders en wat zit er tussen of kan voor beiden. Meer dan 1.500 wil ik voor een iets niet uitgeven.
Alvast bedankt,
Groetjes Margit
Wat een instelling zeg, ooit eraan gedacht om je trek te verkopen? Maar volgens mij staat er op dit forum voldoende info om je vragen te beantwoorden.
@ gaisdergerman
Dat heb je met ouders, 'als ie het nog doet kun je er toch op fietsen' 'hij fietst toch nog' 'dan laat je je fiets toch maken' 'je hebt al 3 fietsen in de schuur en een racefiets komt er niet nog een'
Erg vervelend!
Groetjes Margit
Dat heb je met ouders, 'als ie het nog doet kun je er toch op fietsen' 'hij fietst toch nog' 'dan laat je je fiets toch maken' 'je hebt al 3 fietsen in de schuur en een racefiets komt er niet nog een'
Erg vervelend!
Groetjes Margit
Nieuwe kleurtjes... voor de Pro 2008 modellen.
[img=http://www.roseversand.de/output/import ... 988_aa.jpg]
[img=http://www.roseversand.de/output/import ... 834_aa.jpg]
[img=http://www.roseversand.de/output/import ... 988_aa.jpg]
[img=http://www.roseversand.de/output/import ... 834_aa.jpg]