Alles over vakanties op én met de fiets

Eifel

pantani
Forum-lid
Berichten: 1255
Lid geworden op: 07 jan 2006 15:10

pantani 22 nov 2006 11:25

Net met de club stage'tje achter de rug in Duitsland;Eifel.(MTB)
Was echt de moeite en vooral het tour'tje dat we deden!Ben met mijn hartslag niet onder de 160geweest de eerste dag en dit zo een 3uur!Daarom deze week niet teveel doen,maar wat uitrusten!
In de zomer gaan we mss nog eens terug met de koersfiets,want het is daar echt de moeite,een aanrader!!(Nuhrenbergring,Gerolsteiner,Kelberg,...)
il magnifico

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5703
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 22 nov 2006 12:46

Quoten: Origineel geplaatst door pantani op 22 November 2006


Net met de club stage'tje achter de rug in Duitsland;Eifel.(MTB)
Was echt de moeite en vooral het tour'tje dat we deden!Ben met mijn hartslag niet onder de 160geweest de eerste dag en dit zo een 3uur!Daarom deze week niet teveel doen,maar wat uitrusten!
In de zomer gaan we mss nog eens terug met de koersfiets,want het is daar echt de moeite,een aanrader!!(Nuhrenbergring,Gerolsteiner,Kelberg,...)


Een gerolsteiner lust ik ook wel.
IMG style=BORDER-RIGHT: 1px solid; BORDER-TOP: 1px solid; BORDER-LEFT: 1px solid; BORDER-BOTTOM: 1px solid height=104 src= http://images.google.be/imagesq=tbn:aQe ... teiner.jpg"> Het sprankelende water en lekker fris!
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

chrisw
Forum-lid
Berichten: 12
Lid geworden op: 13 sep 2005 11:38

chrisw 27 nov 2006 11:57

Heb je nog routevoorbeelden die je gereden hebt?
Wij willen er in het voorjaar namelijk ook een lang weekend heen, dus ideeën zijn meer dan welkom!

paulito
Forum-lid
Berichten: 185
Lid geworden op: 10 mar 2006 11:16

paulito 27 nov 2006 18:53

Lang leve de zoekfunctie. Zoek op eifel en je vindt wat je nodig hebt.
race: S-Works Tarmac \'06
mtb : Specialized Epic comp \'04

pantani
Forum-lid
Berichten: 1255
Lid geworden op: 07 jan 2006 15:10

pantani 27 nov 2006 19:06

Quoten: Origineel geplaatst door chrisw op 27 November 2006


Heb je nog routevoorbeelden die je gereden hebt?
Wij willen er in het voorjaar namelijk ook een lang weekend heen, dus ideeën zijn meer dan welkom!

Kun je geloof ik het beste wachten tot april of mei!Wij zaten ook in een bungalow van Center Parks!Alles zeer goed verzorgt,moest niets zelf proper maken,mooie parcours in de omgeving;Zowel mtb,weg,wandelen,...En je mag gratis in het zwembad,zijn genoeg restaurantjes,...En is met een actie,wij betaalden voor een bungalow met 6slecht 210e.voor 4dagen!(35e./persoon)maar midweek(5dagen:Maandag-Vrijdag)zou nog goedkoper zijn!Als je interesse zou hebben wil ik wel eens vragen wanneer deze actie precies is en wie weet zijn wij er ook terug.
il magnifico

chrisw
Forum-lid
Berichten: 12
Lid geworden op: 13 sep 2005 11:38

chrisw 29 nov 2006 11:12

Wij willen inderdaad bv. eind april/begin mei gaan voor een lang weekend.
Zaten jullie dus in Heilbachsee? Dit is dus goed bevallen als startlocatie voor het betere klimwerk in de omgeving begrijp ik?
Alternatief is ook het Wirfttal in de Eiffel. Iets goedkoper. Eerst maar eens kijken wat de exacte datum wordt!

ancher
Forum-lid
Berichten: 43
Lid geworden op: 04 jul 2004 12:00

ancher 15 dec 2006 20:27

Ik zou naar Prüm gaan, dat is wel wat levendiger en ook niet zo duur.

Quote: Origineel geplaatst door chrisw op 29 November 2006
Wij willen inderdaad bv. eind april/begin mei gaan voor een lang weekend.Zaten jullie dus in Heilbachsee? Dit is dus goed bevallen als startlocatie voor het betere klimwerk in de omgeving begrijp ik?Alternatief is ook het Wirfttal in de Eiffel. Iets goedkoper. Eerst maar eens kijken wat de exacte datum wordt!


chrisw
Forum-lid
Berichten: 12
Lid geworden op: 13 sep 2005 11:38

chrisw 19 dec 2006 17:44

Is daar ook iets van een bungalowpark? Of adviseer je iets anders?
Klinkt wel goed als het levendig is, kunnen we nog wat drinken in een kroeg of zo `s avonds.

ancher
Forum-lid
Berichten: 43
Lid geworden op: 04 jul 2004 12:00

ancher 19 dec 2006 23:21

Er is daar inderdaad een bungalowpark en genoeg kroegen.
Quote: Origineel geplaatst door chrisw op 19 December 2006
Is daar ook iets van een bungalowpark? Of adviseer je iets anders?Klinkt wel goed als het levendig is, kunnen we nog wat drinken in een kroeg of zo `s avonds.


Plaats reactie