De laatste tijd lees ik veel commentaar op de moderators op het forum. Deels op hun rol als moderator en deels als gewoon forum lid (voor sommige is het verschil niet altijd duidelijk).
Laten we niet vergeten dat zij er veel vrije tijd aan besteden en in principe altijd goed bedoelt!
Ik wil alle moderators dan ook bedanken voor hun inzet in 2010 en wens iedereen fijne feestdagen.
Hulde aan de moderators!
-
Livio Livius
- Forum-lid HC
What makes the boat go faster?
Zullen we dan ook hulde doen aan de posters??? Aan de buurman??? Aan de man die zondags het vlees snijt???? Hulde aan de mensheid???
Word een beetje kinderachtig... Het is toch goed kritisch te kijken naar de dingen?
Word een beetje kinderachtig... Het is toch goed kritisch te kijken naar de dingen?
Na jaren van afwezigheid weer sporadisch op \'s heerenswegen te spotten... Onhandig en langzaam? 99% kans dat ik het ben!
"Talent is ook een vorm van heel graag willen". Huub van der Lubbe
sommige mensen moeten de boel weer afkraken
dave ik denk dat livio dit gewoon goed bedoeld!
de mods steken best veel tijd in het forum om het een beetje netjes te houden.
bij deze wil ik dit topic ook gebruiken om iedereen een gelukkige kerst te wensen en een goed Nieuwjaar!
en hopen op een goed fiets seizoen in 2011!
dave ik denk dat livio dit gewoon goed bedoeld!
de mods steken best veel tijd in het forum om het een beetje netjes te houden.
bij deze wil ik dit topic ook gebruiken om iedereen een gelukkige kerst te wensen en een goed Nieuwjaar!
en hopen op een goed fiets seizoen in 2011!
Racefiets: Concorde R-blade full carbon 2009
Niek je hebt absoluut gelijk maar moeten we nu tegen alles reageren wat mensen vinden?
Ik heb ondertussen al heel wat pb-tjes mogen ontvangen van mensen die reageren opmijn reactie en ik leg GRAAG mijn ideeen uit maar wat me het meeste opvalt is dat de context van wat mensen bedoelen niet doorkomt door de mannier van communiceren. Zoals ik net al iemand stuurde tekst is plat, zit weinig tot geen emotie is, ben daar ook wat bewuster van en laat mensen gewoon in hun waarde...
Ik lees hier ook topics over dingen waar ik persoonlijk niets om geef maar als je er nu niets om geft moet je dan iets posten?
Voorbeeldje... Ik zie hier een heel topic ontstaan over een zwiserse leger fiets. De man (of vrouw?) is hier lierisch over en ik geniet daarvan immers niets is zo leuk als iemand te horen (of lezen) die ergens met passie over praat... Maar persoonlijk heb ik er niets mee dan laat ik dat toch los en lees ik het alleen?
en ps ik meende wel hulde ook aan de man die op zondag het vlees snijd
Ik heb ondertussen al heel wat pb-tjes mogen ontvangen van mensen die reageren opmijn reactie en ik leg GRAAG mijn ideeen uit maar wat me het meeste opvalt is dat de context van wat mensen bedoelen niet doorkomt door de mannier van communiceren. Zoals ik net al iemand stuurde tekst is plat, zit weinig tot geen emotie is, ben daar ook wat bewuster van en laat mensen gewoon in hun waarde...
Ik lees hier ook topics over dingen waar ik persoonlijk niets om geef maar als je er nu niets om geft moet je dan iets posten?
Voorbeeldje... Ik zie hier een heel topic ontstaan over een zwiserse leger fiets. De man (of vrouw?) is hier lierisch over en ik geniet daarvan immers niets is zo leuk als iemand te horen (of lezen) die ergens met passie over praat... Maar persoonlijk heb ik er niets mee dan laat ik dat toch los en lees ik het alleen?
en ps ik meende wel hulde ook aan de man die op zondag het vlees snijd
Na jaren van afwezigheid weer sporadisch op \'s heerenswegen te spotten... Onhandig en langzaam? 99% kans dat ik het ben!
-
eelcoz
Iedereen fijne kerstdagen en een goed 2011 met veel mooie fietskilometers! Daarnaast alle forumleden en moderators bedankt voor alle inbreng op het forum in 2010.
dave
daar heb je wel gelijk in, maar je hoeft niet op alle topics te reageren.
mensen moeten gewoon posten als ze echt iets willen zeggen in een topic en veder geen onzin etc.
het nadeel is altijd dat je altijd ziet dat mensen wat zeggen in een topic terwijl zoiets al gepost is.
daar heb je wel gelijk in, maar je hoeft niet op alle topics te reageren.
mensen moeten gewoon posten als ze echt iets willen zeggen in een topic en veder geen onzin etc.
het nadeel is altijd dat je altijd ziet dat mensen wat zeggen in een topic terwijl zoiets al gepost is.
Racefiets: Concorde R-blade full carbon 2009
[quote="eelcoz"]Iedereen fijne kerstdagen en een goed 2011 met veel mooie fietskilometers! Daarnaast alle forumleden en moderators bedankt voor alle inbreng op het forum in 2010. [/quote]
+1 en we gaan er weer fanatiek tegenaan PROMMISED!
+1 en we gaan er weer fanatiek tegenaan PROMMISED!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Sorry, maar ik denk dat het wijzer is om hier een slotje op te gooien en een mogelijke discussie in 1 centraal topic te houden.
Voor de kerst en nieuwsjaarswensen kan er natuurlijk altijd een nieuw topic worden geopend!
Voor de kerst en nieuwsjaarswensen kan er natuurlijk altijd een nieuw topic worden geopend!
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!