Ik zoek iemand om de Jeantex Tour Transalp te doen??
www.tourtransalp.de
++++++++++++++++++++++++++++++++++
Der Termin 2007 steht fest - Anmeldestart 01.12.2006
Die Jeantex-TOUR-Transalp wird im Jahr 2007 in der Woche vom 24.06.2007 bis 30.06.2007 stattfinden. Die Online-Anmeldung beginnt am 01.12.2006 um 12:00 Uhr.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++
Ikzelf rij regelmatig cyclosportieven zoals de marmotte en de kriek en rij dan steevast in het goud. bv Marmotte 05: 7h58m. Kriek 06: 5hr35m
Woon in Utrecht.
Jeantex Tour transalp: partner gezocht
-
- Forum-lid
Ik wil graag meerijden daar. Wat is jou nivo??? Rij je wedstrijden.........
"Keihard door de bochten, aan snelheid gewend"
Iinderdaad. Ik rij zon 15 jaar op de racefiets; begonnen met traithlons (in Honolulu n.b.) en daarvan is het fietsen nu over. Sinds 5 jaar de cyclos ontdekt en na een 1e keer volledig uitgewoond de EM gereden te hebben in 7.5 uur maar eens een 720i gekocht, de fietscoach ter hand genomen. eh voila: sindsdein rijd ik goud. Wedstrijden rijden trekt me niet zo. een uurtje over een industrieterrein hetzelfde rondje draaien is niet mijn ding. Lekker in de ardennen of de alpen (pyreneen etc) rondrijden wel. En nu is het tijd voor een volgende stap: het rijden van een meerdaagse cyclo. Afgelopen zomer met Hans Krol een zware 7-daagse gereden (geen rustdagen) en daarvoor zelf 7 dagen (1 dag rust in het midden) in de Dolomieten gereden. Daarbij heb ik ontdekt dat ik de eigenschappen heb van een ronderenner. Kortom ik blijf op constant nivo en kan heel goed herstellen na een zware rit (ik ben zlefs wel een beter geworden tijdens een lange ardennen rit). Mijn vaste fietsmaatje is meer een dagkoerser en heeft wat meer herstel nodig na bv een marmotte ofzo. Ik ben dus op zoek naar een serieuze cyclorijder die er ook aan toe is om een meerdaagse te rijden of wellicht iemand die dit al eens gedaan heeft. Iemand die nog nooit een cyclo gereden heeft in de bergen of heuvels komt in niet in aanmerking.
Regen en kou bestendigheid is ook een vereiste aangezien je 7 dagen door het hooggebergte rijdt is het niet te verwachten dat je uitlsuitend blauwe luchten aantreft.
Kortom: wie durft.
Regen en kou bestendigheid is ook een vereiste aangezien je 7 dagen door het hooggebergte rijdt is het niet te verwachten dat je uitlsuitend blauwe luchten aantreft.
Kortom: wie durft.