dat ziet er goed uit ^^
zeker de eerste met rode tune naven , zijn dat de 190? en enig iedee op hoeveel je dan gaat zitten met zo'n setje qau prijs en gewicht,?ik denk dat die mooi staan in mijn fiets
op zoek naar hoge velgen
-
evertdehandsch
- Forum-lid
- Berichten: 710
- Lid geworden op: 16 dec 2005 21:47
Ik zit nog steeds met hetzelfde probleem dat ik de site van Rouesartisanales.com niet kan openen Tijdje terug werd er gezegd dat deze problemen verholpen gingen worden? Ik kan er gerust inkomen dat dit een tijdje kan duren, maar vind het toch jammer
Grtz,Evert
Grtz,Evert
Nulla tenaci invia est via!
Quote: Origineel geplaatst door Evert Dehandsch op 31 Oktober 2006
Ik zit nog steeds met hetzelfde probleem dat ik de site van Rouesartisanales.com niet kan openen
Strange.
Hier zowel met IE (6.0.2900.2180) als met FF (1.5.0.7) geen problemen.
Ik zit nog steeds met hetzelfde probleem dat ik de site van Rouesartisanales.com niet kan openen
Strange.
Hier zowel met IE (6.0.2900.2180) als met FF (1.5.0.7) geen problemen.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
Quoten: Origineel geplaatst door davey op 31 Oktober 2006
dat ziet er goed uit ^^
zeker de eerste met rode tune naven , zijn dat de 190? en enig iedee op hoeveel je dan gaat zitten met zo'n setje qau prijs en gewicht,?ik denk dat die mooi staan in mijn fiets
Hoi,
Persoonlijk zou ik alleen voor Tune naven opteren als je echt een superlichte set voor bergwerk wil. Dan wel in combinatie met de Corima Winium b.v.
De standaard Aero en Medium verschillen alleen door het type spaak dat wordt gebruikt. Respectievelijk Sapim CX en CX-Ray. Dat zorgt dat de Medium lichter is en ook wat minder stijf. De Corima naven lopen trouwens schitterend en zeer makkelijk in onderhoud.
Voor officiele koersen is de Medium niet UCI gekeurd trouwens.....
Ciao,
dat ziet er goed uit ^^
zeker de eerste met rode tune naven , zijn dat de 190? en enig iedee op hoeveel je dan gaat zitten met zo'n setje qau prijs en gewicht,?ik denk dat die mooi staan in mijn fiets
Hoi,
Persoonlijk zou ik alleen voor Tune naven opteren als je echt een superlichte set voor bergwerk wil. Dan wel in combinatie met de Corima Winium b.v.
De standaard Aero en Medium verschillen alleen door het type spaak dat wordt gebruikt. Respectievelijk Sapim CX en CX-Ray. Dat zorgt dat de Medium lichter is en ook wat minder stijf. De Corima naven lopen trouwens schitterend en zeer makkelijk in onderhoud.
Voor officiele koersen is de Medium niet UCI gekeurd trouwens.....
Ciao,
Snobisme is een dure hobby...
Quoten: Origineel geplaatst door fdegrove op 31 Oktober 2006
Quoten: Origineel geplaatst door davey op 31 Oktober 2006
dat ziet er goed uit ^^
zeker de eerste met rode tune naven , zijn dat de 190? en enig iedee op hoeveel je dan gaat zitten met zo'n setje qau prijs en gewicht,?ik denk dat die mooi staan in mijn fiets
Hoi,
Persoonlijk zou ik alleen voor Tune naven opteren als je echt een superlichte set voor bergwerk wil. Dan wel in combinatie met de Corima Winium b.v.
De standaard Aero en Medium verschillen alleen door het type spaak dat wordt gebruikt. Respectievelijk Sapim CX en CX-Ray. Dat zorgt dat de Medium lichter is en ook wat minder stijf. De Corima naven lopen trouwens schitterend en zeer makkelijk in onderhoud.
Voor officiele koersen is de Medium niet UCI gekeurd trouwens.....
Ciao,
Waarom niet, de aero wel ?
Quoten: Origineel geplaatst door davey op 31 Oktober 2006
dat ziet er goed uit ^^
zeker de eerste met rode tune naven , zijn dat de 190? en enig iedee op hoeveel je dan gaat zitten met zo'n setje qau prijs en gewicht,?ik denk dat die mooi staan in mijn fiets
Hoi,
Persoonlijk zou ik alleen voor Tune naven opteren als je echt een superlichte set voor bergwerk wil. Dan wel in combinatie met de Corima Winium b.v.
De standaard Aero en Medium verschillen alleen door het type spaak dat wordt gebruikt. Respectievelijk Sapim CX en CX-Ray. Dat zorgt dat de Medium lichter is en ook wat minder stijf. De Corima naven lopen trouwens schitterend en zeer makkelijk in onderhoud.
Voor officiele koersen is de Medium niet UCI gekeurd trouwens.....
Ciao,
Waarom niet, de aero wel ?
Quoten: Origineel geplaatst door SpEric op 01 November 2006
Quoten: Origineel geplaatst door fdegrove op 31 Oktober 2006
Quoten: Origineel geplaatst door davey op 31 Oktober 2006
dat ziet er goed uit ^^
zeker de eerste met rode tune naven , zijn dat de 190? en enig iedee op hoeveel je dan gaat zitten met zo'n setje qau prijs en gewicht,?ik denk dat die mooi staan in mijn fiets
Hoi,
Persoonlijk zou ik alleen voor Tune naven opteren als je echt een superlichte set voor bergwerk wil. Dan wel in combinatie met de Corima Winium b.v.
De standaard Aero en Medium verschillen alleen door het type spaak dat wordt gebruikt. Respectievelijk Sapim CX en CX-Ray. Dat zorgt dat de Medium lichter is en ook wat minder stijf. De Corima naven lopen trouwens schitterend en zeer makkelijk in onderhoud.
Voor officiele koersen is de Medium niet UCI gekeurd trouwens.....
Ciao,
Waarom niet, de aero wel ?
Hoi,
Vermoedelijk omdat men bij Corima vond dat het niet nuttig was gezien ze toch al de Aero laten keuren hadden.
Voorts zie ik in het UCI reglement niks dat het wiel er zou van weerhouden om de keuring te doorstaan.
Ciao,
Quoten: Origineel geplaatst door fdegrove op 31 Oktober 2006
Quoten: Origineel geplaatst door davey op 31 Oktober 2006
dat ziet er goed uit ^^
zeker de eerste met rode tune naven , zijn dat de 190? en enig iedee op hoeveel je dan gaat zitten met zo'n setje qau prijs en gewicht,?ik denk dat die mooi staan in mijn fiets
Hoi,
Persoonlijk zou ik alleen voor Tune naven opteren als je echt een superlichte set voor bergwerk wil. Dan wel in combinatie met de Corima Winium b.v.
De standaard Aero en Medium verschillen alleen door het type spaak dat wordt gebruikt. Respectievelijk Sapim CX en CX-Ray. Dat zorgt dat de Medium lichter is en ook wat minder stijf. De Corima naven lopen trouwens schitterend en zeer makkelijk in onderhoud.
Voor officiele koersen is de Medium niet UCI gekeurd trouwens.....
Ciao,
Waarom niet, de aero wel ?
Hoi,
Vermoedelijk omdat men bij Corima vond dat het niet nuttig was gezien ze toch al de Aero laten keuren hadden.
Voorts zie ik in het UCI reglement niks dat het wiel er zou van weerhouden om de keuring te doorstaan.
Ciao,
Snobisme is een dure hobby...
-
evertdehandsch
- Forum-lid
- Berichten: 710
- Lid geworden op: 16 dec 2005 21:47
Voor officiele koersen is de Medium niet UCI gekeurd trouwens.....
Ciao,
Waarom niet, de aero wel ?
Hoi,
Vermoedelijk omdat men bij Corima vond dat het niet nuttig was gezien ze toch al de Aero laten keuren hadden.
Voorts zie ik in het UCI reglement niks dat het wiel er zou van weerhouden om de keuring te doorstaan.
Ciao,
Weet niemand hier meer over? Een vriend van me rijd immers met de medium wielen wedstrijden. Wat als er dan iets misgaat ofzo?
Grtz,Evert
Ciao,
Waarom niet, de aero wel ?
Hoi,
Vermoedelijk omdat men bij Corima vond dat het niet nuttig was gezien ze toch al de Aero laten keuren hadden.
Voorts zie ik in het UCI reglement niks dat het wiel er zou van weerhouden om de keuring te doorstaan.
Ciao,
Weet niemand hier meer over? Een vriend van me rijd immers met de medium wielen wedstrijden. Wat als er dan iets misgaat ofzo?
Grtz,Evert
Nulla tenaci invia est via!
