Voor al je afspraakjes

MTB’r maatje (m/v) gezocht in Breda

bikebuddy
Forum-lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 nov 2006 14:50

bikebuddy 23 nov 2006 15:10

Hoi daar,
Ik ben beginnende atb'r (39/M), een beetje aan het ploegen door het Mastbos in de blubber, maar het is leuker met z'n tweeen.
Wie heeft daar in Breda wel eens zin in? of kan me in de goede richting wijzen?
Groeten,
Bikebuddy (zonder buddy dan)

Gebruikersavatar
peterj
Forum-lid
Berichten: 1480
Lid geworden op: 06 apr 2006 01:19
Locatie: West Brabant

Gebruikersavatar peterj 24 nov 2006 00:01

Hoi Bikebuddy,
Ik wil wel een keertje met je een rondje gaan rijden in de omgeving van Breda, ik kom zelf uit Etten-Leur dus dat is niet zo ver uit de buurt.Ik ben een man van 46 jaar en mountainbike om het winterseizoen door te komen en doe het puur voor de lol.
Heb je interesse laat het maar weten wie weet kunnen we wat afspreken.
Wat je ook kunt doen om wat terreinkennis op te doen in de omgeving van Breda is aanstaande zondag met de veldtoertocht van Prinsenbeek mee te doen, je kunt dit in je eigen tempo doen, gewoon de pijltjes volgen.
www.rtcprinsenbeek.nl
Mijn enige doel is trainen totdat ik geen pijn meer voel.

bikebuddy
Forum-lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 nov 2006 14:50

bikebuddy 06 jan 2007 16:44

Hoi Peterj,
bedankt voor je antwoord, lijkt me leuk. Ik heb een beetje laat gereageerd op je antwoord om nog mee te rijden, was ff met andere dingen bezig.
Maar het is allemaal weer op het spoor, dus kunnen we eens wat gaan rijden, is hoog nodig, ik groei hier dicht.
Ik zal eerst eens een paar keer wat gaan rijden, conditie een beetje aanscherpen en dan kan ik ook iemand bijhouden.
Ik heb geen email adres van je gevonden..? weet niet of de mijne wel zicht baar is maar ik zal het openbaar maken.
Groeten
Bikebuddy

Plaats reactie