Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Rose (voorheen Red Bull)

daveke
Forum-lid
Berichten: 1249
Lid geworden op: 18 jan 2006 08:50

daveke 30 mei 2007 00:48

Ik had van tevoren het geld gepind en het cash afgerekend aan de kassa daar.

Wie weet over een paar maanden week eens gaan winkelen daar..
Science of Performance!

stijnemans
Forum-lid
Berichten: 57
Lid geworden op: 10 dec 2006 14:45

stijnemans 30 mei 2007 17:20

Is er iemand die al eens een Red Bull gekocht heeft met SRM?
Als ik kan volgen in de catalogus kun je de pro sl4000 voor 1500 euro extra laten opbouwen met een SRM systeem. De fiets zou dan in totaal een goede 3500euro kosten, met SRM erop.
Kan me iemand vertellen waar het addertje onder het gras zit, of is dit sprookje toch waar? Zoja, hoe gaat die verkoop dan. Gewoon richting Roseversand gaan en voila je hebt zo een fiets?
Moest er hier iemand enige ervaring mee hebben...
Dankje

trise
Forum-lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 10 dec 2006 22:29

trise 30 mei 2007 23:11

Quoten: Origineel geplaatst door driebiebu op 26 Mei 2007


Even een berichtje voor mensen die denken binnenkort een racertje bij Rose te kunnen kopen:
Rose Versand heeft "op papier"te veel Pro SL's verkocht terwijl ze ze nog niet kunnen leveren omdat de fabrikant van de frames achterloopt.
Ik wilde op 29 maart jongsleden naar ze toe gaan om zo'n nieuwe Pro SL te gaan kopen, vooraf wijselijk wel even gebeld, en zij vertelden toen dat het nog 3 weken zou duren voordat de nieuwe frames binnenkwamen. Goed, 3 weken gewacht en toen naar Duitsland gegaan, fiets samengesteld en besteld. Die zou 23 mei jl. zijn opgebouwd. Niks meer gehoord, dus zelf even gemaild of ie al klaar stond, en daags daarna kreeg ik een telefoontje dat het nog minimaal een maand duurt voordat de frames binnen zijn !! en dan moet ie ook nog worden opgebouwd. kutzooi...
Dit betreft dus het nieuwe model Pro SL, over de andere modellen kan ik niks zeggen.
ndanks al het positieve commentaar over Rose Versand, valt deze toch in de categorie: "NOT GOOD"


Daar heb ik toch niets van gemerkt. Heb een 5 tal weken geleden mijn pro sl 2000 besteld en die is vandaag toegekomen. Misschien ben jij een alleenstaand geval :-)
cheers

driebiebu
Forum-lid
Berichten: 88
Lid geworden op: 21 mar 2006 22:57

driebiebu 31 mei 2007 15:06

@ trise,
'Khoopnie dat ik een apart geval ben...
De verkoper vertelde mij wel dat ie nog wel een rood frame had staan, maar ik wil per sé een witte. Misschien dat er een tekort aan witte 57cm frames is...weet ik veel.
Trise,  hoe bevalt de fiets ?
Het is toch geen wit 57cm frame hè ? Dan ga ik me toch wel zorgen maken...
Ja, da weet ik toch nie !!

trise
Forum-lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 10 dec 2006 22:29

trise 31 mei 2007 23:00

Quoten: Origineel geplaatst door driebiebu op 31 Mei 2007


@ trise,
'Khoopnie dat ik een apart geval ben...
De verkoper vertelde mij wel dat ie nog wel een rood frame had staan, maar ik wil per sé een witte. Misschien dat er een tekort aan witte 57cm frames is...weet ik veel.
Trise,  hoe bevalt de fiets ?
Het is toch geen wit 57cm frame hè ? Dan ga ik me toch wel zorgen maken...

Het gaat wel degelijk om een wit pro sl frame , maat 57 ( en nee dit zeg ik echt niet om je te jennen) afgemonteerd met shimano 105 en easton circuit wielen. Zaterdag de eerste testrit en foto's zullen volgen

cogiro
Forum-lid
Berichten: 117
Lid geworden op: 20 okt 2006 00:05

cogiro 31 mei 2007 23:11

RED BULL kenners: Op Marktplaats.nl bovenaan deze: RED BULL pro carbon racefiets.
Heeft iemand een idee hoe oud deze fiets is? En een beetje off topic of dit iets kan zijn.
Bedankt alvast.
Wer bremst verliert.

trise
Forum-lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 10 dec 2006 22:29

trise 02 jun 2007 11:48

Hier de foto van mijn nieuwe red bull. Foto is wat overbelicht, hiermee komt de witte kleur wat raar over. Een paar spacers gaan er nog tussen uit.

marcello
Forum-lid
Berichten: 474
Lid geworden op: 26 jan 2005 01:55

marcello 07 jun 2007 21:58

Wie heeft er hier ervaringen met een Red-Bull Carbon-PRO-3000?

botta
Forum-lid
Berichten: 16
Lid geworden op: 21 apr 2007 23:13

botta 08 jun 2007 01:29

Ik krijg hem volgende week binnen, na 6 weken ongeduldig wachten. Foto's volgen dan en dan kan ik je laten weten wat ik er van vind. Over het algemeen komen redbull fietsen goed uit fiets testen dus...

laterzz

onamihs
Forum-lid
Berichten: 55
Lid geworden op: 27 mei 2004 23:58

onamihs 09 jun 2007 23:58

driebiebu schreef:Even een berichtje voor mensen die denken binnenkort een racertje bij Rose te kunnen kopen:
Rose Versand heeft "op papier"te veel Pro SL's verkocht terwijl ze ze nog niet kunnen leveren omdat de fabrikant van de frames achterloopt.
Ik wilde op 29 maart jongsleden naar ze toe gaan om zo'n nieuwe Pro SL te gaan kopen, vooraf wijselijk wel even gebeld, en zij vertelden toen dat het nog 3 weken zou duren voordat de nieuwe frames binnenkwamen. Goed, 3 weken gewacht en toen naar Duitsland gegaan, fiets samengesteld en besteld. Die zou 23 mei jl. zijn opgebouwd. Niks meer gehoord, dus zelf even gemaild of ie al klaar stond, en daags daarna kreeg ik een telefoontje dat het nog minimaal een maand duurt voordat de frames binnen zijn !! en dan moet ie ook nog worden opgebouwd. kutzooi...
Dit betreft dus het nieuwe model Pro SL, over de andere modellen kan ik niks zeggen.
Ondanks al het positieve commentaar over Rose Versand, valt deze toch in de categorie: "NOT GOOD"


Ik kan hier over mee praten. Bij mij is hetzelfde gebeurt. Mijn oude 3000 Pro-SL had last van corrosie. Nieuw frame aangeboden gekregen begin mei. Eerst ook een lev. termijn van 2 weken gekregen. Bleek na wat bellen en mailen ook 6 weken te zijn. Levering begin Juni 2007 dus. Inderdaad NOT GOOD!! Vooral omdat er geen communicatie richting klant bestaat.

Daarnaast was mijn oude 3000 pro-sl nog eens 5 weken niet in mijn bezit. Ik had deze achtergelaten zodat deze omgebouwd kon worden wanneer het nieuwe frame na 2 weken zou binnenkomen. Vanwege dit leveringsprobleem gevraagd mijn oude fiets op te sturen naar mijn huis. Maar omdat er communicatie problemen zijn tussen service en verzending duurde dat wat. Nadat de fiets uiteindelijk verstuurd was, 23 mei, veel moeten bellen etc. om de verzending te achtehalen. Fiets was ook een tijdje kwijt. De uiteindelijke aankomstdatum van mijn oude 3000-pro-sl 8/6/2007. Zeg maar Zwaar, Zwaar ...
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen...

driebiebu
Forum-lid
Berichten: 88
Lid geworden op: 21 mar 2006 22:57

driebiebu 11 jun 2007 13:40

@ onamihs,

Frame had last van corrosie ? slik...
Ik dacht dat aluminium geen corrosie kende.
Op welke plek dan, en hoe oud was je frame ?
Ja, da weet ik toch nie !!

Plaats reactie