Geef hier je mening over wat je van het magazine vindt.

Fiets Oktober

zaaf
Forum-lid
Berichten: 291
Lid geworden op: 18 mei 2006 18:12

zaaf 11 okt 2006 12:40

Ik ben ook niet dol op die fietsvrouw columns, vind het een nogal hoog frusti gehalte hebben. Maar het spreekt de doelgroep blijkbaar wel aan, over smaak etc..... Dat is ook het mooie van Fiets, voor elk wat wils. ben zeer tevreden met het blaadje en 1 keer per maand is veuls te weinig.

koersklak
Forum-lid
Berichten: 156
Lid geworden op: 15 jul 2004 01:03

koersklak 11 okt 2006 13:43

Heb hem gisteren ook snel even bekeken. In elk geval veel leesvoer deze maand.  Als het weer nu nog wat slechter wil worden ga ik het een van A tot Z doornemen.
http://koersklak.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;

bikechick
Forum-lid
Berichten: 47
Lid geworden op: 17 okt 2005 16:22

bikechick 11 okt 2006 14:19

ik ben vooral blij met de bandentest. ik ga deze winter weer lekker het bos in met de mountainbike en wilde nieuwe banden met wat meer grip bij nat weer, nu dus genoeg info over wat er te krijgen is :)

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 38234
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 11 okt 2006 14:44

@bikechick: Dit zijn allroundbanden he. Voor de echte zuid hollandse modder zijn er betere alternatieven voorhanden.
Less is bore

trickoutxtc3
Forum-lid
Berichten: 432
Lid geworden op: 04 aug 2006 02:33

trickoutxtc3 12 okt 2006 00:29

Quoten: Origineel geplaatst door motta op 10 Oktober 2006

Interessante mountainbike bandentest, ik miste wel de Racing Ralph en de Continental Explorer.

dat zijn de zogenaamde droogweer (zomer banden)!!!!!!!!!
A.D.I.D.A.S

(jonathan davis)

Gebruikersavatar
ponsteen
Forum-lid
Berichten: 2924
Lid geworden op: 17 mei 2004 12:21

Gebruikersavatar ponsteen 12 okt 2006 12:39

Nou ja, verbeteringen kosten tijd he.. Je ziet bijvoorbeeld dat ze in de komende wielentest de energie meten die nodig is om een bepaalde snelheid te halen (acceleratie-energie). Daarvan hebben wij aangegeven dat we dat een interessant gegeven vinden (bekend van de TOUR testen). Ik ben heel benieuwd in hoeverre ze nog meer verbeteringen hebben doorgevoerd.
Mooi nummer inderdaad, waren er maar het hele jaar door beurzen. Grappig gegeven uit het lezersonderzoek: Mensen storen zich niet aan de reclames. Integendeel denk ik. Mooie plaatjes zijn mooie plaatjes, ook al zijn het reclames. De eerste keer dat ik dat nieuwe Bianchi frame zag in een reclame, om je vingers bij af te likken...

motta
Forum-lid
Berichten: 475
Lid geworden op: 21 jan 2005 21:19

motta 12 okt 2006 13:09

over het Bianchi frame zijn de meningen dus ook verdeeld ...
Ik ergerde mij deze keer wel aan advertenties die dubbel voorkomen (zetfout ?).
 
Motta

margit
Forum-lid
Berichten: 302
Lid geworden op: 06 feb 2006 12:59

margit 12 okt 2006 13:13

Ik zag toevallig bij het nog eens doorlezen van Fiets, dat er bij dat foldertje wat in het midden zit aan de achterkant daarvan 2 vragen staan die je in kunt vullen, (kan ook online, website staat vermeld) je krijgt dan een test product thuis gestuurd. Geen idee wat het is. Misschien een tip.

Gebruikersavatar
ponsteen
Forum-lid
Berichten: 2924
Lid geworden op: 17 mei 2004 12:21

Gebruikersavatar ponsteen 12 okt 2006 20:32

Quoten: Origineel geplaatst door motta op 12 Oktober 2006


over het Bianchi frame zijn de meningen dus ook verdeeld ...


Ik bedoel de nieuwe (wit-zwarte) Orca. Daar zullen de meningen toch nauwelijks over verdeeld zijn???

Gebruikersavatar
spinningfreak
Forum-lid
Berichten: 171
Lid geworden op: 10 apr 2006 00:23

Gebruikersavatar spinningfreak 13 okt 2006 00:18

Die Orca is inderdaad errrugggg mooi.
Die Elite reclames mogen van mij trouwens wel verbannen worden. Die twee die fietsers vind ik echt het toppunt van wansmaak. Misschien is het grappig bedoeld, maar volgens mij slaan ze de plank volledig mis.

galibier
Forum-lid
Berichten: 340
Lid geworden op: 18 feb 2006 21:09

galibier 13 okt 2006 01:24

Inderdaad, Elite reclame walgelijk. Alleen al daarom zou ik er niets van kopen. Ik lees alleen informatieve reclame, wat heel zelden voorkomt.
Hopelijk gaan ze bij Fiets nu juist niet meer reclame plaatsen, net omdat de lezers het niet eens erg vinden. Het oktobernummer puilde alvast wel goed uit van de reclame, vond ik. Anders wel goed nummer hoor, daar niet van en begrijp ook wel dat prijs alleen menselijk kan blijven mits reclame. Maar ja, ik zit aan deze zijde van de tafel en lust geen reclame, alleen goede info.
Iets anders, ik stel mij wel vragen over de onafhankelijkheid van een blad, en dat bedoel ik in het algemeen, ivm testen van producten. Want wiens brood met eet, diens woord men spreekt, wat menselijk is. Men titelt vaak: Het Duel Tussen fiets X en fiets Y, maar in de conclusie lees ik zelden wie nu echt de winnaar is geworden, zoals in Test-Aankoop. Je kan toch moeilijk een merk schofferen dat maandelijks in je blad adverteert, of wel? Dit is opbouwende kritiek en ik zou het veel interessanter vinden als men eens met een soort puntensysteem of Beste Koop de lezers van advies diende, want daar koop ik fiets voor. Voor zijn adviezen. 
 
 
 

Plaats reactie