Een speciaal forum over wielen, naven, banden en aanverwante artikelen.

op zoek naar hoge velgen

davey
Forum-lid
Berichten: 568
Lid geworden op: 09 jan 2006 17:36

davey 31 okt 2006 23:26

dat ziet er goed uit ^^
zeker de eerste met rode tune naven , zijn dat de 190? en enig iedee op hoeveel je dan gaat zitten met zo'n setje qau prijs en gewicht,?ik denk dat die mooi staan in mijn fiets

evertdehandsch
Forum-lid
Berichten: 710
Lid geworden op: 16 dec 2005 21:47

evertdehandsch 31 okt 2006 23:40

Ik zit nog steeds met hetzelfde probleem dat ik de site van Rouesartisanales.com niet kan openen Tijdje terug werd er gezegd dat deze problemen verholpen gingen worden? Ik kan er gerust inkomen dat dit een tijdje kan duren, maar vind het toch jammer
Grtz,Evert
Nulla tenaci invia est via!

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 01 nov 2006 00:07

Quote: Origineel geplaatst door Evert Dehandsch op 31 Oktober 2006
Ik zit nog steeds met hetzelfde probleem dat ik de site van Rouesartisanales.com niet kan openen


Strange.
Hier zowel met IE (6.0.2900.2180) als met FF (1.5.0.7) geen problemen.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

fdegrove
Forum-lid
Berichten: 2991
Lid geworden op: 09 mar 2005 23:33

fdegrove 01 nov 2006 00:32

Quoten: Origineel geplaatst door davey op 31 Oktober 2006


dat ziet er goed uit ^^
zeker de eerste met rode tune naven , zijn dat de 190? en enig iedee op hoeveel je dan gaat zitten met zo'n setje qau prijs en gewicht,?ik denk dat die mooi staan in mijn fiets


Hoi,
Persoonlijk zou ik alleen voor Tune naven opteren als je echt een superlichte set voor bergwerk wil. Dan wel in combinatie met de Corima Winium b.v.
De standaard Aero en Medium verschillen alleen door het type spaak dat wordt gebruikt. Respectievelijk Sapim CX en CX-Ray. Dat zorgt dat de Medium lichter is en ook wat minder stijf. De Corima naven lopen trouwens schitterend en zeer makkelijk in onderhoud.  
Voor officiele koersen is de Medium niet UCI gekeurd trouwens.....
Ciao,
 
Snobisme is een dure hobby...

speric
Forum-lid HC
Berichten: 4875
Lid geworden op: 28 okt 2005 17:22

speric 01 nov 2006 09:38

Quoten: Origineel geplaatst door fdegrove op 31 Oktober 2006


Quoten: Origineel geplaatst door davey op 31 Oktober 2006


dat ziet er goed uit ^^
zeker de eerste met rode tune naven , zijn dat de 190? en enig iedee op hoeveel je dan gaat zitten met zo'n setje qau prijs en gewicht,?ik denk dat die mooi staan in mijn fiets


Hoi,
Persoonlijk zou ik alleen voor Tune naven opteren als je echt een superlichte set voor bergwerk wil. Dan wel in combinatie met de Corima Winium b.v.
De standaard Aero en Medium verschillen alleen door het type spaak dat wordt gebruikt. Respectievelijk Sapim CX en CX-Ray. Dat zorgt dat de Medium lichter is en ook wat minder stijf. De Corima naven lopen trouwens schitterend en zeer makkelijk in onderhoud.  
Voor officiele koersen is de Medium niet UCI gekeurd trouwens.....
Ciao,

Waarom niet, de aero wel ?

fdegrove
Forum-lid
Berichten: 2991
Lid geworden op: 09 mar 2005 23:33

fdegrove 01 nov 2006 14:45

Quoten: Origineel geplaatst door SpEric op 01 November 2006


Quoten: Origineel geplaatst door fdegrove op 31 Oktober 2006


Quoten: Origineel geplaatst door davey op 31 Oktober 2006


dat ziet er goed uit ^^
zeker de eerste met rode tune naven , zijn dat de 190? en enig iedee op hoeveel je dan gaat zitten met zo'n setje qau prijs en gewicht,?ik denk dat die mooi staan in mijn fiets


Hoi,
Persoonlijk zou ik alleen voor Tune naven opteren als je echt een superlichte set voor bergwerk wil. Dan wel in combinatie met de Corima Winium b.v.
De standaard Aero en Medium verschillen alleen door het type spaak dat wordt gebruikt. Respectievelijk Sapim CX en CX-Ray. Dat zorgt dat de Medium lichter is en ook wat minder stijf. De Corima naven lopen trouwens schitterend en zeer makkelijk in onderhoud.  
Voor officiele koersen is de Medium niet UCI gekeurd trouwens.....
Ciao,


Waarom niet, de aero wel ?


Hoi,
Vermoedelijk omdat men bij Corima vond dat het niet nuttig was gezien ze toch al de Aero laten keuren hadden.
Voorts zie ik in het UCI reglement niks dat het wiel er zou van weerhouden om de keuring te doorstaan.
Ciao,
Snobisme is een dure hobby...

evertdehandsch
Forum-lid
Berichten: 710
Lid geworden op: 16 dec 2005 21:47

evertdehandsch 01 nov 2006 18:26

Voor officiele koersen is de Medium niet UCI gekeurd trouwens.....
Ciao,


Waarom niet, de aero wel ?


Hoi,
Vermoedelijk omdat men bij Corima vond dat het niet nuttig was gezien ze toch al de Aero laten keuren hadden.
Voorts zie ik in het UCI reglement niks dat het wiel er zou van weerhouden om de keuring te doorstaan.
Ciao,


Weet niemand hier meer over? Een vriend van me rijd immers met de medium wielen wedstrijden. Wat als er dan iets misgaat ofzo?
Grtz,Evert
Nulla tenaci invia est via!

smekke
Forum-lid
Berichten: 29
Lid geworden op: 01 nov 2006 18:01

smekke 01 nov 2006 18:41

bontranger Aeolus 5.0 Clincher



of

Ambrosio x-carbo ..



je hebt zoveel keus in hoge velgen ;)
Afbeelding

Plaats reactie