Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Bike Motion | Utrecht, 20-23 okt.

dannyb.
Forum-lid
Berichten: 243
Lid geworden op: 03 okt 2006 17:19

dannyb. 22 okt 2006 00:53

De foto's zijn geupload,, helaas moest ik dus mijn telefoon gebruiken om de foto's te maken.
 
Hier zijn ze te vinden: http://www.mijnalbum.nl/Album=8RZUYGGH

papito
Forum-lid
Berichten: 102
Lid geworden op: 29 aug 2006 18:53

papito 22 okt 2006 01:00

Quoten: Origineel geplaatst door Danny B. op 21 Oktober 2006


De foto's zijn geupload,, helaas moest ik dus mijn telefoon gebruiken om de foto's te maken.
 
Hier zijn ze te vinden: http://www.mijnalbum.nl/Album=8RZUYGGH


Mooi, hoef ik ze van mijn telefoon niet meer te uploaden
Enne crosslinken werkt niet he!
Lang leve de "edit"
"When I was a kid I used to pray every night for a new bicycle. Then I realised that the Lord doesn\'t work that way so I stole &#111;ne and asked Him to forgive me."<br>
- Emo Philips

dannyb.
Forum-lid
Berichten: 243
Lid geworden op: 03 okt 2006 17:19

dannyb. 22 okt 2006 01:02

haha inderdaad Papito

dannyb.
Forum-lid
Berichten: 243
Lid geworden op: 03 okt 2006 17:19

dannyb. 22 okt 2006 01:05

Zag ook iemand lopen met een trui aan van www.cyclopics.nl
Mooie foto's heeft die man gemaakt, hier staan ze:http://www.mijnalbum.nl/Album=GV6EIWLN
 

pinarello
Forum-lid
Berichten: 2671
Lid geworden op: 13 sep 2005 22:09

pinarello 22 okt 2006 01:24

Mooi jasje Casran, je had het druk dus helaas niet even kennis kunnen maken.

colnagog
Forum-lid
Berichten: 939
Lid geworden op: 09 mar 2005 17:21

colnagog 22 okt 2006 01:27

Vandaag de beurs bezocht en schitterende fietsen gezien! Kwijl! Pina, Opera, Orbea, Colnago maar ook een klein merk als Lorini met een mooie beurs aanbieding. Uiteraard met Pieter aan de praat geweest inderdaad leuk jasje. Die gelukkig tijd had en uitgebreid verhaal deed over de Kuota lijn. Moet zeggen beauty's! Ben nog niet helemaal om maar met behulp van de "chef" kon er wel eens een verschuiving aan zitten te komen.   Pieter bedankt! Vond persoonlijk de eerste hal niet zo, maar de tweede dat was genieten! Misschien morgen nog even terug.
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 22 okt 2006 01:30

Quoten: Origineel geplaatst door pinarello op 21 Oktober 2006

Mooi jasje Casran, je had het druk dus helaas niet even kennis kunnen maken.


Jammer... eventjes wachten of teken doen dat je op me wachtte, en we hadden elkaar kunnen ontmoeten. Een andere keer dan maar!
BikeMotion is halverwege, en deze beurs is toch beduidend anders dan Expo-Velo Sport in Brussel. Dat vinden alle standhouders. Er zijn behoorlijk drukke momenten, maar ook momenten dat het plots heel rustig wordt. Het eerste en laatste uur van de dag is het altijd ongelooflijk stil (heeft wellicht ook met die rij te maken, waarover papito spreekt: pas na een uur bereikt het volk hall 2: sommigen zouden beter daar direct starten!). Dit in tegenstelling tot Brussel: daar heb je 3 ingangen, staat je stand 10min na openingstijd bomvol, en bleef het de hele dag door zeer regelmatig druk tot de laatste minuut.Anderzijds heb je vaak de indruk dat de mensen die in Utrecht vragen stellen (en dat zijn er minder dan in Brussel) er iets meer van weten. Er staan in Utrecht ook iets meer standen en ook grote merken die in Brussel niet komt: dit zorgt ervoor dat de echte freaks zelfs helemaal vanuit België in Utrecht komen kijken.En best gewoon eens leuk voor mij om met Nederlanders om te gaan... geeft afwisseling.
 
Quoten: Origineel geplaatst door Colnago/G op 21 Oktober 2006

Vandaag de beurs bezocht en schitterende fietsen gezien! Kwijl! Pina, Opera, Orbea, Colnago maar ook een klein merk als Lorini met een mooie beurs aanbieding. Uiteraard met Pieter aan de praat geweest inderdaad leuk jasje. Die gelukkig tijd had en uitgebreid verhaal deed over de Kuota lijn. Moet zeggen beauty's! Ben nog niet helemaal om maar met behulp van de "chef" kon er wel eens een verschuiving aan zitten te komen.   Pieter bedankt! Vond persoonlijk de eerste hal niet zo, maar de tweede dat was genieten! Misschien morgen nog even terug.


Alvast terug welkom, Colnago/G en ega!
Vlak tegenover ons staat De Rosa, en ik meen dat de grote baas van De Rosa bij hen langskwam vandaag. Mooie fietsjes, maar ik vraag me nog steeds af wat er in godsnaam met die Tango gebeurd is!
 
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

papito
Forum-lid
Berichten: 102
Lid geworden op: 29 aug 2006 18:53

papito 22 okt 2006 01:38

He Cassie jassie, we Holanders bijten niet hoor
Effe back 2 topic...
Als standhouder vind ik dat jij je beklacht moet doen bij de organisatie over de entree.
Ik heb me daar echt rot aan geergerd!
Dit kan gewoon niet anno 2006.
"When I was a kid I used to pray every night for a new bicycle. Then I realised that the Lord doesn\'t work that way so I stole &#111;ne and asked Him to forgive me."<br>
- Emo Philips

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37619
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 22 okt 2006 13:48

Wat was er mis met de entree?
Less is bore

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27533
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 22 okt 2006 14:02

Ben ook geweest, vrijdag. Was jij die kale gast Casran? Ben nog speciaal terug gelopen naar de Kuota stand, maar wist niet precies wie jij nou was. Toen ik langskwam had je het te druk met op de camera gaan met een of ander Kuota hekwerk  (of was dat een collega?)
Anyway: mijn foto's:
http://www.xs4all.nl/~jejansen/bikemotion
Mijn favoriete stand was Veltec, daar was echt veel moois te bezichtigen. Wat me verder opviel was dat niet Lightweight, maar Campa Bora Ultra hét tube-wiel van het jaar is/was. Persoonlijk vind ik qua uiterlijk Campa Bora ook veeeeeel mooier.

colnagog
Forum-lid
Berichten: 939
Lid geworden op: 09 mar 2005 17:21

colnagog 22 okt 2006 14:46

Quoten: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 22 Oktober 2006

Wat was er mis met de entree?

Tja snap ik ook niet. Geen enkel probleem ondervonden.
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......

colnagog
Forum-lid
Berichten: 939
Lid geworden op: 09 mar 2005 17:21

colnagog 22 okt 2006 14:47

Wie het laatst lacht is traag van begrip.......

Plaats reactie